Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49042
Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.advisorМихалик, Дмитро Михайлович-
dc.contributor.authorКолбасюк, Валерія Віталіївна-
dc.contributor.authorKolbasiuk, Valeriia-
dc.date.accessioned2025-06-25T10:44:47Z-
dc.date.available2025-06-25T10:44:47Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationКолбасюк В. В. Розробка мобільного застосунку для інтерактивного вивчення історії України з використанням платформи Unity : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Д. М. Михалик. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49042-
dc.description.abstractОб’єктом розробки є мобільний застосунок для інтерактивного вивчення історії України «Знай Наших», розроблений на платформі Unity. Метою роботи є створення сучасного освітнього інструменту, що поєднує в собі гейміфікацію, відеоконтент та інтерактивні тести для ефективного залучення користувачів до вивчення української історії. Для досягнення поставленої мети було використано технології розробки мобільних додатків за допомогою Unity, мову програмування C#, а також створено власну систему переходів між сценами, кастомізований інтерфейс, відеопрогравач та механізми обробки тестових завдань. Реалізовано збереження вибраного персонажа та його передача між етапами взаємодії. Основними технічними характеристиками є кросплатформеність (Android), легка вага застосунку, адаптивність інтерфейсу до мобільних екранів, використання локальних відео за посиланнями, модульність через префаби та компонентну структуру Unity. Галузь застосування — освіта, зокрема шкільне та позашкільне навчання, інтерактивні історичні виставки, заходи з патріотичного виховання, а також самостійне вивчення історії.uk_UA
dc.description.abstractThe object of the development is a mobile application for interactive learning of Ukrainian history called “Know Our Own”, developed on the Unity platform. The goal of this work is to create a modern educational tool that combines gamification, video content, and interactive quizzes to effectively engage users in learning about the history of Ukraine. To achieve this goal, Unity and the C# programming language were used for mobile application development. A custom navigation system between scenes, tailored user interface, embedded video playback, and quiz logic were implemented. The system allows saving and passing the selected historical character between different stages of interaction. The main technical features include cross-platform support (Android), lightweight structure, responsive UI for mobile devices, usage of video links, and a modular architecture based on Unity prefabs and components. Field of application: education, particularly school and extracurricular learning, interactive exhibitions, patriotic education events, and independent historical study.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП .......................................................................................................................... 7 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ........................................................................ 9 1.1 Цифровізація освіти та роль мобільних технологій .................................... 10 1.2 Проблеми традиційного викладання історії та потреба в нових підходах 13 1.3 Історія створення та грантова реалізація проєкту «Знай Наших» ............. 16 1.4 Інші приклади подібних ініціатив ................................................................. 20 1.4.2 Історичні мобільні додатки ................................................................. 25 1.4.3 Українські цифрові історичні ініціативи ........................................... 28 2 ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ЗАСТОСУНКУ .......................................... 31 2.1 Аналіз вимог до системи ................................................................................ 31 2.2 Обґрунтування вибору інструментів та методології розробки .................. 33 2.3 Проектування відношень між акторами і прецедентами ............................ 37 2.4 Виявлення класів сутності .............................................................................. 41 2.5 Визначення класів системи ............................................................................ 42 2.6 Розробка застосунку........................................................................................ 48 2.7 Дизайн інтерфейсу користувача .................................................................... 61 3 ТЕСТУВАННЯ ЗАСТОСУНКУ ........................................................................... 64 3.1 Тестування інтерфейсу ................................................................................... 64 3.2 Функціональне тестування ............................................................................. 70 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ .................... 79 4.1 Психологічні причини нещасних випадків і травматизму ......................... 79 4.2 Використання та застосування інженерної психології ............................... 82 ВИСНОВКИ ............................................................................................................... 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................................... 87 ДОДАТКИ .................................................................................................................. 90uk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмобільний застосунокuk_UA
dc.subjectплатформа Unityuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectmobile applicationuk_UA
dc.subjectunity platformuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.titleРозробка мобільного застосунку для інтерактивного вивчення історії України з використанням платформи Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a Mobile Application for Interactive Learning of Ukrainian History Using the Unity Platformuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Колбасюк Валерія Віталіївна, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЛипак, Галина Ігорівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages101-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Karl M. Kapp. The Gamification of Learning and Instruction: Game-Based Methods and Strategies for Training and Education. San Francisco : Pfeiffer, 2012. 336 с.uk_UA
dc.relation.references2. Juho H., Jonna K. Does Gamification Work? – A Literature Review of Empirical Studies on Gamification. IEEE. 2014.uk_UA
dc.relation.references3. Digital Education: Transforming Learning in the Digital Age. By The INC Magazine. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://theincmagazine.com/digital-education-transforming-learning-in-the-digital-age/.uk_UA
dc.relation.references4. New Media Consortium. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition. Austin, Texas: The New Media Consortium, 2013. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://library.educause.edu/resources/2013/1/2013-horizon-reportuk_UA
dc.relation.references5. Manurung S. S. Improving Student’s Achievement on Writing Descriptive Text Through Think Pair Share. International Journal of English and Education. 2012. С. 1–8.uk_UA
dc.relation.references6. Pathak R. P. Educational Technology. 2012. 288 с.uk_UA
dc.relation.references7. Research. Duolingo. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://research.duolingo.com/.uk_UA
dc.relation.references8. EdTech Top 40: Kahoot!. Kahoot. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://kahoot.com/blog/2024/06/26/edtech-top-40/.uk_UA
dc.relation.references9. About us. Quizizz. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://quizizz.com/home/about?lng=en.uk_UA
dc.relation.references10. About. AR Time Travel. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://artimetravel.com/.uk_UA
dc.relation.references11. Education. Unity. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/solutions/education.uk_UA
dc.relation.references12. Agile Development Methodologies: An Essential Guide. BrowserStack. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://www.browserstack.com/guide/agile-development-methodologies.uk_UA
dc.relation.references13. M. R. Petryk, I. V. Boyko, O. M. Khimich, and O. Yu. Petryk, “High-performance methods of modeling the adsorption with feedback in heterogeneous multicomponent nanoporous media,” Cybern. Syst. Analysis, Vol. 58, No. 5, 787–805 (2022). Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/https://doi.org/10.1007/s10559-022-00512-8.uk_UA
dc.relation.references14. Про охорону праці : Закон України від 14 жовт. 1992 р. № 2694-XII [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references15. ДСТУ EN ISO 6385:2018 Ергономічні принципи під час проектування робочих систем (EN ISO 6385:2016, IDT; ISO 6385:2016, IDT). БУДСТАНДАРТ Online - нормативні документи будівельної галузі України. [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу:https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=80890uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ymddengys yng Nghasgliadau:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
dyplom_Kolbasiuk_2025.pdf2,45 MBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol