Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48962
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.advisorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.advisorAndrushkiv, Bohdan-
dc.contributor.authorМазурик, Христина Андріївна-
dc.contributor.authorMazuryk, Khrystyna-
dc.date.accessioned2025-06-18T21:05:59Z-
dc.date.available2025-06-18T21:05:59Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationМазурик Х.А. Управління ціновою політикою підприємства ресторанного бізнесу в умовах війни (на прикладі ресторану «Хінкальня») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Б. М. Андрушків. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48962-
dc.description.abstractМазурик Х.А. Управління ціновою політикою підприємства ресторанного бізнесу в умовах війни (на прикладі ресторану «Хінкальня») Кваліфікаційна робота бакалавра: 77 сторінок, 4 рисунки, 14 таблиць, 41 літературне джерело. Предмет дослідження − процеси формування, адаптації та реалізації цінової політики в закладі ресторанного бізнесу в умовах воєнної економіки. Об'єкт дослідження − господарська діяльність підприємства ресторанного бізнесу − ресторану «Хінкальня. Метою роботи є розробка практично орієнтованих заходів щодо вдосконалення цінової політики ресторану «Хінкальня» в умовах воєнної економіки. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний, графічний. У роботі досліджено теоретичні засади управління ціновою політикою в ресторанному бізнесі: розглянуто економічну сутність, функції, роль цінової політики в закладах ресторанного господарства та фактори, що її визначають в умовах війни; проведено аналіз кадрового потенціалу, доходів та витрат досліджуваного підприємства, представлено діагностику цінової політики ресторану «Хінкальня» в умовах воєнного часу та конкурентного середовища ведення бізнесу; запропоновано шляхи вдосконалення цінової політики ресторану в умовах війни, представлено до впровадження операційну модель трансформації цінової політики ресторану «Хінкальня» в сучасних умовах. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ресторану «Хінкальня».uk_UA
dc.description.abstractMazuryk К.A. Managing the Pricing Policy of a Restaurant Business Enterprise During Wartime ("Khinkalnya" Restaurant as a case of study) Bachelor's thesis: 77 pages, 4 figures, 14 tables, 41 references. Subject of the study – the processes of formation, adaptation, and implementation of pricing policy in a restaurant-business establishment under conditions of a wartime economy. Object of the study – the economic activity of a restaurant-business enterprise, namely the “Khinkalnya” restaurant. The aim of the work is to develop practically oriented measures to improve the pricing policy of the “Khinkalnya” restaurant under wartime economic conditions. Research methods – observation, comparison, classification, analysis and synthesis, tabular, and graphical methods. In this study, the theoretical foundations of pricing-policy management in the restaurant business are examined: the economic essence, functions, and role of pricing policy in food-service establishments, as well as the factors determining it during wartime; an analysis of the human-resource potential, revenues, and expenses of the enterprise under study is conducted; a diagnostic assessment of the “Khinkalnya” restaurant’s pricing policy in the context of wartime and a competitive business environment is presented; ways to enhance the restaurant’s pricing policy under war conditions are proposed; and an operational model for transforming the “Khinkalnya” restaurant’s pricing policy in current conditions is introduced. The results of the study are recommended for implementation in the operations of the enterprise under investigation – the “Khinkalnya” restaurant.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ...................................................................................................................... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ................................................................................ 9 1.1. Економічна сутність, функції та роль цінової політики в закладах ресторанного господарства .................................................................................. 9 1.2. Фактори, що визначають цінову політику ресторанного бізнесу в умовах війни .................................................................................................................... 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ РЕСТОРАНУ «ХІНКАЛЬНЯ» У МІСТІ ТЕРНОПОЛІ ............................................................................................... 22 2.1. Загальна характеристика ресторану як об’єкта дослідження ................... 22 2.2. Діагностика цінової політики ресторану «Хінкальня» в умовах воєнного часу ...................................................................................................................... 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ РЕСТОРАНУ В УМОВАХ ВІЙНИ ............................................................................................... 42 3.1. Обґрунтування напрямів адаптації цінової політики ресторану «Хінкальня» до кризових умов .......................................................................... 42 3.2. Операційна модель трансформації цінової політики ресторану «Хінкальня» в умовах воєнної економіки ......................................................... 50 РОЗДІЛ 4. ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Служба охорони праці у ресторані «Хінкальня»…………………………64 4.2. Заходи з охорони праці у виробничих приміщеннях закладу ресторанного господарства «Хінкальня» та вимоги щодо техніки безпеки…………………….66 ВИСНОВКИ ........................................................................................................... 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ............................................................... 73uk_UA
dc.format.extent1-77-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectвоєнний часuk_UA
dc.subjectопераційна модельuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectwartimeuk_UA
dc.subjectoperational modeluk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.titleУправління ціновою політикою підприємства ресторанного бізнесу в умовах війни (на прикладі ресторану «Хінкальня»)uk_UA
dc.title.alternativeManaging the Pricing Policy of a Restaurant Business Enterprise During Wartime ("Khinkalnya" Restaurant as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мазурик Х.А., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Веселовська Т. Є. Вплив війни на реструктуризацію готельно-ресторанних послуг в Україні. 2024. URL : https://doi.org/10.5281/zenodo.11452606 (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Владимир О., Капаць К. Ресторанний бізнес: прибутковість та інші виклики воєнного часу. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Тернопіль, 23–24 листопада 2022 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с.uk_UA
dc.relation.references3. Готельно-ресторанний бізнес у воєнний час. Grail of Science. 2023. № 25. URL: https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/article/view/1097 (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Грузинська кухня. Офіційний сайт. URL: https://georgian-kitchen.choiceqr.com/ (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Євтушенко Н. О., Нечитайло Б. С. Ефективна цінова політика як фактор успіху у конкурентній боротьбі. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. № 1–2(39). С. 17–21.uk_UA
dc.relation.references6. Завідна Л.Д., Парнета П. Г. Формування цінової політики підприємства ресторанного господарства. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. Pp. 921-926.uk_UA
dc.relation.references7. Коваленко Н. SWOT-аналіз потенціалу післявоєнного розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економіка та суспільство. 2024. № 60. URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-61 (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references8. Коваленко О. В., Булана О. В. Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Економічний вісник ЗДІА. 2018. № 4. С. 88–93.uk_UA
dc.relation.references9. Кулик А. М., Бриндзя З. Ф. Цінова політика і управління витратами в сфері послуг: економічний аспект. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2020. № 1. С. 32–39.uk_UA
dc.relation.references10. Макроекономічні показники. Національний банк України. URL: https://bank.gov.ua/ua/statistic/macro-indicators (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307.uk_UA
dc.relation.references12. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.uk_UA
dc.relation.references13. Моргулець О. Б., Нишенко О. В. Готельно-ресторанний бізнес України у довоєнний, воєнний та післявоєнний період. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2023. № 8. С. 88–96. URL : https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-8-12 (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Полотай Б. Я., Жмур-Клименко Б. В. Ресторанний бізнес під час війни. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 7. С. 37–42. URL : https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-7-5 (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Портер М. Е. Конкурентна стратегія: методи аналізу галузей і конкурентів / пер. з англ. Київ : Основи, 1998. 390 с.uk_UA
dc.relation.references16. Постова В. Перспективи впровадження інтелектуальної автоматизації в ресторанний бізнес в умовах післявоєнного відновлення України. Економіка та суспільство. 2023. № 49. URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-41 (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Проблеми ресторанного бізнесу в Україні у 2025 році та рішення для них. Kyivstar Business Hub. 2025, 22 січня. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/problemi-restorannogo-biznesu-v-ukrayini-u-2025-roczi-ta-rishennya-dlya-nih (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Рябенька М. Удосконалення цінової політики на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. 2023. № 50. URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-77 (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Селютін В., Яцун Л., Ольшанський О. SWOT-F-аналіз ресторанного господарства м. Харкова. Економічний аналіз. 2020. Т. 30, № 1, ч. 1. С. 192–200.uk_UA
