Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49042
Pealkiri: | Розробка мобільного застосунку для інтерактивного вивчення історії України з використанням платформи Unity |
Teised pealkirjad: | Development of a Mobile Application for Interactive Learning of Ukrainian History Using the Unity Platform |
Autor: | Колбасюк, Валерія Віталіївна Kolbasiuk, Valeriia |
Affiliation: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна |
Bibliographic description (Ukraine): | Колбасюк В. В. Розробка мобільного застосунку для інтерактивного вивчення історії України з використанням платформи Unity : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Д. М. Михалик. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 101 с. |
Ilmumisaasta: | juu-2025 |
Submitted date: | 9-juu-2025 |
Date of entry: | 25-juu-2025 |
Kirjastaja: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Supervisor: | Михалик, Дмитро Михайлович |
Committee members: | Липак, Галина Ігорівна |
UDC: | 004.9 |
Märksõnad: | мобільний застосунок платформа Unity гейміфікація mobile application unity platform gamification |
Number of pages: | 101 |
Kokkuvõte: | Об’єктом розробки є мобільний застосунок для інтерактивного вивчення історії України «Знай Наших», розроблений на платформі Unity.
Метою роботи є створення сучасного освітнього інструменту, що поєднує в собі гейміфікацію, відеоконтент та інтерактивні тести для ефективного залучення користувачів до вивчення української історії.
Для досягнення поставленої мети було використано технології розробки мобільних додатків за допомогою Unity, мову програмування C#, а також створено власну систему переходів між сценами, кастомізований інтерфейс, відеопрогравач та механізми обробки тестових завдань. Реалізовано збереження вибраного персонажа та його передача між етапами взаємодії.
Основними технічними характеристиками є кросплатформеність (Android), легка вага застосунку, адаптивність інтерфейсу до мобільних екранів, використання локальних відео за посиланнями, модульність через префаби та компонентну структуру Unity. Галузь застосування — освіта, зокрема шкільне та позашкільне навчання, інтерактивні історичні виставки, заходи з патріотичного виховання, а також самостійне вивчення історії. The object of the development is a mobile application for interactive learning of Ukrainian history called “Know Our Own”, developed on the Unity platform. The goal of this work is to create a modern educational tool that combines gamification, video content, and interactive quizzes to effectively engage users in learning about the history of Ukraine. To achieve this goal, Unity and the C# programming language were used for mobile application development. A custom navigation system between scenes, tailored user interface, embedded video playback, and quiz logic were implemented. The system allows saving and passing the selected historical character between different stages of interaction. The main technical features include cross-platform support (Android), lightweight structure, responsive UI for mobile devices, usage of video links, and a modular architecture based on Unity prefabs and components. Field of application: education, particularly school and extracurricular learning, interactive exhibitions, patriotic education events, and independent historical study. |
Content: | ВСТУП .......................................................................................................................... 7 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ........................................................................ 9 1.1 Цифровізація освіти та роль мобільних технологій .................................... 10 1.2 Проблеми традиційного викладання історії та потреба в нових підходах 13 1.3 Історія створення та грантова реалізація проєкту «Знай Наших» ............. 16 1.4 Інші приклади подібних ініціатив ................................................................. 20 1.4.2 Історичні мобільні додатки ................................................................. 25 1.4.3 Українські цифрові історичні ініціативи ........................................... 28 2 ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ЗАСТОСУНКУ .......................................... 31 2.1 Аналіз вимог до системи ................................................................................ 31 2.2 Обґрунтування вибору інструментів та методології розробки .................. 33 2.3 Проектування відношень між акторами і прецедентами ............................ 37 2.4 Виявлення класів сутності .............................................................................. 41 2.5 Визначення класів системи ............................................................................ 42 2.6 Розробка застосунку........................................................................................ 48 2.7 Дизайн інтерфейсу користувача .................................................................... 61 3 ТЕСТУВАННЯ ЗАСТОСУНКУ ........................................................................... 64 3.1 Тестування інтерфейсу ................................................................................... 64 3.2 Функціональне тестування ............................................................................. 70 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ .................... 79 4.1 Психологічні причини нещасних випадків і травматизму ......................... 79 4.2 Використання та застосування інженерної психології ............................... 82 ВИСНОВКИ ............................................................................................................... 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................................... 87 ДОДАТКИ .................................................................................................................. 90 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49042 |
Copyright owner: | © Колбасюк Валерія Віталіївна, 2025 |
References (Ukraine): | 1. Karl M. Kapp. The Gamification of Learning and Instruction: Game-Based Methods and Strategies for Training and Education. San Francisco : Pfeiffer, 2012. 336 с. 2. Juho H., Jonna K. Does Gamification Work? – A Literature Review of Empirical Studies on Gamification. IEEE. 2014. 3. Digital Education: Transforming Learning in the Digital Age. By The INC Magazine. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://theincmagazine.com/digital-education-transforming-learning-in-the-digital-age/. 4. New Media Consortium. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition. Austin, Texas: The New Media Consortium, 2013. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://library.educause.edu/resources/2013/1/2013-horizon-report 5. Manurung S. S. Improving Student’s Achievement on Writing Descriptive Text Through Think Pair Share. International Journal of English and Education. 2012. С. 1–8. 6. Pathak R. P. Educational Technology. 2012. 288 с. 7. Research. Duolingo. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://research.duolingo.com/. 8. EdTech Top 40: Kahoot!. Kahoot. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://kahoot.com/blog/2024/06/26/edtech-top-40/. 9. About us. Quizizz. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://quizizz.com/home/about?lng=en. 10. About. AR Time Travel. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://artimetravel.com/. 11. Education. Unity. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/solutions/education. 12. Agile Development Methodologies: An Essential Guide. BrowserStack. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://www.browserstack.com/guide/agile-development-methodologies. 13. M. R. Petryk, I. V. Boyko, O. M. Khimich, and O. Yu. Petryk, “High-performance methods of modeling the adsorption with feedback in heterogeneous multicomponent nanoporous media,” Cybern. Syst. Analysis, Vol. 58, No. 5, 787–805 (2022). Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/https://doi.org/10.1007/s10559-022-00512-8. 14. Про охорону праці : Закон України від 14 жовт. 1992 р. № 2694-XII [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text 15. ДСТУ EN ISO 6385:2018 Ергономічні принципи під час проектування робочих систем (EN ISO 6385:2016, IDT; ISO 6385:2016, IDT). БУДСТАНДАРТ Online - нормативні документи будівельної галузі України. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу:https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=80890 |
Content type: | Bachelor Thesis |
Asub kollektsiooni(de)s: | 121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври) |
Failid selles objektis:
Fail | Kirjeldus | Suurus | Formaat | |
---|---|---|---|---|
dyplom_Kolbasiuk_2025.pdf | 2,45 MB | Adobe PDF | Vaata/Ava |
Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.
Admin vahendid