Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47588
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorЧорна, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.advisorChorna, Iryna-
dc.contributor.authorГавришко, Наталія Федоівна-
dc.contributor.authorНavryshko, Natalia-
dc.date.accessioned2025-01-16T18:49:31Z-
dc.date.available2025-01-16T18:49:31Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationГавришко Н.Ф. Засоби налагодження сприятливого психологічного клімату в колективі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 – психологія / наук. кер. І. М. Чорна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47588-
dc.descriptionНа основі проведених досліджень зроблені наступні висновки: 1. Науковці по різному трактують поняття соціально-психологічного клімату організації. На основі проведеного теоретичного аналізу можна стверджувати, що клімат колективу становить якісну сторону міжособистісних відносин, який проявляється у вигляді сукупності психологічних умов, що сприяють або перешкоджають продуктивній спільній діяльності і всебічному розвитку особистості. 2. Встановлено, що на соціально-психологічний клімат колективу здійснює вплив значна кількість факторів, серед яких: фактори макро- і мікросередовища, чинники сумісності та особливості взаємовідносин членів колективу, задоволеності роботою, умовами праці, стиль керівництва, професійно-кваліфікаційні фактори, особистісний розвиток. 3. Проаналізовано, що показниками сприятливого морально-психологічного клімату є: почуття захищеності, безпеки і комфорту; взаємна підтримка, увага у відносинах; міжособистісні симпатії; довіра та доброзичливість; високий ступінь емоційного включення та взаємодопомоги; відсутність тиску керівника на підлеглих; задоволеність приналежністю до колективу, взаємоспівчуття і взаємодопомога членів колективу в критичних ситуаціях. 4. В роботі для діагностики стану психологічного клімату працівників ТОВ «Терно-граф» було проведено експрес діагностику О. С. Михалюк, А. Ю. Шалито, що охарактеризувало його стан як задовільний. За підсумками опитування зроблено висновок, що налагодження комунікативних зав’язків та усунення негативних чинників для вирішення конфліктних ситуацій сприятиме покращенню психологічного клімату в колективі. 5. Розрахований індекс групової згуртованості за методикою К. Е. Сішора знаходиться в межах середнього, що свідчить про стабільний, але не оптимальний рівень згуртованості в колективі. 6. Опитування працівників за методикою А. Фідлера діагностують клімат колективу ТОВ «Терно-граф» як нейтральний, що свідчить про наявність дестабілізуючих факторів та передбачуваність ситуації. Серед працівників існує невелика ступінь напруження, особисті проблеми та образи, нерозуміння та низький рівень емпатії один до одного. 7. Результат проведених дослідження свідчать про невирішені конфлікти, недостатню взаємодію, низький рівень мотивації, соціальну ізоляцію. 8. В роботі проведено анкетування працівників ТОВ «Терно-граф» за методикою В. П. Захарова на предмет визначення стилю керівництва. Результати проведеного анкетування засвідчили, що директор сповідує авторитарнодемократичний стиль керівництва, якому притаманні: виражена орієнтація на співпрацю, одноосібне прийняття важливих рішень, стимулювання активності та ініціативи; надання маловажливого значення психологічному та емоційному контакту з кожним працівником та колективом загалом. 9. За допомогою соціометричного дослідження проведено аналіз співробітництва директора з адміністративними працівниками. Як виявлено керівник є основним комунікативним центром прийняття рішень. Індекси рівня згуртованості та взаємодії у малій групі вказують на недостатню єдність та співпрацю всередині малої групи. Для налагодження зв’язку з членами команди директору було запропоновано провести тренінг «мозковий шторм», що є потужним інструментом для генерації ідей, стимуляції креативного мислення та покращення співпраці у команді. Він допомагає знаходити нові рішення та розкривати потенціал учасників, що сприяє досягненню кращих результатів у будьякій сфері діяльності. 10. Результати проведеного дослідження показали, що формування сприятливого морально-психологічного клімату в ТОВ «Терно-граф» відбувається за допомогою наступних інструментів: мотиваційно-цільових, комунікаційних, організаційно-управлінських інструментів, інструментів по соціальній взаємодії, а також психоконсультаційних та психокорекційних інструментів. 11. Для налагодження сприятливого морально-психологічного клімату в досліджуваному колективі запропоновано провести ряд заходів, зокрема: забезпечити умови для організації продуктивної спільної діяльності працівників, систематично заохочувати активність працівників, стимулювати їх проявляти ініціативу та креативність; постійно знаходити та розвивати спільні інтереси, які сприяли б об’єднанню всіх членів трудового колективу; формувати та підтримувати традиції в трудовому колективі; заохочувати працівників проводити вільний час разом; вживати заходів щодо інтеграції у життя трудового колективу кожного працівника; підтримувати та примножувати загальнолюдські цінності в житті трудового колективу; прислухатися до інтересів кожного члена трудового колективу, приймати спільні, компромісні управлінські рішенні; збереження позитивних та доброзичливих відносин між всіма членам трудового колективу; формувати, розвивати та підтримувати комунікативну культуру та навички спілкування; систематично організовувати проведення морально-психологічних тренінгів для підвищення згуртованості трудового колективу, дбати про психічне та фізичне здоров’я членів організації. 12. В роботі запропоновано для зняття рівня стресу, попередження та розв’язання конфліктів в колективі ТОВ «Терно-граф» використовувати тренінгові заняття, психокорекційні програми, які спрямовані на попередження конфліктних ситуацій в разі їх наявності, розв’язання та не допущення конфліктів у майбутньому. 13. Для розпізнання психологічних проблем у працівників, зняття рівня тривожності рекомендовано навчання працівників навичок надання першої психологічної допомоги. Метою програми навчання є підвищення обізнаності та розвитку навичок працівників у наданні першої психологічної допомоги. Це допоможе працівникам ефективно реагувати на стресові ситуації, забезпечувати психологічну підтримку колегам та створювати більш здорове робоче середовище. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у необхідності розробки тренінгів із врахуванням специфіки колективів.uk_UA
dc.description.abstractПсихологічний клімат у колективі є комплексною емоційно-психологічною характеристикою, що відображає загальний настрій та рівень задоволеності працівників різними аспектами життя колективу. Метою даного дослідження є вивчення психологічного клімату в колективі та розробка рекомендацій для його поліпшення. У рамках роботи було проведено огляд досліджень, присвячених соціально-психологічному клімату у колективі, на базі ТОВ "Терно-граф". Для аналізу клімату були застосовані різні методики, що дозволило отримати повну картину поточного стану колективу. Зокрема, дослідження виявило декілька ключових чинників, що впливають на психологічний клімат. До них належать внутрішньогрупова комунікація, рівень підтримки з боку керівництва, ступінь згуртованості колективу та індивідуальні психологічні особливості працівників. За результатами проведеного аналізу були розроблені практичні рекомендації, спрямовані на покращення психологічного клімату в колективі. Зокрема, було запропоновано впровадити регулярні навчальні програми, рольові ігри та тренінги для працівників. Також було рекомендовано створити культуру відкритості та довіри, що сприятиме більш ефективній комунікації між працівниками та керівництвом. Крім того, було запропоновано впровадити програми для згуртованості колективу, програми та рекомендації для розпізнання психологічних проблем у працівників, розроблені рекомендаціїдля надання першої психологічної допомоги. Проведення цих заходів дозволить не лише покращити психологічний клімат у колективі, але й створити сильну корпоративну культуру, яка зробить рутинні обов'язки та професійні взаємини більш приємними та гармонійними.uk_UA
dc.description.abstractThe psychological climate in a team is a complex emotional and psychological characteristic that reflects the general mood and level of satisfaction of employees with various aspects of team life. The purpose of this study is to study the psychological climate in the team and develop recommendations for its improvement. As part of the work, a review of studies on the socio-psychological climate in the team was conducted on the basis of Terno-Graph LLC. Various methods were used to analyze the climate, which allowed us to get a complete picture of the current state of the team. In particular, the study identified several key factors that affect the psychological climate. These include intra-group communication, the level of support from management, the degree of team cohesion, and individual psychological characteristics of employees. Based on the results of the analysis, practical recommendations aimed at improving the psychological climate in the team were developed. In particular, it was proposed to introduce regular training programs, role-playing games and workshops for employees. It was also recommended to create a culture of openness and trust, which would facilitate more effective communication between employees and management. In addition, it was proposed to implement programs for team cohesion, programs and guidelines for recognizing psychological problems among employees, and developed guidelines for providing first aid. These measures will not only improve the psychological climate in the team, but also create a strong corporate culture that will make routine duties and professional relationships more enjoyable and harmonious.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП…3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ У ТРУДОВОМУ КОЛЕКТИВІ…6 1.1. Значення соціально-психологічного клімату в трудовому колективі ...6 1.2 Формування оптимального соціально-психологічного клімату...12 1.3. Засоби формування соціально-психологічного клімату у трудовому колективі...20 Висновок до розділу І…22 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ…23 2.1. Методологічні основи емпіричного дослідження соціальнопсихологічного клімату…23 2.2. Характеристика методів емпіричного дослідження соціально- психологічного клімату…26 2.3. Результати емпіричного дослідження соціально-психологічного клімату в трудовому колективі на базі ТОВ “Терно-граф”...30 Висновок до розділу ІІ…45 РОЗДІЛ ІІІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАЛАГОДЖЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ. 3.1.Рекомендації щодо психокорекції психологічного клімату в колективі…48 3.2. Оцінка ефективності впливу психологічних засобів налагодження в трудовому колективі…55 Висновок до розділу ІІІ…59 РОЗДІЛ IV. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…60 4.1. Соціально-психологічний клімат як умова ефективності спільної діяльності у трудових колективах…60 4.2. Фактори впливу на умови безпеки працівників організації…64 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ...66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…70 ДОДАТКИ…76uk_UA
dc.format.extent76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний кліматuk_UA
dc.subjectsocial and psychological climateuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectгрупиuk_UA
dc.subjectgroupsuk_UA
dc.subjectпсихологічний настрійuk_UA
dc.subjectpsychological mooduk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectзгуртованістьuk_UA
dc.subjectcohesionuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectсоціометріяuk_UA
dc.subjectsociometryuk_UA
dc.subjectіндексuk_UA
dc.subjectindexuk_UA
dc.subjectвправаuk_UA
dc.subjectexerciseuk_UA
dc.subjectтестuk_UA
dc.subjecttestuk_UA
dc.titleЗасоби налагодження сприятливого психологічного клімату в колективіuk_UA
dc.title.alternativeMeans of establishing a favorable psychological climate in the teamuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гавришко Н.Ф., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський націоналний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc159.9uk_UA
dc.relation.references1. Ануфрієва Н. М., Зелинська Т. М., Туриніна О. Л. Соціальна психологія: навч. метод. комплекс. Київ: МАУП, 2006. 200 с.uk_UA
dc.relation.references2. Балабанова Л.В., Савельєва К. В. Конфліктологія: підручник. Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. 468 с.uk_UA
dc.relation.references3. Балашова С.П., Васильєв С.П., Дубровинський Г.Р., Кирик В.Л. Практикум із військової психології: Навчальний посібник. Київ: ВПЦ ”Київський університет”, 2015. 271 с.uk_UA
dc.relation.references4. Бикова І. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організації: теоретичні аспекти. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПНУ. Київ, 2017. т.IX (вип.10). С. 241-251.uk_UA
dc.relation.references5. Важливість психосоціальної підтримки на робочому місці. Східне міжрегіональне управління – Державної служби України з питань праці. URL: https://smu.dsp.gov.ua/news/vazhlyvist-psykhosotsialnoi-pidtrymky-na-robochomumistsi/ (дата звернення: 30.10.2024).uk_UA
dc.relation.references6. Горбань Г. Особливості застосування різних форм психологічної практики в управлінні Вісник Харківського національного педагогічного інституту ім. Г. С. Сковороди. Психологія. Харків, 2012. Вип. 44, ч. 1. С. 38-49.uk_UA
dc.relation.references7. Горностай П. П., Вознесенська О. В., Гребенко І. В. та ін. Динамічні процеси в малій групі: соціально-психологічний вимір освітнього середовища: монографія /за наук. ред. П.П. Горностая . Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013.190с.uk_UA
dc.relation.references8. Грубі Т.В. Практикум з соціальної психології: навч. посіб. Кам’янецьПодільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2011. 170 с.uk_UA
dc.relation.references9. Гуцало Е. Від теорії – до практики: дослідження малої соціальної групи (класу) студентами-практикантами педагогічного університету: навч.-метод. посіб. Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2012. С.47-49.uk_UA
dc.relation.references10. Данюк В.М. Менеджмент персоналу : навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2004. 398 с.uk_UA
dc.relation.references11. Дворецька Г. В. Соціологія праці : навч. посіб. Київ : КНЕУ, 2001. 244 с.uk_UA
dc.relation.references12. Діагностична практика. StudFiles. URL: https://studfile.net/preview/6327408/ (дата звернення: 12.11.2024).uk_UA
dc.relation.references13. Грішнова О. А. Економіка праці та соціально-трудові відносини: підручник. 3-тє вид. Київ: Знання, 2017. 559 с.uk_UA
dc.relation.references14. Екстремальна психологія: підручник / за заг. ред. проф. О.В.Тімченка. Київ: ТОВ «Август Трейд», 2007. 502 сuk_UA
dc.relation.references15. Євдокімова О. О. Історія психології : навч. посіб. 2-ге вид. допов. Харків: Національний університет внутрішніх справ, 2020. 320 с.uk_UA
dc.relation.references16. Загірняк М. В. Психологія управління: навч. пос. Харків: Вид-во «Точка», 2011. 194 с.uk_UA
dc.relation.references17. Зудова А.Ю. , Котелевська А.В. Формування сприятливого соціальнопсихологічного клімату трудового колективу підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. №20. С. 341–344.uk_UA
dc.relation.references18. Іушина В.Д. Підходи до сутності та структури психологічного клімату на підприємстві. Управління розвитком. 2013. № 12. С. 116– 119.uk_UA
dc.relation.references19. Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту : навч. посіб. Київ: Либідь, 2004. 424 с .uk_UA
dc.relation.references20. Карамушка Л.М. Технології роботи організаційних психологів: навч.посіб. Київ: Інкос, 2005. 366 с. (с.257-269)uk_UA
dc.relation.references21. Карамушка Л. М Взаємозв’язок між негативними психічними станами працівників освіти та типи та рівні культури організації. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Організаційна психологія. Економічна психологія. Київ, 2017. № 4 (11). С. 43-53.uk_UA
dc.relation.references22. Карамушка Л. М Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, основні види. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Київ, 2016. Вип. 45. С. 3-11.uk_UA
dc.relation.references23. Карамушка Л. М. Основні методи для дослідження соціальної напруженості в організації. Організаційна психологія. Економічна психологія. Науковий журнал. Київ : Логос, 2016. № 4 (7). C.14-22.uk_UA
dc.relation.references24. Карамушка Л. М. Психологія професійного вигорання підприємців : монографія. Київ : Логос, 2018. 198 с.uk_UA
dc.relation.references25. Карамушка Л. М. Психологія управління: навч. посіб. Київ: Міленіум, 2003. 344 с.uk_UA
dc.relation.references26. Климчук В.О. Математичні методи у психології. Навчальний посібник для студентів психологічних спеціальностей. Київ: Освіта України. 2009. 288 с.uk_UA
dc.relation.references27. Коваленко А. Б. Психологія міжособистісного взаєморозуміння Київ: КНУ імені Т. Шевченка, 2010. 208 с.uk_UA
dc.relation.references28. Копитко М. І, Томаневич Л.М. Тренінги з менеджменту: навч.-метод. посіб. Львів: ЛьвДУВС, 2017. 128 c.uk_UA
dc.relation.references29. Куріс, Ю. В. Соціально-психологічні засади виробничої діяльності Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Запоріжжя, 2017. Вип. 68 C. 116 – 124.uk_UA
dc.relation.references30. Курова А. Психологія спілкування. Одеса: Фенікс. 2020. 79 с.uk_UA
dc.relation.references31. Лозниця В. Психологія менеджменту : теорія і практика : навч. посіб. Київ : ЕксОб, 2001. 512 с.uk_UA
dc.relation.references32. Луцик Т. Оцінка впливу соціально-психологічного клімату колективу на кадровий потенціал організації. Ефективна економіка. 2012. №10. С. 48-55.uk_UA
dc.relation.references33. Максименко С. Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці : Методологія, методи, програми, процедури: навч. посіб. для вищої шк. Київ : Наукова думка, 1998. 224 с.uk_UA
dc.relation.references34. Мельник Л. П. Психологія управління : курс лекцій. Київ : МАУП, 1999. 176 с.uk_UA
dc.relation.references35. Методика визначення індексу групової згуртованості Сішора : Сайт Яблуницького НВК - Наші новини. URL: https://jablunyckynvk.at.ua/Psiholog/metodika_sishora.doc (дата звернення: 12.10.2024).uk_UA
dc.relation.references36. Методичні рекомендації щодо запровадження психосоціальної підтримки на робочому місці (для роботодавців). Державна служба України з питань праці. URL: https://www.pratsia.in.ua/ilo/psykhosotsialna-pidtrymka-na-roboti.html (дата звернення: 07.11.2024).uk_UA
dc.relation.references37. Падафет Ю. Формування соціально-психологічного клімату в колективі. Держслужбовець. МІСТО? 2016. травень (№ 5). С.54-62.uk_UA
dc.relation.references38. Ресурсоорієнтована модель стресодолання BASIC Ph - Ресурсна психологія та психотерапія. Ресурсна психологія та психотерапія. 2022. URL: https://arpp.com.ua/articles/resursooriyentovana-model-stresodolannya-basic-ph/ (дата звернення: 03.11.2024).uk_UA
dc.relation.references39. Романов А.Д. Дослідження факторів впливу на соціально-психологічну домінанту системи управління персоналом. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. Ужгород, 2015. №2. С. 229-233.uk_UA
dc.relation.references40. Сотська Г, Тітаренко І. Посібник-практикум з формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю. Київ: ТОВ «ДКС Центр», 2018. 48 с.uk_UA
dc.relation.references41. Тахтамірова М. Аналіз чинників, що впливають на формування соціальнопсихологічного клімату у колективі. Інтернет конференції. 2020. URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-3612/ (дата звернення: 23.10.2024).uk_UA
dc.relation.references42. Тренінг "Профілактика професійного вигорання". Освітній проект «На Урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua/trening-profilaktika-profesiynogovigorannya-163394.html (дата звернення: 03.10.2024).uk_UA
dc.relation.references43. Тренінг із формування комунікативних умінь і навичок. Видавнича група «Основа», 2021. URL: https://osnova.com.ua/trening-iz-formuvannya-komunikativnihumin-i-navichok-zanyattya-iz-vpravami-ta- tehnikami/?srsltid=AfmBOoq0F42TRpOauuOrS0v6aA8T7pzP6hrGdqlWFL3llMfz_uW Nn8VC (дата звернення: 03.10.2024).uk_UA
dc.relation.references44. Трофімов Ю.Л., Рибалка В., Ганчарук П. Психологія. Київ: Либідь, 2008, 560 с.uk_UA
dc.relation.references45. Угрин О. Г. Психологія управління: практичний посібник. Львів: ЛьвДУВС, 2017. 164 с.uk_UA
dc.relation.references46. Управління персоналом : підручник / О. М. Шубалий та ін . за заг. ред. О. М. Шубалого. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. 404 с.uk_UA
dc.relation.references47. Психологічний клімат: як створити здорову атмосферу в трудовому колективі? Школа бiзнесу. URL: https://online.novaposhta.education/blog/psihologichnij-klimat-yak-stvoriti-zdorovuatmosferu-v-trudovomu-kolektivi (дата звернення: 13.10.2024).uk_UA
dc.relation.references48. Теорія та практика формування особистості як суб‘єкта самотворення і самозбереження. монографія / за ред. О.М. Гомонюк. Хмельницький: ФОП Цюпак А.А., 2021. 460 с.uk_UA
dc.relation.references49. Філіпчук Н.В., Сибірка Л.А., Тодорюк С.І. Соціометрія: мет одичні вказівки до виконання ІНДЗ. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2019. 30 с.uk_UA
dc.relation.references50. Хмелевська А. Ю. Методичні положення щодо діагностування та корекції психологічного клімату на підприємстві Вісник соціально-економічних досліджень: збірник наукових праць. Одеса, 2015. № 56. С. 107–113.uk_UA
dc.relation.references51. Ходаківський Є. І. Психологія управління: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 664 с.uk_UA
dc.relation.references52. Чепелєва Н. В. Особистісна підготовка практикуючого психолога : підручник. Основи практичної психології Київ: Либідь, 1999. 536 с.uk_UA
dc.relation.references53. Що таке перша психологічна допомога. Східне міжрегіональне управління – Державної служби України з питань праці. URL: https://smu.dsp.gov.ua/news/shchotake-persha-psykholohichna-dopomoha/ (дата звернення: 13.10.2024).uk_UA
dc.relation.references54. Як заспокоїтись і контролювати стрес? 6 методик. Українська правда. Життя. URL: https://life.pravda.com.ua/health/2022/02/27/247580/ (дата звернення: 13.10.2024).uk_UA
dc.relation.references55. Як керівнику створити сприятливий клімат у колективі: блог. DevEducation. URL: https://deveducation.com/uk/blog/yak-kerivniku-stvoriti-spriyatliviy-klimat-ukolektivi/ (дата звернення: 13.10.2024).uk_UA
dc.relation.references56. Як подолати депресію: 20 способів, які варто спробувати. Інформаційний портал MozOk.ua. URL: https://mozok.ua/depressiya/article/3493-yak-podolatidepresyu-20-sposobv-yak-varto-sprobuvati (дата звернення: 03.10.2024)uk_UA
dc.relation.references57. Яцура В. В. Цінності управління як рушійна сила розвитку економіки України. Вісник НУ «Львівська політехніка». 2012. № 727. С. 172–180.uk_UA
dc.relation.references58. Діагностична практика. StudFiles. URL: https://studfile.net/preview/6327408/ (дата звернення: 12.11.2024).uk_UA
dc.relation.references59. Чорна І. М. Гавришко Н.Ф. Соціально-психологічний клімат в колективі як фактор психічного здоров’я працівників. І Міжнародна науково-практична конференція невидима травма: антропологія проблеми, діагностика та відновлення 12-13 грудня. Львів, 2024. с.uk_UA
dc.relation.references60. 7 способів підвищити продуктивність на роботі: блог Yaware. URL: https://yaware.com.ua/uk/blog/7-sposobiv-vidnoviti-produktivnist-na-robochomumisczi/ (дата звернення: 03.11.2024).uk_UA
dc.identifier.citationenHavryshko N.F. Means of establishing a favorable psychological climate in the team : work on obtaining a master's degree : spec. 053 – psychology / sciences. driver AND. M. black Ternopil : Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, 2024. 76 p.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:053 — психологія

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Магістерська робота_Гавришко.pdf2,5 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları