Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49029
Заглавие: Розробка комп’ютерної гри у жанрі «клікер» на базі ігрового рушія Unity
Други Заглавия: Development of a computer game in the "clicker" genre based on the Unity game engine
Автори: Тимчак, Михайло Ігорович
Tymchak, Mykhailo
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Тимчак М. І. Розробка комп’ютерної гри у жанрі «клікер» на базі ігрового рушія Unity : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. І. В. Коноваленко. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 53 с.
Дата на Публикуване: Юни-2025
Submitted date: 9-Юни-2025
Date of entry: 24-Юни-2025
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Коноваленко, Ігор Володимирович
Committee members: Паламар, Андрій Михайлович
UDC: 004.9
Ключови Думи: клікер
об’єктно-орієнтоване програмування
апгрейди
clicker
object-oriented programming
upgrades
Unity
C#
Резюме: Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці комп’ютерної гри у жанрі «клікер» з використанням ігрового рушія Unity та мови програмування C#. Метою цієї роботи є створення повноцінної інтерактивної гри, яка поєднує просту геймплейну механіку з функціональними можливостями, властивими сучасним ігровим застосункам — покращеннями, збереженням прогресу, статистикою, графічним інтерфейсом та звуковим супроводом. У першому розділі проводиться аналіз предметної області: розглядаються особливості жанру клікер-ігор та порівнюються різні ігрові рушії. Другий розділ описує структуру класів, детальніше пояснює вибір середовищ. Третій розділ кваліфікаційної роботи описує архітектуру гри, реалізацію основних скриптів, механіки активних та пасивних апгрейдів, системи збереження, бонусів, автоклікера, а також структуру взаємодії з інтерфейсом користувача. Особливу увагу приділено реалізації збереження стану гри, обробці подій, звуковим налаштуванням та коректному оновленню UI. Також розглядаються основні принципи тестування гри: перевірка обробки помилок, тестування модулів, поведінки елементів інтерфейсу та коректності збереження/відновлення прогресу. Об'єктом дослідження є інтерактивна комп’ютерна гра у жанрі клікера, розроблена в середовищі Unity. Предметом дослідження є інструменти, підходи та принципи розробки ігрових систем, зокрема: побудова структури скриптів, збереження даних, використання ООП та UI у Unity.
The bachelor's qualification work is focused on the development of a computer game in the "clicker" genre using the Unity game engine and the C# programming language. The goal of this work is to create a full-fledged interactive game that combines simple gameplay mechanics with the functionality inherent in modern game applications - improvements, saving progress, statistics, a graphical interface and sound. The first section analyzes the subject area: the features of the clicker game genre are considered and different game engines are compared. The second section describes the structure of classes, explains the choice of environments in more detail. The third section of the qualification work describes the game architecture, the implementation of basic scripts, the mechanics of active and passive upgrades, the save system, bonuses, autoclicker, as well as the structure of interaction with the user interface. Particular attention is paid to the implementation of saving the game state, event processing, sound settings and correct UI updates. The main principles of game testing are also considered: checking error handling, testing modules, the behavior of interface elements, and the correctness of saving/restoring progress. The object of the study is an interactive computer game in the clicker genre, developed in the Unity environment. The subject of the study is the tools, approaches, and principles of game system development, in particular: building a script structure, data storage, using OOP and UI in Unity.
Content: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 6 ВСТУП 8 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ТЕХНІЧНЕ 9 ЗАВДАННЯ 9 1.1 Аналіз предметної області 9 1.2 Жанр клікер 11 1.3 Огляд ігрових рушіїв 12 2 ПРОЕКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА СТРУКТУРИ ПРОГРАМНОГО 17 ПРОДУКТУ 17 2.1 Аналіз інструментальних засобів розробки 17 2.2 Пошук акторів та варіантів використання 17 2.3 Опис варіантів використання 18 2.4 Абстрактний рівень системи 19 3 РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 23 3.1 Вибір мови програмування та технологій розробки 23 3.2 Розробка основної ігрової логіки 24 3.3 Розробка системи апгрейдів 26 3.4 Система збереження прогресу 27 3.5 Статистика та налаштування 29 3.6 Ілюстрація роботи створеного програмного забезпечення 31 3.7 Тестування програмного забезпечення та оцінка якості 34 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 35 4.1 Долікарська допомога при шоку 35 4.2 Розрахунок рівня шуму. Заходи щодо його зниження 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41 ДОДАТОК А – Лістинг коду інформаційної системи 42 ДОДАТОК Б – Диск із кваліфікаційною роботою бакалавра 55
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49029
Copyright owner: © Тимчак Михайло Ігорович, 2025
References (Ukraine): 1. ScienceDaily. Computer and video games. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.sciencedaily.com/terms/computer_and_video_games.htm/.
2. GameDesigning. The Video Game Development Essentials Guide. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.gamedesigning.org/video-game-development/.
3. Mr. Mine Game Blog. The Evolution and Origins of Idle Clicker and Incremental Games. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mrmine.com/blog/the-evolution-and-origins-of-idle-clicker-and-incremental-games/.
4. YoungWonks. Top 10 Game Development Engines Today. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.youngwonks.com/blog/Top-10-Game-Development-Engines-Today/.
5. Документація UML [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.uml.org/.
6. Редактор коду Visual Studio Code [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://code.visualstudio.com/.
7. Дистанційний курс «Кваліфікаційні роботи бакалаврів» сайту дистанційного навчання ТНТУ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://dl.tntu.edu.ua/bounce.php?course=5329/.
8. НАКАЗ Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0356-22#n543.
9. ТЕМА 9. Медицина катастроф. Долікарська допомога при шоку. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=299870.
10. ТЕМА 14. Вібрація. Шум, ультра та інфразвук. Виробничий шум. Параметри, вплив на працюючих. Нормування, заходи і засоби захисту працюючих. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=289160.
11. ПОСТАНОВА Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку ДСН 3.3.6.037-99. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va037282-99#Text.
12. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.
Content type: Bachelor Thesis
Показва се в Колекции:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
dyplom_Tymchak_2025.pdf2,72 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Admin vahendid