Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48716

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorШоломейчук, Сергій
dc.contributor.authorSholomeichuk, Serhii
dc.coverage.temporal15-16 травня
dc.date.accessioned2025-06-11T11:43:31Z-
dc.date.available2025-06-11T11:43:31Z-
dc.date.created2025-05-15
dc.date.issued2025-05-15
dc.identifier.citationШоломейчук С. Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності / Шоломейчук Сергій // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 61–62. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
dc.identifier.isbn978-617-7875-96-2
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48716-
dc.format.extent61-62
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
dc.relation.urihttps://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
dc.relation.urihttps://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності
dc.title.alternativeThe role of information and communication assets in ensuring effective marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1. Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. pp. 579-589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
dc.relation.references2. Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. pp. 145-154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
dc.relation.referencesen1. Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph, Andrushchak I, etc, International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. pp. 579-589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/
dc.relation.referencesen2. Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph, Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z, etc, International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. pp. 145-154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.citation.spage61
dc.citation.epage62
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.identifier.citation2015Шоломейчук С. Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльності // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 61–62.
dc.identifier.citationenAPASholomeichuk, S. (2025). Rol informatsiino-komunikatsiinykh aktyviv u zabezpechenni efektyvnoi marketynhovoi diialnosti [The role of information and communication assets in ensuring effective marketing]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 61-62. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOSholomeichuk S. (2025) Rol informatsiino-komunikatsiinykh aktyviv u zabezpechenni efektyvnoi marketynhovoi diialnosti [The role of information and communication assets in ensuring effective marketing]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 61-62 [in Ukrainian].
Collection(s) :Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
DSESGS_2025_Sholomeichuk_S-The_role_of_information_61-62.pdf785,41 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
DSESGS_2025_Sholomeichuk_S-The_role_of_information_61-62__COVER.png1,1 MBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.