dc.relation.references20. ТОВ «ХІНКАЛЬНЯ». Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. URL: http://opendatabot.ua/c/37046894 (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Хінкальня Тернопіль. Офіційна сторінка в Facebook. URL: https://www.facebook.com/hinkalnyaternopil/?locale=uk_UA (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references22. Хінкальня Тернопіль. Офіційна сторінка в Instagram. URL: https://www.instagram.com/hinkalnya.ternopil/ (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Шинок. Тернопіль. Офіційний сайт. URL: https://ternopil.bestrest.com.ua/ua/info-Restoran-Shynok. (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references24. Шепель Т. В., Живець А. М. Планування цінової політики та механізму ціноутворення у сфері ресторанного бізнесу в Україні. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. 2019. № 2(19). С. 93–98.uk_UA
dc.relation.references25. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.relation.references26. Barua B. K. An Analysis on BCG Growth Sharing Matrix. Munich Personal RePEc Archive. 2018. URL: https://mpra.ub.uni-muenchen.de/84237/1/MPRA_paper_84237.pdf (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references27. Casually Competing Across Segments with Combos. PepsiCo Partners. 2025, March 13. URL: https://www.pepsicopartners.com/pepsico/en/ USD/article/detail/competing_with_combos (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Cavallo A., Rigobon R. The Billion Prices Project: Using Online Prices for Measurement and Research. NBER Working Paper No. 22111. Cambridge, MA: National Bureau of Economic Research, 2016. URL: https://www.nber.org/system/files/working_papers/w22111/w22111.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references29. Chen J. Analysis of Menu Design in the Food and Beverage Industry using the BCG Matrix Method. ResearchGate. 2022. URL: https://www.researchgate.net/publication/365737279_Analysis_of_Menu_Design_in_the_Food_and_Beverage_Industry_using_the_BCG_Matrix_Method (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Deloitte Ukraine. Звіт про вплив 2023–2024. URL: https://www.deloitte.com/ua/uk/about/governance/impact-report.html (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Guide to Kotler’s Pricing Strategies. Lucidity. URL : https://getlucidity.com/strategy-resources/guide-to-kotlers-pricing-strategies (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Ivancsóné Horváth Z., Kőmíves C., Nagy-Keglovich J., Happ É. Examining a Menu on the Basis of the Kasavana–Smith Model in a Hungarian Restaurant. Deturope. 2022. Vol. 14, Issue 1. P. 111–127. URL: https://deturope.eu/pdfs/det/2022/01/06.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Kahneman D., Knetsch J. L., Thaler R. H. Fairness as a Constraint on Profit Seeking: Entitlements in the Market. The American Economic Review. 1986. Vol. 76, No. 4. P. 728–741. URL: https://web.mit.edu/curhan /www/docs/Articles/15341_Readings/Justice/Kahneman.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Kalaitan Т., Hrymak О., Kushnir L., Shurpenkova R., Sarakhman О. Restaurant revenue management and analytical assessment of its effectiveness. Вiсник ХНУ iменi В. Н. Кapaзiнa. Сеpiя «Мiжнapoднi вiднoсини. Екoнoмiкa. Кpaїнoзнaвствo. Туpизм». 2023. № 17. С. 152-162. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2023-17-13.uk_UA
dc.relation.references35. Kimes S. Is it time for dynamic pricing for restaurants? SherriKimes.com. 2022, October 26. URL: https://www.sherrikimes.com/post/is-it-time-for-dynamic-pricing-for-restaurants (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references36. Luqi, Goguen J. A. Formal Methods: Promises and Problems. CiteSeerX. URL: https://citeseerx.ist.psu.edu/document?doi=12ee0ed88ab9ce4f809d59605 c3a49cda7035628 (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references37. Monroe K. B. Pricing: Making Profitable Decisions. 2nd ed. New York: McGraw-Hill, 1990. 528 p.uk_UA
dc.relation.references38. Nagle T. T., Müller G., Gruyaert E. The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably. 7th ed. London: Routledge, 2023. 336 p.uk_UA
dc.relation.references39. Pine B. J., Gilmore J. H. Welcome to the experience economy. Harvard Business Review. 1998. July–August. P. 97–105. URL : https://hbr.org/1998/07/welcome-to-the-experience-economy (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references40. Rothschild M., Stiglitz J. E. Equilibrium in Competitive Insurance Markets: An Essay on the Economics of Imperfect Information. The Quarterly Journal of Economics. 1976. Vol. 90, No. 4. P. 629–649. URL : https://uh.edu/~bsorense/Rothschild%26Stiglitz.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Taleb Nassim Nicholas. Antifragile: Things That Gain from Disorder. UK: Penguin Books Ltd. 2013. 544 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
dyplom_ Mazuryk Kh_A_2025.pdf939,52 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Авторська довідка_Мазурик.docx20,87 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти