Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49111
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.advisorРедьква, Оксана Зіновіївна-
dc.contributor.advisorRedkva, Oksana-
dc.contributor.authorДердюк, Алла Анатоліївна-
dc.contributor.authorDerdiuk, Alla-
dc.date.accessioned2025-06-29T16:18:55Z-
dc.date.available2025-06-29T16:18:55Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationДердюк А.А. Вдосконалення конкурентної стратегії організації, на прикладі ПрАТ «Київський вітамінний завод»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.З. Редьква. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 75 с.uk_UA
dc.identifier.citationDerdiuk A. Improvement of an organization’s competitive strategy: PJSC «Kyiv vitamin plant» as a case study: work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor O. Redkva Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 75 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49111-
dc.description.abstractПредмет дослідження – конкурентна стратегія організації. Об’єкт дослідження – стратегія організації. Метою роботи є дослідження конкурентної стратегії організації та шляхів її удосконалення в ПрАТ «Київський вітамінний завод». Методи дослідження − теоретично-дослідницький; порівняльний; фінансово-економічного аналізу; статистичного аналізу; економічного аналізу; декомпозиції; аналізу та синтезу; економічного прогнозування тощо. Запропоновано ряд конкретних заходів, що стосуються шляхів вдосконалення конкурентної стратегії для ПрАТ «Київський вітамінний завод» з метою адаптації його подальшої майбутньої діяльності, що перебуває в умовах невизначеності та нестабільності бізнес-середовища його функціонування. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ПрАТ «Київський вітамінний завод».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the competitive strategy of the organization. The object of investigation is the strategy of the organization. The aim of the work is to study the competitive strategy of the organization and ways to improve strategy of the PJSC «Kyiv vitamin plant». The methods of investigation are theoretical and research; comparative; financial and economic analysis; statistical analysis; economic analysis; decomposition; analysis and synthesis; and economic forecasting. A number of specific measures have been proposed regarding ways to improve the competitive strategy of the PJSC «Kyiv vitamin plant» in order to adapt its further future activities to conditions of uncertainty and instability of business environment. The results of the conducted research are recommended for implementation at the PJSC «Kyiv vitamin plant».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП……..7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА.…..10 1.1 Суть та класифікація конкурентних стратегій підприємства…..10 1.2 Сучасні підходи та принципи формування й впровадження конкурентних стратегій підприємства…….17 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД»......26 2.1 Загальна характеристика діяльності та особливості конкурентної стратегії досліджуваного підприємства…….26 2.2 Аналіз конкурентного бізнес-середовища діяльності підприємства……34 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД»......42 3.1 Вдосконалення методики оновлення конкурентної стратегії підприємства в умовах нестабільності та кризи……42 3.2 Розробка моделі результативності конкурентної стратегії підприємства із врахуванням можливості її гнучкості….49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……61 4.1 Роль та вплив хімічних негативних факторів на безпеку життєдіяльності…...61 4.2 Формування виробничої документації з охорони праці на фармацевтичних підприємствах……..64 ВИСНОВКИ……68 БІБЛІОГРАФІЯ……70 ДОДАТКИ…….75uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectонкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagement activitiesuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleВдосконалення конкурентної стратегії організації, на прикладі ПрАТ «Київський вітамінний завод»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of an organization’s competitive strategy: PJSC «Kyiv vitamin plant» as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Дердюк Алла Анатоліївна, 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.committeeMemberDudkin, Pavlo-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.referencesUkrainian Business Award: Топ-15 фармацевтичних компаній України 2024 (12.06.2024 р.). URL: https://uba.top/pharmaceutical-companies-in-ukraine/ (дата звернення: 20.02.2025 р.)uk_UA
dc.relation.referencesАреф’єва О.В., Пілецька С.Т., Лістрова М.С. Формування конкурентної стратегії підприємства в системі антикризового управління. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-35uk_UA
dc.relation.referencesБаланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Balans%20na%2031.12.2022.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesБаланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Balans%20na%2031.12.2023.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesБезус П.І., Залізняк З.І. Принципи та проблеми розробки конкурентних стратегій розвитку підприємства. Ефективна економіка. № 12, 2017. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5936.uk_UA
dc.relation.referencesБєлова О.І. Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі. Вчені записки Університету «КРОК». 2018. Вип. 4. С. 86-93. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2018_4_1319uk_UA
dc.relation.referencesБожидай І.І. Дефініція поняття «конкурентна стратегія» та її місце в управлінській ієрархії стратегій. Траєкторія науки. Електронний науковий журнал. 2016. Т. 2. № 1. С. 21-28. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_1_4.uk_UA
dc.relation.referencesБортнік С.М., Маленицький Д.С. Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. Вип. 7. Ч. 1. С. 40-44. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462.uk_UA
dc.relation.referencesГорват О., Феєр О. Конкурентна стратегія підприємства: поняття, принципи. Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». 2023. Випуск 2 (35). С. 289-294.uk_UA
dc.relation.referencesГоть О.Я., Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка 2017. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660uk_UA
dc.relation.referencesДержавна служба статистики України: Обсяг реалізованої промислової продукції за видами діяльності у 2023 році (остаточні дані). URL: https://www.ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.referencesДержавна служба статистики України: Обсяг реалізованої промислової продукції за видами діяльності у 2022 році (остаточні дані). URL: https://www.ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.referencesДикий Ю.О., Юрик Н.Є. Методичні підходи до оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства в контексті формування та вибору стратегії інноваційного розвитку. Наукові інновації та передові технології. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». 2025. № 2 (42). С. 325-344. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48299.uk_UA
dc.relation.referencesДорошук Г.А. Управління організаційним розвитком: теоретичні та концептуальні основи: Монографія / Під ред. С.К. Харічкова. Одеса: Бондаренко М.О., 2016. 196 с. URL: https://economics.net.ua/files/scientific-base/monogr/doroshuk_upravlinnya.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЄвтушенко Н.О., Пільник Т.А. Конкурентна стратегія підприємства: сутність, підходи та принципи формування. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. № 3-4 (40). С. 29-34. DOI: 10.31673/2415-8089.2022.032934uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про управління за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Zvit%20pro%20upravlinnia%20za%202022%20rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про управління за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Zvit%20pro%20upravlinnia%20za%202023%20rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про фінансові результати за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2022/Year/Zvit%20pro%20finansovi%20rezultaty%20za%202022%20rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesЗвіт про фінансові результати за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/userfiles/Finances2023/Year/Zvit%20pro%20finansovi%20rezultaty%20za%202023%20rik.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesІльяшенко С.Н. Складові економічної безпеки підприємства та підходи до її оцінки. Актуальні проблеми економіки. 2003. № 3. С. 12-19.uk_UA
dc.relation.referencesІсторія розвитку ПрАТ «Київський вітамінний завод». URL: https://www.vitamin.com.ua/ua/about/istoriya/.uk_UA
dc.relation.referencesКирич Н., Юрик Н., Шведа Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesКулініч Т.В., Тимчина Ю.А. Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування. Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». 2024. Випуск 1 (36). С. С.56-64. URL: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11394.uk_UA
dc.relation.referencesНестерова Ю.О. Підходи до формування конкурентної стратегії підприємства. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis02-44.html.uk_UA
dc.relation.referencesОсовська Г.В., Барбаріч Т.М. Формування стратегії конкуренції підприємств. Економіка АПК. 2010. № 21. С. 32-35. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_21_8.uk_UA
dc.relation.referencesПолюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства. Галицький економічний вісник. 2021. № 2 (69). С. 118-128. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu.uk_UA
dc.relation.referencesПрАТ «Київський вітамінний завод»: офіційний веб-сайт. URL: https://www.vitamin.com.ua.uk_UA
dc.relation.referencesРічні звіти щодо діяльності ПрАТ «Київський вітамінний завод» за 2023 рік. URL: https://vitamin.com.ua/ua/Information/report/report2023/.uk_UA
dc.relation.referencesРічні звіти щодо діяльності ПрАТ «Київський вітамінний завод» за 2022 рік. URL: https://vitamin.com.ua/ua/Information/report/report2022/.uk_UA
dc.relation.referencesСакун М.М., Москалюк І.В., Нагорнюк В.Ф. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: Навчально-методичний комплекс для підготовки спеціалістів ступеня «бакалавр» ІІІ-ІV рівнів акредитації для всіх напрямків підготовки. Одеса: Видавництво, 2017. 400 с.uk_UA
dc.relation.referencesСапотніцька Н.Я., Козак В.Є. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства та їх синергія в умовах війни. Трансформаційна економіка. 2023. № 2 (02). С. 49-52. URL: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-2-9.uk_UA
dc.relation.referencesСтефанишин Б.М., Юрик Н.Є. Оцінка ефективності комплексу маркетингу. Тези доповідей ІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства», 2-3 грудня 2021 року. Тернопіль: ТНТУ, 2021. С. 45. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36815.uk_UA
dc.relation.referencesХалімон Т.М., Рожкова Я.В. Розробка конкурентної стратегії підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2021. № 1 (35). С. 26-32. DOI: 10.31673/2415-8089.2021.012632.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є. Гімла Д.О. Дослідження впливу рекламних технології на споживача. Збірник тез доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», 27-28 листопада 2019 року. Тернопіль: ТНТУ, 2019. Том 3. С. 167. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30991.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792uk_UA
dc.relation.referencesРедьква О. З., Щербан О.Я., Гевко В.Л., Михайлишин Л.І. Основні стратегічні вектори управління підприємствами мережевих структур у фокусі викликів нової економіки. Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції університету. (м. Львів 8 жовтня 2020р.). Львів, 2020. С. 114-117.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
È visualizzato nelle collezioni:073 — Менеджмент (бакалаври)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
КРБ_Дердюк.pdf1,01 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione