霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49093
摰����漯敶�
DC �������霂剛��
dc.contributor.advisorСороківська, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorРедьква, Арсен Васильович-
dc.contributor.authorRedkva, Arsen-
dc.date.accessioned2025-06-28T14:54:03Z-
dc.date.available2025-06-28T14:54:03Z-
dc.date.issued2025-06-28-
dc.date.submitted2025-06-18-
dc.identifier.citationРедьква А. Розвиток онлайнового маркетингу у діяльності будівельних компаній, на прикладі ТОВ «Компанія «Благо» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. О. А. Сороківська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 69 с.uk_UA
dc.identifier.citationRedkva A. Development of online marketing in construction companies: LLC “BLAGO company“ as a case study : work for a bachelor’s degree : spec. 073 – management / scientific supervisor О. Sorokivska. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 69 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49093-
dc.descriptionКваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню та удосконаленню системи онлайнового маркетингу будівельного підприємства на прикладі ТОВ «Компанія «Благо». У першому розділі розкрито теоретичні основи функціонування онлайн-маркетингу в будівельній сфері, зокрема — використання електронних сервісів для аналізу попиту на ринку нерухомості. У другому розділі проаналізовано діяльність підприємства, його організаційна структура та використання онлайн-маркетингових інструментів. Третій розділ містить конкретні проєктні пропозиції щодо оптимізації сайту, удосконалення Email-маркетингу та CRM-системи з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. У четвертому розділі розглянуто питання безпеки життєдіяльності та охорони праці працівників підприємства.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - система управління онлайновим маркетингом будівельної компанії. Об’єкт дослідження - процеси та інструменти онлайнового маркетингу, які використовуються на ТОВ «Компанія «Благо», їх ефективність та вплив на діяльність конкретного підприємства. Метою роботи є дослідження системи онлайнового маркетингу підприємства та розроблення проєктних пропозицій щодо її удосконалення. Методи дослідження – табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Розроблено проєктні пропозиції щодо оптимізації сайту будівельного підприємства, удосконалення застосування інструментів Email-маркетингу і CRM (Customer Relationship Management) у діяльності ТОВ «Компанія «Благо».uk_UA
dc.description.abstractSubject of research – online marketing management system of a construction company. Object of research is the processes and tools of online marketing used at LLC “BLAGO company“, their effectiveness and impact on the activities of a particular enterprise. The purpose of the study – the online marketing system of the enterprise and develop project proposals for its improvement. Research methods – tabular, graphical, generalization, statistical research. Project proposals have been developed for optimizing the construction company's website, improving the use of E-mail marketing and CRM (Customer Relationship Management) tools in the activities of LLC “BLAGO company“.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні засади функціонування системи онлайнового маркетингу будівельного підприємства. 1.1 Особливості побудови ефективної системи онлайнового маркетингу у будівельній індустрії. 1.2 Дослідження попиту та пропозиції на ринку нерухомості із використанням електронних сервісів та частотності ключових запитів. Розділ 2. Аналіз господарської діяльності та особливостей функціонування онлайнового маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». 2.1 Загальна характеристика підприємства, аналіз його організаційної структури та фінансово-економічних показників діяльності. 2.2 Дослідження елементів онлайн-маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». Розділ 3. Розроблення проєктних пропозицій щодо підвищення ефективності онлайнового маркетингу ТОВ «Компанія «Благо». 3.1 Оптимізація сайту будівельного підприємства. 3.2 Удосконалення застосування інструментів Email-маркетингу і CRM (Customer Relationship Management) у діяльності ТОВ «Компанія «Благо». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Шляхи підвищення життєдіяльності людини. 4.2 Психофізіологічне розвантаження для працівників. Висновки та пропозиції. Бібліографія. Додаток.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectонлайновий маркетингuk_UA
dc.subjectбудівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectелектронні сервісиuk_UA
dc.subjectключові запитиuk_UA
dc.subjectEmail-маркетингuk_UA
dc.subjectцифрові комунікаціїuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectonline marketinguk_UA
dc.subjectconstruction companyuk_UA
dc.subjectelectronic servicesuk_UA
dc.subjectkey queriesuk_UA
dc.subjectE-mail marketinguk_UA
dc.subjectCRM systemuk_UA
dc.subjectdigital communicationsuk_UA
dc.titleРозвиток онлайнового маркетингу у діяльності будівельних компаній, на прикладі ТОВ «Компанія «Благо»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of online marketing in construction companies: LLC “BLAGO company“ as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Редьква Арсен Васильович, 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberФедишин, Ірина Богданівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.85uk_UA
dc.relation.references1. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references2. Боровик Ю. Т. Механізм управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. URL: http://www.ekuzt.gov.ua/files/R_ekuzt_2022-02-03-2021.pdfuk_UA
dc.relation.references3. Васильченко А. О. Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2021. № 4. Т. І. С. 138-147.uk_UA
dc.relation.references4. Гнатченко Є. Ю. Менеджмент маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2024. Вип. 4. С. 331-334.uk_UA
dc.relation.references5. Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств. URL: http://economy.kpi.ua/uk/node/763uk_UA
dc.relation.references6. Гронська М. В. Особливості маркетингової діяльності будівельного підприємства. Економіка та держава. 2024. №9. С. 28-30.uk_UA
dc.relation.references7. Зернюк О. В. Маркетинговий менеджмент будівельного підприємства. Економіка. Фінанси. Право. 2023. №1 (34). С. 452-457.uk_UA
dc.relation.references8. Іксарова Н. О. Особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах будівельного комплексу на етапі посткризового розвитку. Економічний простір. 2024. №84. С. 149-156.uk_UA
dc.relation.references9. Євтєєва В. Г. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства на ринку житла України. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2023. №8, 9.uk_UA
dc.relation.references10. Саламацька О. Ю. Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України. Вісник КНУТД. 2022. №5. С. 238-243.uk_UA
dc.relation.references11.Селезньова О. О. Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн. Фінансовий простір. 2023. №1 (17). С. 250-254.uk_UA
dc.relation.references12.Тєлєтов О. С. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. №3. С. 33-46.uk_UA
dc.relation.references13.Ширяєва Н. Ю. Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих організаціях. Управління проєктами: стан та перспективи / Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 16 – 19 вересня 2024 р.). Миколаїв : НУК., 2024. С. 337-340.uk_UA
dc.relation.references14. Все, що потрібно знати про інтернет-рекламу. URL: https://medium.com/gen.tech/httpsmedium.com-gen-tech-internet-ad-2f2896f2uk_UA
dc.relation.references15. Биба В. В. Інвестиційне забезпечення розвитку будівельної галузі в Україну. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка «Економіка і регіон». №1 (38). 2023. С. 67–71.uk_UA
dc.relation.references16. Гамалій В. Ф., Романчук С. А., Ткачук О. В. Прогнозування розвитку національного будівельного ринку в умовах економічної кризи. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2023. № 4(24). С. 25-29.uk_UA
dc.relation.references17. Латишева О.В., Сайко А.Д. Будівельна галузь України: сучасний стан та її роль у забезпеченні сталого розвитку національної економіки. Економічний вісник Донбасу. 2019. № 2 (56). С. 66-73.uk_UA
dc.relation.references18. Sorokivska, O., Kozbur, H., Strutynska, I., Melnyk, L., Sherstiuk, R. Methodology for Evaluating the Performance of Websites and its Optimization Using Data Mining Techniques. Proceedings of the 1st International Workshop on Computer Information Technologies in Industry 4.0 (CITI 2023), Ternopil, Ukraine, June 14-16, 2023. Volume 3468 of CEUR Workshop Proceedings, pages 38-46, CEUR-WS.org, 2023. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3468/short1.pdfuk_UA
dc.relation.references19. Галущак О., Галущак М., Машлій Г. Цифровізація в Україні: еволюційні перетворення. Галицький економічний вісник. 2023. №2 (81). С.155-163.uk_UA
dc.relation.references20. Сокуренко В.В., Бандурка О.М., Бортник С.М. Безпека життєдіяльності та охорона праці. Харків: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021. 234 с.uk_UA
dc.relation.references21. Євтушенко О.В., Сірий А.О. Основи охорони праці. Безпека життєдіяльності. Київ: Національний університет харчових технологій, 2021. 128 с.uk_UA
dc.relation.references22. Мелех Л.В. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навчальний посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 256 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
�蝷箔����:073 — Менеджмент (бакалаври)

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
КРБ_Редьква А..pdfКваліфікаційна робота бакалавра1,08 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