Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49029
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorКоноваленко, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorТимчак, Михайло Ігорович-
dc.contributor.authorTymchak, Mykhailo-
dc.date.accessioned2025-06-24T12:23:16Z-
dc.date.available2025-06-24T12:23:16Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationТимчак М. І. Розробка комп’ютерної гри у жанрі «клікер» на базі ігрового рушія Unity : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. І. В. Коноваленко. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49029-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці комп’ютерної гри у жанрі «клікер» з використанням ігрового рушія Unity та мови програмування C#. Метою цієї роботи є створення повноцінної інтерактивної гри, яка поєднує просту геймплейну механіку з функціональними можливостями, властивими сучасним ігровим застосункам — покращеннями, збереженням прогресу, статистикою, графічним інтерфейсом та звуковим супроводом. У першому розділі проводиться аналіз предметної області: розглядаються особливості жанру клікер-ігор та порівнюються різні ігрові рушії. Другий розділ описує структуру класів, детальніше пояснює вибір середовищ. Третій розділ кваліфікаційної роботи описує архітектуру гри, реалізацію основних скриптів, механіки активних та пасивних апгрейдів, системи збереження, бонусів, автоклікера, а також структуру взаємодії з інтерфейсом користувача. Особливу увагу приділено реалізації збереження стану гри, обробці подій, звуковим налаштуванням та коректному оновленню UI. Також розглядаються основні принципи тестування гри: перевірка обробки помилок, тестування модулів, поведінки елементів інтерфейсу та коректності збереження/відновлення прогресу. Об'єктом дослідження є інтерактивна комп’ютерна гра у жанрі клікера, розроблена в середовищі Unity. Предметом дослідження є інструменти, підходи та принципи розробки ігрових систем, зокрема: побудова структури скриптів, збереження даних, використання ООП та UI у Unity.uk_UA
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work is focused on the development of a computer game in the "clicker" genre using the Unity game engine and the C# programming language. The goal of this work is to create a full-fledged interactive game that combines simple gameplay mechanics with the functionality inherent in modern game applications - improvements, saving progress, statistics, a graphical interface and sound. The first section analyzes the subject area: the features of the clicker game genre are considered and different game engines are compared. The second section describes the structure of classes, explains the choice of environments in more detail. The third section of the qualification work describes the game architecture, the implementation of basic scripts, the mechanics of active and passive upgrades, the save system, bonuses, autoclicker, as well as the structure of interaction with the user interface. Particular attention is paid to the implementation of saving the game state, event processing, sound settings and correct UI updates. The main principles of game testing are also considered: checking error handling, testing modules, the behavior of interface elements, and the correctness of saving/restoring progress. The object of the study is an interactive computer game in the clicker genre, developed in the Unity environment. The subject of the study is the tools, approaches, and principles of game system development, in particular: building a script structure, data storage, using OOP and UI in Unity.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 6 ВСТУП 8 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ТЕХНІЧНЕ 9 ЗАВДАННЯ 9 1.1 Аналіз предметної області 9 1.2 Жанр клікер 11 1.3 Огляд ігрових рушіїв 12 2 ПРОЕКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА СТРУКТУРИ ПРОГРАМНОГО 17 ПРОДУКТУ 17 2.1 Аналіз інструментальних засобів розробки 17 2.2 Пошук акторів та варіантів використання 17 2.3 Опис варіантів використання 18 2.4 Абстрактний рівень системи 19 3 РОЗРОБКА ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 23 3.1 Вибір мови програмування та технологій розробки 23 3.2 Розробка основної ігрової логіки 24 3.3 Розробка системи апгрейдів 26 3.4 Система збереження прогресу 27 3.5 Статистика та налаштування 29 3.6 Ілюстрація роботи створеного програмного забезпечення 31 3.7 Тестування програмного забезпечення та оцінка якості 34 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 35 4.1 Долікарська допомога при шоку 35 4.2 Розрахунок рівня шуму. Заходи щодо його зниження 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41 ДОДАТОК А – Лістинг коду інформаційної системи 42 ДОДАТОК Б – Диск із кваліфікаційною роботою бакалавра 55uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectклікерuk_UA
dc.subjectоб’єктно-орієнтоване програмуванняuk_UA
dc.subjectапгрейдиuk_UA
dc.subjectclickeruk_UA
dc.subjectobject-oriented programminguk_UA
dc.subjectupgradesuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.titleРозробка комп’ютерної гри у жанрі «клікер» на базі ігрового рушія Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a computer game in the "clicker" genre based on the Unity game engineuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Тимчак Михайло Ігорович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПаламар, Андрій Михайлович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. ScienceDaily. Computer and video games. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.sciencedaily.com/terms/computer_and_video_games.htm/.uk_UA
dc.relation.references2. GameDesigning. The Video Game Development Essentials Guide. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.gamedesigning.org/video-game-development/.uk_UA
dc.relation.references3. Mr. Mine Game Blog. The Evolution and Origins of Idle Clicker and Incremental Games. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mrmine.com/blog/the-evolution-and-origins-of-idle-clicker-and-incremental-games/.uk_UA
dc.relation.references4. YoungWonks. Top 10 Game Development Engines Today. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.youngwonks.com/blog/Top-10-Game-Development-Engines-Today/.uk_UA
dc.relation.references5. Документація UML [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.uml.org/.uk_UA
dc.relation.references6. Редактор коду Visual Studio Code [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://code.visualstudio.com/.uk_UA
dc.relation.references7. Дистанційний курс «Кваліфікаційні роботи бакалаврів» сайту дистанційного навчання ТНТУ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://dl.tntu.edu.ua/bounce.php?course=5329/.uk_UA
dc.relation.references8. НАКАЗ Про затвердження порядків надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0356-22#n543.uk_UA
dc.relation.references9. ТЕМА 9. Медицина катастроф. Долікарська допомога при шоку. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=299870.uk_UA
dc.relation.references10. ТЕМА 14. Вібрація. Шум, ультра та інфразвук. Виробничий шум. Параметри, вплив на працюючих. Нормування, заходи і засоби захисту працюючих. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=289160.uk_UA
dc.relation.references11. ПОСТАНОВА Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку ДСН 3.3.6.037-99. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va037282-99#Text.uk_UA
dc.relation.references12. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece nas colecções:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
dyplom_Tymchak_2025.pdf2,72 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas