Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48716

Назва: Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності
Інші назви: The role of information and communication assets in ensuring effective marketing
Автори: Шоломейчук, Сергій
Sholomeichuk, Serhii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
Бібліографічний опис: Шоломейчук С. Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності / Шоломейчук Сергій // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 61–62. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Бібліографічне посилання: Шоломейчук С. Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 61–62.
Bibliographic citation (APA): Sholomeichuk, S. (2025). Rol informatsiino-komunikatsiinykh aktyviv u zabezpechenni efektyvnoi marketynhovoi diialnosti [The role of information and communication assets in ensuring effective marketing]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 61-62. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Sholomeichuk S. (2025) Rol informatsiino-komunikatsiinykh aktyviv u zabezpechenni efektyvnoi marketynhovoi diialnosti [The role of information and communication assets in ensuring effective marketing]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 61-62 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 15-тра-2025
Дата внесення: 11-чер-2025
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 15-16 травня
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 61-62
Початкова сторінка: 61
Кінцева сторінка: 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48716
ISBN: 978-617-7875-96-2
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
Перелік літератури: 1. Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. pp. 579-589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
2. Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. pp. 145-154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
References: 1. Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph, Andrushchak I, etc, International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. pp. 579-589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
2. Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph, Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z, etc, International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. pp. 145-154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.