Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49111
Tittel: Вдосконалення конкурентної стратегії організації, на прикладі ПрАТ «Київський вітамінний завод»
Alternative titler: Improvement of an organization’s competitive strategy: PJSC «Kyiv vitamin plant» as a case study
Authors: Дердюк, Алла Анатоліївна
Derdiuk, Alla
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Дердюк А.А. Вдосконалення конкурентної стратегії організації, на прикладі ПрАТ «Київський вітамінний завод»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.З. Редьква. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 75 с.
Derdiuk A. Improvement of an organization’s competitive strategy: PJSC «Kyiv vitamin plant» as a case study: work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor O. Redkva Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 75 p.
Utgivelsesdato: 25-jun-2025
Submitted date: 9-jun-2025
Date of entry: 29-jun-2025
Forlag: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Редьква, Оксана Зіновіївна
Redkva, Oksana
Committee members: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
UDC: 338
Emneord: управління
стратегія
управлінська діяльність
конкурентні переваги
онкурентоспроможність
management
strategy
management activities
competitive advantages
competitiveness
Abstrakt: Предмет дослідження – конкурентна стратегія організації. Об’єкт дослідження – стратегія організації. Метою роботи є дослідження конкурентної стратегії організації та шляхів її удосконалення в ПрАТ «Київський вітамінний завод». Методи дослідження − теоретично-дослідницький; порівняльний; фінансово-економічного аналізу; статистичного аналізу; економічного аналізу; декомпозиції; аналізу та синтезу; економічного прогнозування тощо. Запропоновано ряд конкретних заходів, що стосуються шляхів вдосконалення конкурентної стратегії для ПрАТ «Київський вітамінний завод» з метою адаптації його подальшої майбутньої діяльності, що перебуває в умовах невизначеності та нестабільності бізнес-середовища його функціонування. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ПрАТ «Київський вітамінний завод».
The subject of investigation is the competitive strategy of the organization. The object of investigation is the strategy of the organization. The aim of the work is to study the competitive strategy of the organization and ways to improve strategy of the PJSC «Kyiv vitamin plant». The methods of investigation are theoretical and research; comparative; financial and economic analysis; statistical analysis; economic analysis; decomposition; analysis and synthesis; and economic forecasting. A number of specific measures have been proposed regarding ways to improve the competitive strategy of the PJSC «Kyiv vitamin plant» in order to adapt its further future activities to conditions of uncertainty and instability of business environment. The results of the conducted research are recommended for implementation at the PJSC «Kyiv vitamin plant».
Content: ВСТУП……..7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА.…..10 1.1 Суть та класифікація конкурентних стратегій підприємства…..10 1.2 Сучасні підходи та принципи формування й впровадження конкурентних стратегій підприємства…….17 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД»......26 2.1 Загальна характеристика діяльності та особливості конкурентної стратегії досліджуваного підприємства…….26 2.2 Аналіз конкурентного бізнес-середовища діяльності підприємства……34 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД»......42 3.1 Вдосконалення методики оновлення конкурентної стратегії підприємства в умовах нестабільності та кризи……42 3.2 Розробка моделі результативності конкурентної стратегії підприємства із врахуванням можливості її гнучкості….49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……61 4.1 Роль та вплив хімічних негативних факторів на безпеку життєдіяльності…...61 4.2 Формування виробничої документації з охорони праці на фармацевтичних підприємствах……..64 ВИСНОВКИ……68 БІБЛІОГРАФІЯ……70 ДОДАТКИ…….75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49111
Copyright owner: "© Дердюк Алла Анатоліївна, 2025"
References (Ukraine): Ukrainian Business Award: Топ-15 фармацевтичних компаній України 2024 (12.06.2024 р.). URL: https://uba.top/pharmaceutical-companies-in-ukraine/ (дата звернення: 20.02.2025 р.)
Ареф’єва О.В., Пілецька С.Т., Лістрова М.С. Формування конкурентної стратегії підприємства в системі антикризового управління. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-35
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Balans%20na%2031.12.2022.pdf.
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Balans%20na%2031.12.2023.pdf.
Безус П.І., Залізняк З.І. Принципи та проблеми розробки конкурентних стратегій розвитку підприємства. Ефективна економіка. № 12, 2017. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5936.
Бєлова О.І. Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі. Вчені записки Університету «КРОК». 2018. Вип. 4. С. 86-93. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2018_4_1319
Божидай І.І. Дефініція поняття «конкурентна стратегія» та її місце в управлінській ієрархії стратегій. Траєкторія науки. Електронний науковий журнал. 2016. Т. 2. № 1. С. 21-28. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_1_4.
