Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47477
Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.advisorГупка, Андрій Богданович-
dc.contributor.authorПавлусик, Михайло Григорович-
dc.contributor.authorPavlusyk, Mykhailo-
dc.date.accessioned2025-01-12T14:27:57Z-
dc.date.available2025-01-12T14:27:57Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationПавлусик М.Г. Проект дільниці для ремонту та технічного огляду передньої підвіски легкового автомобіля Mitsubishi Lancer X з дослідженням характеристик пружності підвіски та величини статичного радіуса колеса при різних значеннях навантаження. : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А. Б. Гупка. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47477-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто модернізацію гальмівної системи вантажного автомобіля MAN TGX 2009 з метою підвищення її ефективності та надійності. Додатково проведено аналіз впливу методу розкатування на зносостійкість циліндрів автомобільних двигунів. Запропоновані технічні рішення сприяють зниженню витрат на обслуговування, покращенню експлуатаційних характеристик автомобіля та підвищенню довговічності вузлів двигунаuk_UA
dc.description.abstractThe paper considers the modernization of the brake system of the MAN TGX 2009 truck in order to increase its efficiency and reliability. Additionally, an analysis of the impact of the rolling method on the wear resistance of automobile engine cylinders was conducted. The proposed technical solutions contribute to reducing maintenance costs, improving the vehicle's performance and increasing the durability of engine components.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1. Технічні характеристики підвісок автомобілів. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Характеристика деталей. Описання конструктивних особливостей і умов роботи деталей. 2.2 Технічні умови на дефектацію вузла і причини виникнення дефектів. 2.3 Технологія ремонту передньої підвіски автомобіля та її основних елементів. 2.4 Послідовність виконання ремонтних операцій. 2.5 Обґрунтування та вибір установочних баз. 2.6 Порядок розрахунку основних операцій технологічного процесу. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Стенд для дослідження властивостей підвіски типу «Мак-Ферсон». 3.2 Принципи вибору технологічного устаткування та пристосувань для виконання основних технологічних операцій. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1. Методика визначення радіусів колеса автомобіля. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1. Вентиляція дільниці мало матеріалу по розділах та підрозділах. 5.2. Організація оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях. 5.2. 1 Загальні положення. 5.2.2 Організація оповіщення. ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.uk_UA
dc.format.extent70-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectrepairuk_UA
dc.subjectтехнічний оглядuk_UA
dc.subjecttechnical inspectionuk_UA
dc.subjectпередня підвіскаuk_UA
dc.subjectfront suspensionuk_UA
dc.subjectлегковий автомобільuk_UA
dc.subjectpassenger caruk_UA
dc.subjectхарактеристики пружностіuk_UA
dc.subjectelasticity characteristicsuk_UA
dc.subjectстатичний радіус колесаuk_UA
dc.subjectstatic wheel radiusuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectloaduk_UA
dc.subjectпроект дільниціuk_UA
dc.subjectsite designuk_UA
dc.subjectавтомобільна підвіскаuk_UA
dc.subjectcar suspensionuk_UA
dc.titleПроект дільниці для ремонту та технічного огляду передньої підвіски легкового автомобіля Mitsubishi Lancer X з дослідженням характеристик пружності підвіски та величини статичного радіуса колеса при різних значеннях навантаження.uk_UA
dc.title.alternativeProject for the repair and technical inspection section for the front suspension of Mitsubishi Lancer X cars with research on suspension elasticity characteristics and static wheel radius under various load conditions.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderПавлусик Михайло Григорович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКомар, Роман Васильович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.uk_UA
dc.relation.references2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.uk_UA
dc.relation.references3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.uk_UA
dc.relation.references4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 сuk_UA
dc.relation.references5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.uk_UA
dc.relation.references6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.uk_UA
dc.relation.references7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.uk_UA
dc.relation.references8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.uk_UA
dc.relation.references9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.uk_UA
dc.relation.references10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.uk_UA
dc.relation.references11. Конарчук В.Е., лудченко ОА. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Підручник.- К.: Вища школа., 1994uk_UA
dc.relation.references12. Кукурудзяк, Ю. Ю. Технічна експлуатація автомобілів. Організація технологічних процесів ТО і ПР навчальний посібник / Ю. Ю. Кукурудзяк, В. В. Біліченко. – Вінниця : ВНТУ, 2010. – 198 с.uk_UA
dc.identifier.citationenPavlusyk М. Project for the repair and technical inspection section for the front suspension of Mitsubishi Lancer X cars with research on suspension elasticity characteristics and static wheel radius under various load conditions. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Gypka. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 70 p-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Asub kollektsiooni(de)s:274 — автомобільний транспорт

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Павлусик Михайло Григорович.pdf2,97 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid