Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинюк, Г. | |
dc.contributor.author | Lytvynyuk, H. | |
dc.coverage.temporal | 15-16 квітня 2025 року | |
dc.coverage.temporal | 15-16 April 2025 | |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T08:12:13Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T08:12:13Z | - |
dc.date.created | 2025-04-15 | |
dc.date.issued | 2025-04-15 | |
dc.identifier.citation | Литвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу / Литвинюк Г. // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 15-16 квітня 2025 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2025. — С. 28–29. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф). | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7875-94-8 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу. Зосереджено увагу на проблематиці збереження та відновлення індивідуального ресурсу сил та самодопомозі. Запропоновано методи стабілізації, які орієнтовані на розвиток у педагогів відповідних умінь для подолання емоційних труднощів під час професійної діяльності | |
dc.description.abstract | The study is dedicated of teachers’ emotional resilience under conditions of martial law. The focus is on the challenges of maintaining and restoring personal energy resources and self-help strategies. The article highlights methods of emotional stabilization aimed at developing teachersʼ skills to cope with emotional difficulties encountered in their professional activities | |
dc.format.extent | 28-29 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ФОП Паляниця В. А | |
dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
dc.relation.ispartof | V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 2025 | |
dc.relation.ispartof | 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2025 | |
dc.relation.uri | https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ | |
dc.relation.uri | https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/ | |
dc.subject | емоційна стійкість | |
dc.subject | професійна діяльність | |
dc.subject | педагог | |
dc.subject | emotional resilience | |
dc.subject | professional activity | |
dc.subject | teacher | |
dc.title | Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу | |
dc.title.alternative | The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 2 | |
dc.subject.udc | 37.091.12.011.3-051 | |
dc.subject.udc | 159.942]”364” | |
dc.relation.references | 1. Як бути емоційно стійким під час війни? Практичні поради та дієві практики. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ . | |
dc.relation.references | 2. Емоційне вигоряння під час війни. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/. | |
dc.relation.referencesen | 1. Yak buty emotsiino stiikym pid chas viiny? Praktychni porady ta diievi praktyky. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ . | |
dc.relation.referencesen | 2. Emotsiine vyhoriannia pid chas viiny. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, Україна | |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Municipal Methodological Center of Scientific and Educational Innovations, Monitoring, Ukraine | |
dc.citation.journalTitle | V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки» | |
dc.citation.spage | 28 | |
dc.citation.epage | 29 | |
dc.citation.conference | Збірник тез V Міжнародної наукової конференції «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки» | |
dc.identifier.citation2015 | Литвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», Тернопіль, 15-16 квітня 2025 року. 2025. С. 28–29. | |
dc.identifier.citationenAPA | Lytvynyuk, H. (2025). Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 15-16 April 2025, Ternopil, 28-29. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
dc.identifier.citationenCHICAGO | Lytvynyuk H. (2025) Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern., 15-16 April 2025), pp. 28-29 [in Ukrainian]. | |
Розташовується у зібраннях: | Ⅴ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MCTD-HPC_2025_Lytvynyuk_H-The_role_of_teachers_emotional_28-29.pdf | 342,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
MCTD-HPC_2025_Lytvynyuk_H-The_role_of_teachers_emotional_28-29__COVER.png | 511,35 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.