Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49093
Teitl: Розвиток онлайнового маркетингу у діяльності будівельних компаній, на прикладі ТОВ «Компанія «Благо»
Teitlau Eraill: Development of online marketing in construction companies: LLC “BLAGO company“ as a case study
Awduron: Редьква, Арсен Васильович
Redkva, Arsen
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Редьква А. Розвиток онлайнового маркетингу у діяльності будівельних компаній, на прикладі ТОВ «Компанія «Благо» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. О. А. Сороківська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 69 с.
Redkva A. Development of online marketing in construction companies: LLC “BLAGO company“ as a case study : work for a bachelor’s degree : spec. 073 – management / scientific supervisor О. Sorokivska. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 69 p.
Dyddiad Cyhoeddi: 28-Jun-2025
Submitted date: 18-Jun-2025
Date of entry: 28-Jun-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Сороківська, Олена Анатоліївна
Committee members: Федишин, Ірина Богданівна
UDC: 658.85
Allweddeiriau: онлайновий маркетинг
будівельне підприємство
електронні сервіси
ключові запити
Email-маркетинг
цифрові комунікації
CRM-система
online marketing
construction company
electronic services
key queries
E-mail marketing
CRM system
digital communications
Crynodeb: Предмет дослідження - система управління онлайновим маркетингом будівельної компанії. Об’єкт дослідження - процеси та інструменти онлайнового маркетингу, які використовуються на ТОВ «Компанія «Благо», їх ефективність та вплив на діяльність конкретного підприємства. Метою роботи є дослідження системи онлайнового маркетингу підприємства та розроблення проєктних пропозицій щодо її удосконалення. Методи дослідження – табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Розроблено проєктні пропозиції щодо оптимізації сайту будівельного підприємства, удосконалення застосування інструментів Email-маркетингу і CRM (Customer Relationship Management) у діяльності ТОВ «Компанія «Благо».
Subject of research – online marketing management system of a construction company. Object of research is the processes and tools of online marketing used at LLC “BLAGO company“, their effectiveness and impact on the activities of a particular enterprise. The purpose of the study – the online marketing system of the enterprise and develop project proposals for its improvement. Research methods – tabular, graphical, generalization, statistical research. Project proposals have been developed for optimizing the construction company's website, improving the use of E-mail marketing and CRM (Customer Relationship Management) tools in the activities of LLC “BLAGO company“.
Disgrifiad: Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню та удосконаленню системи онлайнового маркетингу будівельного підприємства на прикладі ТОВ «Компанія «Благо». У першому розділі розкрито теоретичні основи функціонування онлайн-маркетингу в будівельній сфері, зокрема — використання електронних сервісів для аналізу попиту на ринку нерухомості. У другому розділі проаналізовано діяльність підприємства, його організаційна структура та використання онлайн-маркетингових інструментів. Третій розділ містить конкретні проєктні пропозиції щодо оптимізації сайту, удосконалення Email-маркетингу та CRM-системи з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. У четвертому розділі розглянуто питання безпеки життєдіяльності та охорони праці працівників підприємства.
Content: Вступ. Розділ 1. Теоретичні засади функціонування системи онлайнового маркетингу будівельного підприємства. 1.1 Особливості побудови ефективної системи онлайнового маркетингу у будівельній індустрії. 1.2 Дослідження попиту та пропозиції на ринку нерухомості із використанням електронних сервісів та частотності ключових запитів. Розділ 2. Аналіз господарської діяльності та особливостей функціонування онлайнового маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». 2.1 Загальна характеристика підприємства, аналіз його організаційної структури та фінансово-економічних показників діяльності. 2.2 Дослідження елементів онлайн-маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». Розділ 3. Розроблення проєктних пропозицій щодо підвищення ефективності онлайнового маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». 3.1 Оптимізація сайту будівельного підприємства. 3.2 Удосконалення застосування інструментів Email-маркетингу і CRM (Customer Relationship Management) у діяльності ТОВ «Компанія «Благо». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Шляхи підвищення життєдіяльності людини. 4.2 Психофізіологічне розвантаження для працівників. Висновки та пропозиції. Бібліографія. Додаток.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49093
Copyright owner: "© Редьква Арсен Васильович, 2025"
References (Ukraine): 1. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/
2. Боровик Ю. Т. Механізм управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. URL: http://www.ekuzt.gov.ua/files/R_ekuzt_2022-02-03-2021.pdf
3. Васильченко А. О. Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2021. № 4. Т. І. С. 138-147.
4. Гнатченко Є. Ю. Менеджмент маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2024. Вип. 4. С. 331-334.
5. Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. URL: http://economy.kpi.ua/uk/node/763
6. Гронська М. В. Особливості маркетингової діяльності будівельного підприємства. Економіка та держава. 2024. №9. С. 28-30.
7. Зернюк О. В. Маркетинговий менеджмент будівельного підприємства. Економіка. Фінанси. Право. 2023. №1 (34). С. 452-457.
8. Іксарова Н. О. Особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах будівельного комплексу на етапі посткризового розвитку. Економічний простір. 2024. №84. С. 149-156.
9. Євтєєва В. Г. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства на ринку житла України. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2023. №8, 9.
10. Саламацька О. Ю. Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України. Вісник КНУТД. 2022. №5. С. 238-243.
11.Селезньова О. О. Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн. Фінансовий простір. 2023. №1 (17). С. 250-254.
12.Тєлєтов О. С. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. №3. С. 33-46.
13.Ширяєва Н. Ю. Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих організаціях. Управління проєктами: стан та перспективи / Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 16 – 19 вересня 2024 р.). Миколаїв : НУК., 2024. С. 337-340.
14. Все, що потрібно знати про інтернет-рекламу. URL: https://medium.com/gen.tech/httpsmedium.com-gen-tech-internet-ad-2f2896f2
15. Биба В. В. Інвестиційне забезпечення розвитку будівельної галузі в Україну. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка «Економіка і регіон». №1 (38). 2023. С. 67–71.
16. Гамалій В. Ф., Романчук С. А., Ткачук О. В. Прогнозування розвитку національного будівельного ринку в умовах економічної кризи. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2023. № 4(24). С. 25-29.
17. Латишева О.В., Сайко А.Д. Будівельна галузь України: сучасний стан та її роль у забезпеченні сталого розвитку національної економіки. Економічний вісник Донбасу. 2019. № 2 (56). С. 66-73.
18. Sorokivska, O., Kozbur, H., Strutynska, I., Melnyk, L., Sherstiuk, R. Methodology for Evaluating the Performance of Websites and its Optimization Using Data Mining Techniques. Proceedings of the 1st International Workshop on Computer Information Technologies in Industry 4.0 (CITI 2023), Ternopil, Ukraine, June 14-16, 2023. Volume 3468 of CEUR Workshop Proceedings, pages 38-46, CEUR-WS.org, 2023. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3468/short1.pdf
19. Галущак О., Галущак М., Машлій Г. Цифровізація в Україні: еволюційні перетворення. Галицький економічний вісник. 2023. №2 (81). С.155-163.
20. Сокуренко В.В., Бандурка О.М., Бортник С.М. Безпека життєдіяльності та охорона праці. Харків: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021. 234 с.
21. Євтушенко О.В., Сірий А.О. Основи охорони праці. Безпека життєдіяльності. Київ: Національний університет харчових технологій, 2021. 128 с.
22. Мелех Л.В. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навчальний посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 256 с.
Content type: Bachelor Thesis
Ymddengys yng Nghasgliadau:073 — Менеджмент (бакалаври)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
КРБ_Редьква А..pdfКваліфікаційна робота бакалавра1,08 MBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Strumenti di amministrazione