Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527

Titre: Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу
Autre(s) titre(s): The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions
Auteur(s): Литвинюк, Г.
Lytvynyuk, H.
Affiliation: Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, Україна
Ternopil Municipal Methodological Center of Scientific and Educational Innovations, Monitoring, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Литвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу / Литвинюк Г. // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 15-16 квітня 2025 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2025. — С. 28–29. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
Bibliographic reference (2015): Литвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», Тернопіль, 15-16 квітня 2025 року. 2025. С. 28–29.
Bibliographic citation (APA): Lytvynyuk, H. (2025). Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 15-16 April 2025, Ternopil, 28-29. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Lytvynyuk H. (2025) Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern., 15-16 April 2025), pp. 28-29 [in Ukrainian].
Is part of: V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 2025
5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2025
Conference/Event: Збірник тез V Міжнародної наукової конференції «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
Journal/Collection: V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
Date de publication: 15-avr-2025
Date of entry: 23-mai-2025
Editeur: ФОП Паляниця В. А
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 15-16 квітня 2025 року
15-16 April 2025
UDC: 37.091.12.011.3-051
159.942]”364”
Mots-clés: емоційна стійкість
професійна діяльність
педагог
emotional resilience
professional activity
teacher
Number of pages: 2
Page range: 28-29
Start page: 28
End page: 29
Résumé: Дослідження присвячено проблемі емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу. Зосереджено увагу на проблематиці збереження та відновлення індивідуального ресурсу сил та самодопомозі. Запропоновано методи стабілізації, які орієнтовані на розвиток у педагогів відповідних умінь для подолання емоційних труднощів під час професійної діяльності
The study is dedicated of teachers’ emotional resilience under conditions of martial law. The focus is on the challenges of maintaining and restoring personal energy resources and self-help strategies. The article highlights methods of emotional stabilization aimed at developing teachersʼ skills to cope with emotional difficulties encountered in their professional activities
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527
ISBN: 978-617-7875-94-8
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/
https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/
References (Ukraine): 1. Як бути емоційно стійким під час війни? Практичні поради та дієві практики. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ .
2. Емоційне вигоряння під час війни. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/.
References (International): 1. Yak buty emotsiino stiikym pid chas viiny? Praktychni porady ta diievi praktyky. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ .
2. Emotsiine vyhoriannia pid chas viiny. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/.
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅴ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2025)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
MCTD-HPC_2025_Lytvynyuk_H-The_role_of_teachers_emotional_28-29.pdf342,09 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
MCTD-HPC_2025_Lytvynyuk_H-The_role_of_teachers_emotional_28-29__COVER.png511,35 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.