Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48958
Назва: КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ В УМОВАХ ВІЙНИ
Бібліографічний опис: Розглядаються шляхи вибору стратегії виходу вітчизняних підприємств на світовий рівень з метою зростання ринкової частки та поліпшення результативності.
Бібліографічне посилання: 1. Федорова Х. Плани бізнесу на міжнародну експансію в цифрах. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/biznes-za-kordonom-yak-ukrayinski-kompaniyi-vihodyat-na-mizhnarodni-rinki 2. Стратегія проникнення і стратегія «зняття вершків». 25.06.2024. URL: https://pricer24.com/uk/blog/strategiya-proniknennya/
Конференція/захід: XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах
Дата публікації: 20-тра-2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль : ФОП Паляниця В.А.
УДК: УДК 339.138.
Теми: конкуренція, конкурентоспроможність, якість продукції
Діапазон сторінок: С. 86- 88.
Серія/номер: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються кейси національних брендів, яким вдалося впровадити ефективні методи ведення бізнесу, стабільно адаптуватися до військових викликів, забезпечити розширення географії свого перебування поза межами національної економіки.
Опис: Конкурентні стратегії виходу на міжнародні ринки: експорт, спільне підприємництво, пряме інвестування.
Зміст: Розглядаються приклади українських брендів, що вийшли на нові ринки в умовах невизначеності, використовуючи різні моделі зростання компанії, що свідчить про стійкість та конкурентоспроможність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48958
URL-посилання пов’язаного матеріалу: 1. https://hub.kyivstar.ua/articles/biznes-za-kordonom-yak-ukrayinski-kompaniyi-vihodyat-na-mizhnarodni-rinki 2. https://pricer24.com/uk/blog/strategiya-proniknennya/ 3. https://forbes.ua/company/ukrainska-khvilya-znayomtesya-40-vitchiznyanikh-kompaniy-yaki-vpershe-viyshli-na-mizhnarodni-rinki-pid-chas-viyni-22092023-16125 4. https://ua.news/ua/money/top-10-ukraynskyh-byznesov-kotorye-uspeshno-zapustylys-na-ynostrannyh-rynkah-vo-vremya-vojny
Перелік літератури: 1. Федорова Х. Плани бізнесу на міжнародну експансію в цифрах; 2. Стратегія проникнення і стратегія «зняття вершків»;
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези (ф.25).docx35,96 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.