Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47948

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоробогата, М. О.
dc.contributor.authorДмитроца, Леся Павлівна
dc.contributor.authorSkorobohata, M. O.
dc.contributor.authorDmytrotsa, L. P.
dc.coverage.temporal11-12 грудня 2024 року
dc.coverage.temporal11-12 December 2024
dc.date.accessioned2025-01-24T18:05:44Z-
dc.date.available2025-01-24T18:05:44Z-
dc.date.created2024-12-11
dc.date.issued2024-12-11
dc.identifier.citationСкоробогата М. О. Вплив генеративного ШІ на маркетингові комунікації компанії "TECHNOVAAPP" / М. О. Скоробогата, Леся Павлівна Дмитроца // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 474–475. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-88-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47948-
dc.format.extent474-475
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2024
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2024
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2023.102716
dc.titleВплив генеративного ШІ на маркетингові комунікації компанії "TECHNOVAAPP"
dc.title.alternativeThe impact of generative AI ON the marketing communications of the company “TECHNOVAAPP”
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc004.8
dc.relation.references1. Kshetri, Nir, et al., 2024. Generative artificial intelligence in marketing: Applications, opportunities, challenges, and research agenda. International Journal of Information Management 75, 102716. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2023.102716
dc.relation.references2. Soni, Vishvesh. 2023. Adopting generative AI in digital marketing campaigns: An empirical study of drivers and barriers. Sage Science Review of Applied Machine Learning, 6(8), 1-15.
dc.relation.referencesen1. Kshetri, Nir, et al., 2024. Generative artificial intelligence in marketing: Applications, opportunities, challenges, and research agenda. International Journal of Information Management 75, 102716. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2023.102716
dc.relation.referencesen2. Soni, Vishvesh. 2023. Adopting generative AI in digital marketing campaigns: An empirical study of drivers and barriers. Sage Science Review of Applied Machine Learning, 6(8), 1-15.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.spage474
dc.citation.epage475
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнароднана науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.identifier.citation2015Скоробогата М. О., Дмитроца Л. П. Вплив генеративного ШІ на маркетингові комунікації компанії "TECHNOVAAPP" // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, Тернопіль, 11-12 грудня 2024 року. 2024. С. 474–475.
dc.identifier.citationenAPASkorobohata, M. O., & Dmytrotsa, L. P. (2024). Vplyv heneratyvnoho ShI na marketynhovi komunikatsii kompanii "TECHNOVAAPP" [The impact of generative AI ON the marketing communications of the company “TECHNOVAAPP”]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 11-12 December 2024, Ternopil, 474-475. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOSkorobohata M. O., Dmytrotsa L. P. (2024) Vplyv heneratyvnoho ShI na marketynhovi komunikatsii kompanii "TECHNOVAAPP" [The impact of generative AI ON the marketing communications of the company “TECHNOVAAPP”]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 11-12 December 2024), pp. 474-475 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.