Бортнік С.М., Маленицький Д.С. Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. Вип. 7. Ч. 1. С. 40-44. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462.
Горват О., Феєр О. Конкурентна стратегія підприємства: поняття, принципи. Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». 2023. Випуск 2 (35). С. 289-294.
Готь О.Я., Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка 2017. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660
Державна служба статистики України: Обсяг реалізованої промислової продукції за видами діяльності у 2023 році (остаточні дані). URL: https://www.ukrstat.gov.ua/.
Державна служба статистики України: Обсяг реалізованої промислової продукції за видами діяльності у 2022 році (остаточні дані). URL: https://www.ukrstat.gov.ua/.
Дикий Ю.О., Юрик Н.Є. Методичні підходи до оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства в контексті формування та вибору стратегії інноваційного розвитку. Наукові інновації та передові технології. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». 2025. № 2 (42). С. 325-344. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48299.
Дорошук Г.А. Управління організаційним розвитком: теоретичні та концептуальні основи: Монографія / Під ред. С.К. Харічкова. Одеса: Бондаренко М.О., 2016. 196 с. URL: https://economics.net.ua/files/scientific-base/monogr/doroshuk_upravlinnya.pdf.
Євтушенко Н.О., Пільник Т.А. Конкурентна стратегія підприємства: сутність, підходи та принципи формування. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. № 3-4 (40). С. 29-34. DOI: 10.31673/2415-8089.2022.032934
Звіт про управління за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Zvit%20pro%20upravlinnia%20za%202022%20rik.pdf.
Звіт про управління за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Zvit%20pro%20upravlinnia%20za%202023%20rik.pdf.
Звіт про фінансові результати за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Zvit%20pro%20finansovi%20rezultaty%20za%202022%20rik.pdf.
Звіт про фінансові результати за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Zvit%20pro%20finansovi%20rezultaty%20za%202023%20rik.pdf.
Ільяшенко С.Н. Складові економічної безпеки підприємства та підходи до її оцінки. Актуальні проблеми економіки. 2003. № 3. С. 12-19.
Історія розвитку ПрАТ «Київський вітамінний завод». URL: https://www.vitamin.com.ua/ua/about/istoriya/.
Кирич Н., Юрик Н., Шведа Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdf.
Кулініч Т.В., Тимчина Ю.А. Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування. Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». 2024. Випуск 1 (36). С. С.56-64. URL: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11394.
Нестерова Ю.О. Підходи до формування конкурентної стратегії підприємства. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis02-44.html.
Осовська Г.В., Барбаріч Т.М. Формування стратегії конкуренції підприємств. Економіка АПК. 2010. № 21. С. 32-35. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_21_8.
Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства. Галицький економічний вісник. 2021. № 2 (69). С. 118-128. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu.
ПрАТ «Київський вітамінний завод»: офіційний веб-сайт. URL: https://www.vitamin.com.ua.
Річні звіти щодо діяльності ПрАТ «Київський вітамінний завод» за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/ua/Information/report/report2023/.
Річні звіти щодо діяльності ПрАТ «Київський вітамінний завод» за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/ua/Information/report/report2022/.
Сакун М.М., Москалюк І.В., Нагорнюк В.Ф. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: Навчально-методичний комплекс для підготовки спеціалістів ступеня «бакалавр» ІІІ-ІV рівнів акредитації для всіх напрямків підготовки. Одеса: Видавництво, 2017. 400 с.
Сапотніцька Н.Я., Козак В.Є. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства та їх синергія в умовах війни. Трансформаційна економіка. 2023. № 2 (02). С. 49-52. URL: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-2-9.
Стефанишин Б.М., Юрик Н.Є. Оцінка ефективності комплексу маркетингу. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства», 2-3 грудня 2021 року. Тернопіль: ТНТУ, 2021. С. 45. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815.
Халімон Т.М., Рожкова Я.В. Розробка конкурентної стратегії підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2021. № 1 (35). С. 26-32. DOI: 10.31673/2415-8089.2021.012632.
Юрик Н.Є. Гімла Д.О. Дослідження впливу рекламних технології на споживача. Збірник тез доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», 27-28 листопада 2019 року. Тернопіль: ТНТУ, 2019. Том 3. С. 167. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30991.
Юрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792
Редьква О. З., Щербан О.Я., Гевко В.Л., Михайлишин Л.І. Основні стратегічні вектори управління підприємствами мережевих структур у фокусі викликів нової економіки. Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції університету. (м. Львів 8 жовтня 2020р.). Львів, 2020. С. 114-117.
Content type: Bachelor Thesis
Vises i samlingene:073 — Менеджмент (бакалаври)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
КРБ_Дердюк.pdf1,01 MBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy