Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвинюк, Г.
dc.contributor.authorLytvynyuk, H.
dc.coverage.temporal15-16 квітня 2025 року
dc.coverage.temporal15-16 April 2025
dc.date.accessioned2025-05-23T08:12:13Z-
dc.date.available2025-05-23T08:12:13Z-
dc.date.created2025-04-15
dc.date.issued2025-04-15
dc.identifier.citationЛитвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу / Литвинюк Г. // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 15-16 квітня 2025 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2025. — С. 28–29. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
dc.identifier.isbn978-617-7875-94-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48527-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу. Зосереджено увагу на проблематиці збереження та відновлення індивідуального ресурсу сил та самодопомозі. Запропоновано методи стабілізації, які орієнтовані на розвиток у педагогів відповідних умінь для подолання емоційних труднощів під час професійної діяльності
dc.description.abstractThe study is dedicated of teachers’ emotional resilience under conditions of martial law. The focus is on the challenges of maintaining and restoring personal energy resources and self-help strategies. The article highlights methods of emotional stabilization aimed at developing teachersʼ skills to cope with emotional difficulties encountered in their professional activities
dc.format.extent28-29
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofV Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 2025
dc.relation.ispartof5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2025
dc.relation.urihttps://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/
dc.relation.urihttps://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/
dc.subjectемоційна стійкість
dc.subjectпрофесійна діяльність
dc.subjectпедагог
dc.subjectemotional resilience
dc.subjectprofessional activity
dc.subjectteacher
dc.titleРоль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу
dc.title.alternativeThe role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc37.091.12.011.3-051
dc.subject.udc159.942]”364”
dc.relation.references1. Як бути емоційно стійким під час війни? Практичні поради та дієві практики. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ .
dc.relation.references2. Емоційне вигоряння під час війни. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/.
dc.relation.referencesen1. Yak buty emotsiino stiikym pid chas viiny? Praktychni porady ta diievi praktyky. URL:https://elle.ua/ludi/novosty/yak-buti-emociyno-stiykim-pid-chas-viyni-praktichni-poradi-ta-dievi-tehniki/ .
dc.relation.referencesen2. Emotsiine vyhoriannia pid chas viiny. URL:https://arpp.com.ua/articles/emotional-burnout-during-the-war/.
dc.contributor.affiliationТернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Municipal Methodological Center of Scientific and Educational Innovations, Monitoring, Ukraine
dc.citation.journalTitleV Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
dc.citation.spage28
dc.citation.epage29
dc.citation.conferenceЗбірник тез V Міжнародної наукової конференції «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
dc.identifier.citation2015Литвинюк Г. Роль емоційної стійкості педагогів в умовах воєнного часу // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», Тернопіль, 15-16 квітня 2025 року. 2025. С. 28–29.
dc.identifier.citationenAPALytvynyuk, H. (2025). Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 15-16 April 2025, Ternopil, 28-29. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOLytvynyuk H. (2025) Rol emotsiinoi stiikosti pedahohiv v umovakh voiennoho chasu [The role of teachers’ emotional resilience in martial law conditions]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern., 15-16 April 2025), pp. 28-29 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.