Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48801
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.advisorСтойко, Ігор Іванович-
dc.contributor.advisorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorТивонюк, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorTyvoniuk, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-06-16T14:36:16Z-
dc.date.available2025-06-16T14:36:16Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationТивонюк В.П. Задоволеність клієнтів у сучасній індустрії гостинності (на прикладі ГРК «Авалон Палац») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. І. Стойко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48801-
dc.description.abstractТивонюк В.П. Задоволеність клієнтів у сучасній індустрії гостинності (на прикладі ГРК «Авалон Палац») – Рукопис. Кваліфікаційна робота бакалавра зі спеціальності 241 – Готельно- ресторанна справа. Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя. Тернопіль. 2025. Теоретично розглянуто сутність понять якість послуг, задоволеність і лояльність клієнтів, методи їх дослідження, параметри визначення і оцінки і вплив на підприємства індустрії гостинності. Проаналізовано діяльність готельно-ресторанного комплексу «Авалон Палац», досліджено стійкість підприємства на основі обґрунтування сильних та слабких сторін підприємства, його можливостей і загроз у сучасних умовах, якість надання послуг і задоволеність клієнтів на базі кваліметричних оцінок за 25 параметрами, проведено їх аналіз і оцінювання з використанням індикаторів задоволеності і лояльності CSAT, NPS, CES. Проведено SWOT-аналіз підприємства і обґрунтовано сильні та слабкі сторони, можливості і загрози у сучасних умовах. Розглянуто перспективи та запропоновано напрямки удосконалення задоволеності клієнтів послугами готельно-ресторанного комплексу «Авалон Палац» за рахунок підвищення стандартів обслуговування клієнтів та сертифікації послуг.uk_UA
dc.description.abstractTyvoniuk V. Customer Satisfaction in the Modern Hospitality Industry (Avalon Palace Hotel and Restaurant Complex as a case of study) - Manuscript. Bachelor's qualification work in specialty 241 – Hotel and restaurant business. Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Ternopil. 2025. Theoretically, the essence of the concepts of service quality, customer satisfaction and loyalty, methods of their research, parameters of definition and assessment and impact on enterprises of the hospitality industry are considered. The activities of the Avalon Palace hotel and restaurant complex are analyzed, the sustainability of the enterprise is investigated based on the justification of the strengths and weaknesses of the enterprise, its opportunities and threats in modern conditions, the quality of service provision and customer satisfaction are based on qualimetric assessments for 25 parameters, their analysis and evaluation are carried out using satisfaction and loyalty indicators CSAT, NPS, CES. A SWOT analysis of the enterprise was conducted and strengths and weaknesses, opportunities and threats in modern conditions were substantiated. Prospects were considered and directions for improving customer satisfaction with the services of the Avalon Palace hotel and restaurant complex were proposed by increasing customer service standards and service certification.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ 1 ВСТУП ……………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ЗАДОВОЛЕНІСТЬ КЛІЄНТІВ У СУЧАСНІЙ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ….... 7 10 1.1 Аспекти гостинності в готельно-ресторанному бізнесі …………… 10 1.2 Якість послуг у сучасній індустрії гостинності ………..………….. 11 1.3 Якість, задоволеність, лояльність – взаємозалежні завдання готельно-ресторанного бізнесу …………………………………..…. 14 1.4 Важливість оцінювання задоволеності гостей для ефективного ведення бізнесу ………………………………………………………. 22 2 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЗАДОВОЛЕНОСТІ І ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ «AVALON PALACE» ………………………………..…………………………… 26 2.1 Характеристика готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace» ..……….…………………………………………………….... 26 2.2 Дослідження задоволеності і лояльності клієнтів готельно- ресторанного комплексу «Avalon Palace»..…………………………. 31 2.3 SWOT-аналіз потенціалу післявоєнного розвитку ГРК Avalon Palace ..……........................................................................................... 39 3 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ У ГРК «AVALON PALACE» …………………….….. 40 3.1 Підвищення стандартів обслуговування клієнтів .............................. 41 3.2 Сертифікація послуг як інструмент забезпечення успіху готелю … 44 3.3 Запровадження принципу сталого розвитку: екологічна сертифікація готелю ………………………………………………….. 46 4 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ …………………………………………………. 51 4.1 Фактори, що впливають на сучасний розвиток охорони праці у сфері гостинності ……………………………………………………. 51 4.2 Проблематика правового регулювання оплати праці та умов праці в індустрії гостинності ……………………………………………… 53 4.3 Безпека в індустрії гостинності …………………………………….. 55 ВИСНОВКИ …………………………………………………............ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................ 59 ДОДАТКИ 62uk_UA
dc.format.extent1-62-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectзадоволеністьuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectsatisfactionuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjecthospitalityuk_UA
dc.titleЗадоволеність клієнтів у сучасній індустрії гостинності (на прикладі ГРК «Авалон Палац»)uk_UA
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction in the Modern Hospitality Industry (Avalon Palace Hotel and Restaurant Complex as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Тивонюк В.П., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338.46; 658.64uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М. Готельно-ресторанна справа: навчально-методичне видання. Кн. 1. / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Г.Й. Островська та ін. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references2. Брич В.Я., Терешкін О.Г., Горєлков Д.В та ін. Організація готельно- ресторанної справи : навч. посібник / За ред. В.Я. Брича. Київ: Вид-во ЛіраК, 2020. 484с.uk_UA
dc.relation.references3. Ірина Гармаш. CSAT, NPS, CES: вимірювання показників задоволеності клієнтів. Ringostat. 12 липня 2024 року. URL: https://blog.ringostat.com/uk/csat-nps-ces-vymiriuvannia-pokaznykiv-zadovolenostikliientiv/uk_UA
dc.relation.references4 Мальська М.П., Гаталяк О.М., Ганич Н.М. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) : підручник. Київ: ЦУЛ, 2018. 304 с.uk_UA
dc.relation.references5. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Навчальний посібник. М.П. Мальська та ін. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 472 с.uk_UA
dc.relation.references6. Нечаюк Л.І., Нечаюк Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: Менеджмент: навч. посібник. 4-тє вид. К.: Центр учбової літератури, 2021. 344 с.uk_UA
dc.relation.references7. Олійник О.В., Тарасюк Г.М., Климчук А.О. та інш. Індустрія гостинності: готельно-ресторанний бізнес: навч. посібник. [Електронне видання]. Житомир : Державний університет «Житомирська політехніка», 2024. 535 с.uk_UA
dc.relation.references8. Організація готельного господарства: навчальний посібник / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. Одеса: Ліра До., 2024. 166 с.uk_UA
dc.relation.references9. Pankiv, N., & Gunko, V. (2017). Вплив закладів туристичної інфраструктури на навколишнє середовище та розвиток еко-готелів як інноваційної концепції гостинності. Scientific Bulletin of UNFU, 27(3), 108-112. DOI: https://doi.org/10.15421/40270324uk_UA
dc.relation.references10. Стойко І.І. Шерстюк Р.П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 156 с.uk_UA
dc.relation.references11. Стойко І.І., Шерстюк Р.П. Стандартизація, сертифікація, метрологія (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести, нормативні документи). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2020. 212 с.uk_UA
dc.relation.references12. Терещук Н.В. Вплив екологічної сертифікації на рейтинг готелів з боку клієнтів. Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища. Випуск 65. 2022. С. 133-137.uk_UA
dc.relation.references13. HoReCa: навч. посіб.: у 3 т. Т. 2. Ресторани / [А.А. Мазаракі, С.Л. Шаповал, С.В. Мельниченко та ін.] ; за ред. А.А. Мазаракі. Київ: Київ. нац. торг.-екон. унт, 2017. 312 с.uk_UA
dc.relation.references14. HoReCa: навч. посіб.: у 3 т. Т. 3. Кейтеринг / [А.А. Мазаракі, С.Л. Шаповал, С.В. Мельниченко та ін.] ; за ред. А.А. Мазаракі. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 448 с.uk_UA
dc.relation.references15. Язіна В., Кучер М., Сабіров О. Сучасні аспекти управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства // Економіка та суспільство. 2021. Вип. 34.uk_UA
dc.relation.references16. Mateusz Brodowicz. (2024) Analyzing the Impact of Service Quality on Customer Satisfaction and Loyalty in the Hospitality Industry. June 8, 2024uk_UA
dc.relation.references17. Fornell, C. (1992). A National Customer Satisfaction Barometer: The Swedish Experience. Journal of Marketing, 56, 6-21.uk_UA
dc.relation.references18. Oliver, R.L. (1999). Whence Consumer Loyalty. Journal of Marketing, 63( Special issue), 33–44. URL: https://journals.sagepub.com/ doi/10.1177/00222429990634s105uk_UA
dc.relation.references19. Dimitriades, Z. S. (2006). Customer satisfaction, loyalty and commitment in service organisations some evidencefrom Greece. Management Research News, 29(12), 782-800.uk_UA
dc.relation.references20. Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations. Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry. Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations. THE Free Press. 1990.uk_UA
dc.relation.references21. Український знак екологічного маркування «Зелений журавлик». URL: https://gpp.livingplanet.org.ua/znaki-markuvannya/zelenij-zhuravlik.htmluk_UA
dc.relation.references22. Сайт компанії booking.com.uk_UA
dc.relation.references23. Сайт готельно-ресторанного комплексу Avalon Palace: https://www.google.com/travel/hotels/entity/uk_UA
dc.relation.references24. Центр екологічної сертифікації та маркування. URL: https://www.ecolabel.org.ua/vartist.uk_UA
dc.relation.references25. Закон України «Про туризм»uk_UA
dc.relation.references26. Островська Г.Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навчальний посібник. / Г.Й. Островська. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references27. Островська Г. Й. Мотивування персоналу щодо підвищення рівня інтелектуалізації праці в умовах новітньої управлінської парадигми. Review of transport economics and management. 2022. №7 (23). 2022. С. 156–167.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
È visualizzato nelle collezioni:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
dyplom_ Tyvoniuk V_P_2025.pdf800,49 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Авторська довідка_Тивонюк.doc41,5 kBMicrosoft WordVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione