Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48961
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorГоль, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorHol, Tania-
dc.date.accessioned2025-06-18T20:47:10Z-
dc.date.available2025-06-18T20:47:10Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationГоль Т.М. Напрямки вдосконалення додаткових послуг у готельно-ресторанному господарстві( на прикладі ГРК «Авалон Палац») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. М. Мельник. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48961-
dc.description.abstractГоль Т. М. Напрямки вдосконалення додаткових послуг у готельно-ресторанному господарстві( на прикладі ГРК «Авалон Палац»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 74 сторінки, 11 рисунків, 14 таблиць, 39 літературних джерел. Об’єкт дослідження − готельно-ресторанний комплекс «Авалон Палац». Предмет дослідження − організаційно-економічні аспекти функціонування та вдосконалення додаткових послуг у готельно-ресторанному господарстві. Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу організації надання додаткових послуг у готельно-ресторанному господарстві, на прикладі діяльності ГРК «Avalon Palace». Методи дослідження − аналіз та синтез, порівняльний аналіз, системний підхід, метод економічного моделювання, метод узагальнення. Практичне значення одержаних результатів. У роботі розроблено рекомендації щодо оптимізації та розширення додаткових послуг у ГРК «Avalon Palace», які можуть бути використані у практичній діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності, прибутковості та рівня клієнтської лояльності.uk_UA
dc.description.abstractHol T. M. Some Ways to Improve Additional Services in the Hotel and Restaurant Industry (Avalon Palace Hotel and Restaurant Complex as a case of study). Bachelor's qualification work: 74 pages, 11 figures, 14 tables, 39 references. The object of the study is the Avalon Palace hotel and restaurant complex. The subject of the study is the organizational and economic aspects of the functioning and improvement of additional services in the hotel and restaurant industry. The purpose of the work. Is to develop practical recommendations for improving the process of organizing the provision of additional services in the hotel and restaurant industry, on the example of the Avalon Palace hotel and restaurant complex. Research methods - analysis and synthesis, comparative analysis, system approach, economic modeling method, generalization method. Practical significance of the results obtained. The paper develops recommendations for optimizing and expanding additional services in the Avalon Palace Hotel, which can be used in the practical activities of the enterprise to increase its competitiveness, profitability and level of customer loyalty.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………8 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННХ ЗАКЛАДАХ ................................... 11 1.1. Сутність та особливості організації надання додаткових послуг в закладах готельно-ресторанного господарства ................................................................... 11 1.2. Основні напрями розвитку у сфері додаткових послуг в готельному господарстві ............................................................................................................ 21 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ АНАЛІЗ СИСТЕМИ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ГРК «AVALON PALACЕ» ................................................................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика діяльності ГРК «Avalon Palace» ......................... 30 2.2. Оцінка фінансово-економічного становища ГРК «Avalon Palace» ........... 33 2.3. Особливості реалізації та динаміка додаткових послуг у складі сервісу ГРК «Avalon Palace» .............................................................................................. 38 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ В ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ................ 48 3.1. Способи поліпшення якості надання послуг – умова збільшення прибутковості готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace» ................. 48 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1.Організація та проведення аварійно-рятувальних робіт у межах об’єкта готельно-ресторанного господарства…………………………………………..…64 4.2. Порядок проведення інструктажів з питань пожежної безпеки на підприємствах сфери гостинності………………………………………………....66 ВИСНОВКИ ............................................................................................................. 69 БІБЛІОГРАФІЯ………………………………….……………………………..…71uk_UA
dc.format.extent1-74-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectдодаткові послугиuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectтранспортні послугиuk_UA
dc.subjectклієнтиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectadditional servicesuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjecttransport servicesuk_UA
dc.subjectcustomersuk_UA
dc.subjectstaffuk_UA
dc.titleНапрямки вдосконалення додаткових послуг у готельно-ресторанному господарстві( на прикладі ГРК «Авалон Палац»)uk_UA
dc.title.alternativeSome Ways to Improve Additional Services in the Hotel and Restaurant Industry (Avalon Palace Hotel and Restaurant Complex as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Голь Т.М., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.3uk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К.: Знання України, 2002.uk_UA
dc.relation.references3. Азар В. Згадати про стандартизацію послуг готелів. Готель. 2001. №3.uk_UA
dc.relation.references4. Алейнікова Г. М. Організація та управління турбізнесом: Навч. посібник. Х.: Олді-Плюс, 2005.uk_UA
dc.relation.references7. Готельні послуги: соціально-технологічний вимір. Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. Міжвузівський збірник наукових праць (Випуск 6–7). Київський університет імені Тараса Шевченка. К. Одеса, 2000.uk_UA
dc.relation.references8. Лук'янова Л. Г., Дорошенко Т. Т., Мініч І. М. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К.: Вища школа.uk_UA
dc.relation.references9. Друкер П. Виклики для менеджменту XXI століття. КМ-БУКС, 2020. 240 с.uk_UA
dc.relation.references10. Дяків О.П., Островерхов В.М. Управління персоналом: навчально-методичний посібник. [Видання друге, переробл. і доповнено]. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 288 с.uk_UA
dc.relation.references11. Мельник О.П. Модель організаційної структури управління готельного господарства України. Придніпровський науковий вісник. Економіка. 1998. №7(74).uk_UA
dc.relation.references12. Проблеми розвитку готельного господарства України. Удосконалення технології, організації, масового харчування, готельного господарства і туризму: Зб. наук. праць. Київ: КДТЕУ, 1998р.uk_UA
dc.relation.references13. Скибінський С. В., Іванова Л. О., Моргун О. Ф. Маркетинг готельних послуг. Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2000.uk_UA
dc.relation.references14. Ткаченко Т.І. Організаційно-економічні особливості функціонування підприємств готельного господарства різних форм власності. Вісник ДІТБ. 2001. №5.uk_UA
dc.relation.references15.https://www.avalon.te.uauk_UA
dc.relation.references16. Менеджмент персоналу: навч.-методич. посіб. / Дяків О. П., Коцур А. С., Островерхов В. М., Надвиничний С. А., Шкільняк М. М., Шушпанов Д. Г. / за заг. ред. М. М. Шкільняка. Тернопіль. 2022. 280 с.uk_UA
dc.relation.references17. Мирошниченко Ю.В., Молчанова Т. С. Підвищення ефективності системи управління персоналом вітчизняних підприємств // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2015. № 4. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references18. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references19. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references20. Никифоренко В. Г. Управління персоналом: навчальний посібник. 2-ге видання, виправлене та доповнене. Одеса: Атлант, 2013. 275 с.uk_UA
dc.relation.references21. Олійник C. Теорія та практика менеджменту персоналу: підруч. / Нар. укр. акад. Харків: Вид-во НУА, 2013. 376 с.uk_UA
dc.relation.references22. Осовська Г. В., Крушеницька О. В. Управління трудовими ресурсами: навч. посібник. К.: Кондор, 2008. 224 с.uk_UA
dc.relation.references23. Островська Г. Й., Струтинська I. В., Шерстюк Р. П., Пєтухова О. М., Ясінецька I. А. Розвиток колективного інтелекту в умовах цифрової трансформації підприємств [Електронний ресурс] // Науковий вісник національного гірничого університету. 2023. № 3. С. 157-163. Режим доступу: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/3f5bbd46-f64f-4d38-b78c-3571e4244655/content.uk_UA
dc.relation.references24. Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Малюта Л. Я., Паляниця В. А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях // Економічний вісник Донбасу. 2023. № 2(72). С. 62-72.uk_UA
dc.relation.references25. Петрова І. Л. Стратегічне управління людськими ресурсами: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2013. 466 с.uk_UA
dc.relation.references26. Погорєлова Т. О., Ігнатьєва Ю. І. Система управління персоналом як основний елемент системи управління підприємством // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Сер.: Технічний прогрес та ефективність виробництва. 2013. № 21. С. 127-134.uk_UA
dc.relation.references27. Позднякова Л. О., Білецька Д. О. Методологічні засади системи управління персоналом організації // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. 2015. Вип. 158(1). С. 51-56.uk_UA
dc.relation.references28. Потьомкіна О.В. Методика оцінки результативності мотиваційних механізмів на підприємстві // Економічний форум. 2017. №4. 299 с. С. 167-172 .uk_UA
dc.relation.references29. Розвиток лідерського потенціалу національної гуманітарно-технічної та управлінської еліти: монографія / за ред. О. Г. Романовського. Харків, 2017. 292 с.uk_UA
dc.relation.references30. Рульєв В. А., Гуткевич С. О., Мостенська Т. Л. Управління персоналом: Навч. посіб. К.: КОНДОР, 2012. 324 с.uk_UA
dc.relation.references31. Сільченко І. А. Особливості сучасних систем управління персоналом та їх ефективність // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2016. № 1. С. 91-95.uk_UA
dc.relation.references32. Стеценко Н. А. Формування системи управління персоналом підприємств машинобудування: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04; Хмельниц. нац. ун-т. Хмельницький, 2008. 21 с.uk_UA
dc.relation.references33. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.uk_UA
dc.relation.references34. Стрельбіцький П.А., Рарок О.В., Рарок Л.А. Управління персоналом. Конспект лекцій: навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: КПНУ ім. І. Огієнка, 2015. 160 с.uk_UA
dc.relation.references35. Управління персоналом: підручник / О. М. Шубалий, Н. Т. Рудь, А. І. Гордійчук, І. В. Шубала, М. І. Дзямулич, О. В. Потьомкіна, О. В. Середа; за заг. ред. О. М. Шубалого. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. 404 с.uk_UA
dc.relation.references36. Управління персоналом: підручник / [В. М. Данюк, А. М. Колот, Г. С. Суков та ін.; за заг. та наук. ред. к.е.н., проф. В. М. Данюка. К.: КНЕУ; Краматорськ: НКМЗ, 2013. 666 с.uk_UA
dc.relation.references37. Управління персоналом: навч. посіб. / А. О. Азарова, О. О. Мороз, О.Й. Лесько, І. В. Романець; ВНТУ. Вінниця: ВНТУ, 2014. 283 с.uk_UA
dc.relation.references38. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references39. Ходаківський Є. І., Богоявленська Ю. В., Грабар Т. П. Психологія управління. 5-те вид. перероб. та доп. Х-69 [текст]: Підручник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 492 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_ Hol T_M_2025.pdf983,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Авторська довідка_Голь.doc70,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora