Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48836

Назва: Можливості трансформації цифрового музею Івана Пулюя в контексті використання VR-гарнітури Meta Quest
Інші назви: Possibilities of transforming the Ivan Puluj digital museum in the context of using Meta Quest VR headset
Автори: Крамар, Олександр Іванович
Крамар, Тарас Олександрович
Kramar, O. I.
Kramar, T. O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Крамар О. І. Можливості трансформації цифрового музею Івана Пулюя в контексті використання VR-гарнітури Meta Quest / Олександр Іванович Крамар, Тарас Олександрович Крамар // Матеріали МНТК „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, 28-29 травня 2025 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 198–200. — (Моделювання в наукоємних технологіях. Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку. Історичні аспекти, науковий та світоглядний розвиток спадщини Івана Пулюя).
Бібліографічне посилання: Крамар О. І., Крамар Т. О. Можливості трансформації цифрового музею Івана Пулюя в контексті використання VR-гарнітури Meta Quest // Матеріали МНТК „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, Тернопіль, 28-29 травня 2025 року. 2025. С. 198–200.
Bibliographic citation (APA): Kramar, O. I., & Kramar, T. O. (2025). Mozhlyvosti transformatsii tsyfrovoho muzeiu Ivana Puliuia v konteksti vykorystannia VR-harnitury Meta Quest [Possibilities of transforming the Ivan Puluj digital museum in the context of using Meta Quest VR headset]. Proceedings of the International Scientific and Technical Conference "Fundamental and Applied Problems of Modern Technologies", dedicated to the 180th anniversary of the birth of Ivan Puluj and the 65th anniversary of the founding of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 28-29 May 2025, Ternopil, 198-200. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kramar O. I., Kramar T. O. (2025) Mozhlyvosti transformatsii tsyfrovoho muzeiu Ivana Puliuia v konteksti vykorystannia VR-harnitury Meta Quest [Possibilities of transforming the Ivan Puluj digital museum in the context of using Meta Quest VR headset]. Proceedings of the International Scientific and Technical Conference "Fundamental and Applied Problems of Modern Technologies", dedicated to the 180th anniversary of the birth of Ivan Puluj and the 65th anniversary of the founding of Ivan Puluj Ternopil National Technical University (Tern., 28-29 May 2025), pp. 198-200 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, присвячена 180-річчю з дня народження Івана Пулюя та 65-річчю з дня заснування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 2025
Proceedings of the International Scientific and Technical Conference "Fundamental and Applied Problems of Modern Technologies", dedicated to the 180th anniversary of the birth of Ivan Puluj and the 65th anniversary of the founding of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, 2025
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, присвячена 180-річчю з дня народження Івана Пулюя та 65-річчю з дня заснування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, присвячена 180-річчю з дня народження Івана Пулюя та 65-річчю з дня заснування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 28-тра-2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 28-29 травня 2025 року
28-29 May 2025
УДК: 004.923
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 198-200
Початкова сторінка: 198
Кінцева сторінка: 200
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48836
ISBN: 978-617-7875-97-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.34132/pard2023.20.02
https://doi.org/10.1007/978-3-031-74138-8_25
https://doi.org/10.3390/ijgi12020028
Перелік літератури: 1. Antonova L., Hololobov S. Digital transformation of museums: challenges and opportunities for state policy in the field of culture // Public Administration and Regional Development. 2023. Vol. 20. P. 303-329. https://doi.org/10.34132/pard2023.20.02
2. Gao Y., Foulen D. Transforming Museum Experiences with Virtual Reality // In: Plass J.L., Ochoa X. (eds) Serious Games. JCSG 2024. Lecture Notes in Computer Science.- 2025.- vol. 15259.- pp. 357-367. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-74138-8_25
3. Banfi F., Pontisso M., Paolillo F.R., Roascio S., Spallino C., and Stanga C. Interactive and Immersive Digital Representation for Virtual Museum: VR and AR for Semantic Enrichment of Museo Nazionale Romano, Antiquarium di Lucrezia Romana and Antiquarium di Villa Dei Quintili // Int. J. Geo-Inf.- 2023.- 12(2):28. https://doi.org/10.3390/ijgi12020028
4. Kramar O., Skorenkyy Y., Rokitskyi O., Kramar T. Application of virtual and augmented reality technologies for creation of a digital museum of scientific and cultural heritage of Ivan Puluj // CEUR Workshop Proceedings.- 2021.- vol. 3039.- pp. 285-293.
References: 1. Antonova L., Hololobov S. Digital transformation of museums: challenges and opportunities for state policy in the field of culture, Public Administration and Regional Development. 2023. Vol. 20. P. 303-329. https://doi.org/10.34132/pard2023.20.02
2. Gao Y., Foulen D. Transforming Museum Experiences with Virtual Reality, In: Plass J.L., Ochoa X. (eds) Serious Games. JCSG 2024. Lecture Notes in Computer Science, 2025, vol. 15259, pp. 357-367. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-74138-8_25
3. Banfi F., Pontisso M., Paolillo F.R., Roascio S., Spallino C., and Stanga C. Interactive and Immersive Digital Representation for Virtual Museum: VR and AR for Semantic Enrichment of Museo Nazionale Romano, Antiquarium di Lucrezia Romana and Antiquarium di Villa Dei Quintili, Int. J. Geo-Inf, 2023, 12(2):28. https://doi.org/10.3390/ijgi12020028
4. Kramar O., Skorenkyy Y., Rokitskyi O., Kramar T. Application of virtual and augmented reality technologies for creation of a digital museum of scientific and cultural heritage of Ivan Puluj, CEUR Workshop Proceedings, 2021, vol. 3039, pp. 285-293.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція "Іван Пулюй: життя, присвячене науці і Україні", приурочена до 180-річчя від дня народження Івана Пулюя (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.