Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.advisorPiniak, Iryna-
dc.contributor.authorМихалович, Катерина Романівна-
dc.contributor.authorMykhalovych, Kateryna-
dc.date.accessioned2025-01-07T21:50:03Z-
dc.date.available2025-01-07T21:50:03Z-
dc.date.issued2025-01-07-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationМихалович К. Р. Дослідження ринку електрозв’язку і розроблення маркетингового забезпечення стратегій розвитку підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. І. Л. Піняк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47227-
dc.descriptionМетою і завдання дослідження кваліфікаційної роботи є проведення комплексного дослідження ринку електрозв’язку та розроблення ефективного маркетингового забезпечення стратегій розвитку підприємства ТОВ «ТЕРНЕТ». Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання:  Здійснено аналіз ринку електрозв’язку з урахуванням його особливостей, динаміки та тенденцій розвитку як на національному, так і на глобальному рівнях.  Оцінено маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ТЕРНЕТ» для виявлення його сильних і слабких сторін, а також можливостей і загроз у зовнішньому середовищі (SW-аналіз).  Досліджено конкурентне середовище на ринку електронних комунікацій для визначення стратегічних напрямків діяльності компанії.  Розроблені практичні рекомендацій щодо маркетингового забезпечення стратегій розвитку, зокрема заходів, що сприятимуть підвищенню ефективності маркетингових процесів, оптимізації витрат і задоволенню потреб споживачів.  7 Впроваджено і обґрунтовано інноваційні інструменти та методи маркетингу, що враховують глобальні технологічні зміни та сучасні тенденції цифровізації, для забезпечення стратегії глибокого проникнення на ринок. Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «ТЕРНЕТ» на ринку електрозв’язку, його маркетингова стратегія та особливості функціонування у сучасних умовах. Предметом дослідження процес розробки стратегії розвитку підприємства на ринку електронних комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractМихалович К. Дослідження ринку електрозв’язку і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства галузі. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Досліджено ринок електрозв’язку, зокрема проведено дослідження ринку як основи для розробки стратегії розвитку підприємства, розглянуто особливості ринку електронних комунікацій, проведено аналіз маркетингової діяльності та дослідження маркетингового середовища підприємства, а також здійснено розробку та впровадження маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractMykhalovych K. Research on the telecommunications market and development of marketing support for the development strategy of an enterprise in the industry. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» - Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. The telecommunications market was studied, in particular, a market study was conducted as a basis for developing an enterprise development strategy, the features of the electronic communications market were considered, an analysis of marketing activities and a study of the enterprise's marketing environment were conducted, and marketing support for the enterprise's development strategy was developed and implemented.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА ДЛЯ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Теоретико–методологічніосновимаркетинговихдосліджень 1.2.Пландослідженняринку 1.3.Формуваннястратегіймаркетинговихдосліджень Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ2.ДОСЛІДЖЕННЯДІЯЛЬНОСТІТОВ«ТЕРНЕТ»НАРИНКУ ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУ 2.1.ОсобливостіринкуелектроннихкомунікаційвУкраїні 2.2.АналізмаркетинговоїдіяльностіТОВ«ТЕРНЕТ» 2.3.Дослідженняринковогосередовищафункціонуванняпідприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Виявлення проблемних аспектів у маркетинговій діяльності ТОВ«ТЕРНЕТ» 3.2. Заходи реалізації стратегії глибокого проникнення на ринок підприємства Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.format.extent96-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectринок надання послуг інтернетуuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectelectronic communicationsuk_UA
dc.titleДослідження ринку електрозв’язку і розроблення маркетингового забезпечення стратегій розвитку підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeResearch on the telecommunications market and development of marketing support for the development strategy of an enterprise in the industryuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Михалович Катерина Романівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.contributor.committeeMemberMarkovych, Iryna-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. «Маркетинг в Україні» / U L: htt //um.n.u /rus/ r ts/mrk tng-n-u /uk_UA
dc.relation.references2. Науковий журнал / «Маркетинг і менеджмент інновацій» / Науковий журнал / U L: htt //mm.fm.sumdu. du.u /uk_UA
dc.relation.references3. Алексеєв А. А. Маркетингові дослідження ринку послуг. U L: htt s//ukrd . .u /t /2466/nd-1.hmluk_UA
dc.relation.references4. Амонс С. Е., Красняк О. П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. U L: htt //www. n .n k. .u /? 1&z=7926uk_UA
dc.relation.references5. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової.– К.: Центр учбової літератури, 2013.– 384 с.uk_UA
dc.relation.references6. їх до htt // /Л. Артеменко Л. П. Види конкурентних стратегій та приклади реалізації П. Артеменко, Є П. Гура //Сучасні підходи управління підприємством.– nf.ngmnt.fmm.k .u / r / rt l /v w/126024uk_UA
dc.relation.references7. 2018. U L: Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник.- Київ, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references8. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. Харків, 2018.– 343 с.uk_UA
dc.relation.references9. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с. 11. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін.– Дніпро: Вид. Біла К.О., 2019. 300с.uk_UA
dc.relation.references10. Барабанова В.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с.uk_UA
dc.relation.references11. Безугла Л.С., Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. Дніпро: Видавець Біла К.О. 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук //Ефективність державного управління.– 2016.– Вип. 4 (49) Ч. 2.– С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references13. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська.– Харків: УкрДАЗТ, 2017.– 289 с.uk_UA
dc.relation.references14. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. U L: htt //nbuv.g v.u/j dfU r_2014_5_14. duk_UA
dc.relation.references15. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємств та формування конкурентних переваг [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] / Н. Голда, І. Піняк.– Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021.– С. 140-146uk_UA
dc.relation.references16. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко.– К.: Альтера, 2006.– 404 сuk_UA
dc.relation.references17. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства /О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська //Економіка та управління підприємствами.– 2018.– Вип. 18.– С. 346-352uk_UA
dc.relation.references18. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021. 224 с.uk_UA
dc.relation.references19. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник / Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.– 357 с.uk_UA
dc.relation.references20. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцирна ; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с.uk_UA
dc.relation.references21. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // і 2017. 92 Економіка U L: htt s// // Сайт суспільство. n nds № 9. С. 423-427. t .n.u /j urnls/9_ukr/73.uk_UA
dc.relation.references22. Закон України «Про електронні комунікації»; [Електронний ресурс]– Верховної Ради України. htt s//zk n.rd .g v.u/lws/sh w1089-20#uk_UA
dc.relation.references23. Звіт про роботу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації за 2018 рік , Київ, 2019. Режим доступу: httрs://nkrzі.gоv.uа/іmаgs/nws/11/1684/Zvіt_zа_2018_29032019_nw.рdfuk_UA
dc.relation.references24. Зюкова І. О. // Технології маркетингових досліджень: навчальний посібник / І. О. Зюкова.– Львів: Магнолія-2006 , 2019.– 340 с.uk_UA
dc.relation.references25. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микатись А.В. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163с.uk_UA
dc.relation.references26. Клименко Н. А. Проблема інклюзивності розвитку та екологічної стійкості в цифровій економіці. Ефективна економіка. 2018. № 11.– U L: htt //www. n .n k. .u /? 1&z=6675uk_UA
dc.relation.references27. Князєва Т. В, Казанська О. О. Маркетингова стратегія: виклики та можливості в умовах цифровізації. Економіка та суспільство. 2022. Випуск 46. U L: htt s// n nds t .n.u /nd . hj urnl/ rt l /v w/2028uk_UA
dc.relation.references28. КовтунО.І.Стратегіїпідприємства: монографія / О.І. Ковтун–Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008.– 424 сuk_UA
dc.relation.references29. Коляденко С. В. Цифрова економіка : передумови та етапи становлення в Україні та світі. //Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2016. № 6.С.105-110uk_UA
dc.relation.references30. Компанія /-rk tng (спеціалізація: маркетингові дослідження та колсандінг). U L: htt //www. rm-mrk tng. /uk_UA
dc.relation.references31. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / І. А. Дмитрієв, І. М. Кирчата, О. М. Шершенюк. Х.: ФОП Бровін О. В., 2020. 340 с.uk_UA
dc.relation.references32. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 17. С. 332-336.uk_UA
dc.relation.references33. Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / І. Л. Піняк.– Тернопіль: ТНТУ, 2021.– 63 с.uk_UA
dc.relation.references34. Концепція розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації: Схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 67-р. U L: httр://zаkоn.rаdа.gоv.uа/lаws/shоw/67-2018-%D1%80.uk_UA
dc.relation.references35. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження. Підручник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018.– 460 с.uk_UA
dc.relation.references36. Краузе О. як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю / О. Краузе, І. Піняк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. —№4.—С.94–102. —(Маркетинг)uk_UA
dc.relation.references37. Краузе О. Воронка продажів– аналітичний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Ольга Краузе, Ірина Піняк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 586-593. — Режим доступу: htt //s d.ntu. du.u /mgs/st r s/ df2021/21k m. duk_UA
dc.relation.references38. Краузе О. І. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Любомирівна Піняк, Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. —№4.—С.28–37.—(Економіка).uk_UA
dc.relation.references39. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана 94 Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — №3.—С.81–90. —(Маркетинг)uk_UA
dc.relation.references40. Краузе О., Піняк І., Зяйлик М. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського права. Галицький економічний вісник. 2024. Том 88. № 3. С. 41-49. U L: htt s://s h l r.g gl . m.u / t t ns?v w_ =v w_ t t n&hl=uk&us r=5J F VY Js rb ubdt& t t n_f r_w=5J FVY J_ S 2 sFuk_UA
dc.relation.references41. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.uk_UA
dc.relation.references42. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. / Н.В. Куденко.– Вид. 2-ге, без змін. К.: КНЕУ 2006.—152 с.uk_UA
dc.relation.references43. Легомінова С.В. Інформаційне суспільство як платформа забезпечення конкурентоспроможності підприємств. //Економіка і суспільство. 2017. №8. С. 286-290.uk_UA
dc.relation.references44. Лилик Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: Експертна оцінка та аналіз АУМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні.– 2020 №1.– С. 4-29.uk_UA
dc.relation.references45. Маркетинг послуг: Конспект лекцій для студентів спеціальностей студентів факультету економіки та менеджменту галузі знань 07 «Управління та адміністрування», рівень вищої освіти перший (бакалаврський), спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл.: Н. М. Голда– Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2021.– 70 сuk_UA
dc.relation.references46. Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.]; за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 сuk_UA
dc.relation.references47. Маркетинговий аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів. інструменти та поради. U L: htt s//hub.k vst r.u /nws/mrk t ng v n lzvnutrshnh-t-z vnshnh-f kt rv-nstrumnt-- rduk_UA
dc.relation.references48. Маркетингові дослідження Міжнародної маркетингової групи в Україні. U L: www.mrk tng-u .uk_UA
dc.relation.references49. Михалович Катерина, Піняк Ірина. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СЕКТОРУ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ / Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Тернопіль, ТНТУ. Міжнародної 2024. науково-практичної– 159 .– конференції. С.84-85.uk_UA
dc.relation.references50. Михалович Катерина, Піняк Ірина. ТЕНДЕНЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ: НА ЩО ВАРТО ЗВЕРНУТИ УВАГУ / Маркетингові технології підприємств в Матеріали Тернопіль, ІІІ ТНТУ. сучасному Міжнародної 2024. науково-технічному науково-практичної– 159 .– середовищі. конференції. С.42-43.uk_UA
dc.relation.references51. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. U L: htt s//lbr r .ntu. du.uuk_UA
dc.relation.references52. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. U L: htt //www.nbuv.g v.uuk_UA
dc.relation.references53. Окландер М.А.Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти / М.А. Окландер, Т. О. Окландер, О.І., Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129uk_UA
dc.relation.references54. Онлайн дослідження: Knt r Україна // Маркетинг в Україні.– 2020– №2.–С. 4-6.uk_UA
dc.relation.references55. Офіційний сайт ТОВ «ТЕРНЕТ». U L: htt s//t rn t. .uuk_UA
dc.relation.references56. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка.– Дніпро: Видавець, 2019.– 240 с.uk_UA
dc.relation.references57. Піняк І. Л. Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерів /І.Л. Піняк // Маркетингові технології підприємств в 96 сучасному науково-технічному середовищі.– Матеріали Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. Тернопіль, ТНТУ, 2020. 196 . С.126-127.uk_UA
dc.relation.references58. Піняк І.Л., Шпилик С.В. Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій / Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024. 171 с. С.44-52uk_UA
dc.relation.references59. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references60. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references61. Скидайнова М. Маркетингові дослідження: чим вони допомагають бізнесу / М. Скидайнова.– U L: htt s// s unkuk_UA
dc.relation.references62. Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. №7. . 346–352.uk_UA
dc.relation.references63. Сторінка ТОВ «ТЕРНЕТ» U L: htt s//www.nst grm. /t rn t.u /uk_UA
dc.relation.references64. Сторінка ТОВ «ТЕРНЕТ» U L: htt s//www.f b k. /t rn t. .uuk_UA
dc.relation.references65. Стратегічний аналіз галузі: навчальний посібник / за ред. О. Я. Лотиш.– Тернопіль: Економічна думка, 2019.– 248 сuk_UA
dc.relation.references66. Терещенко І. О., Кібальник В. О. Маркетингові аспекти стратегічного управління підприємством. Інвестиції: практика та досвід. 2019. №20. С. 56–60.uk_UA
dc.relation.references67. Ткаченко Л. В. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2020.- 387 сuk_UA
dc.relation.references68. Ткачук С. В. Маркетинг послуг : конспект лекцій. / Ткачук С. В. Нац. ун-т харч. технол.- Київ : НУХТ, 2018.- 167 сuk_UA
dc.relation.references69. ФаловичВ.А.Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). U L: htt //lb r. nu.du.u / dfvsn_ n _23_1(66). duk_UA
dc.relation.references70. Фалович В.А. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА АНАЛІЗУ РИНКУ. Маркетинг і цифрові технології. Зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. / Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022. 136 с.– С.117-118.uk_UA
dc.relation.references71. Фалович В.А., Бочко О.Ю. SW-аналіз Західного ринку молочної продукції. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна, 2(18), 2017.– С. 16-21.uk_UA
dc.relation.references72. Федорович Р. В. Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та технічний перспективи. університет htt s// r. імені .uk/d wn d/ df60832211. duk_UA
dc.relation.references73. Храпкіна В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. № 50. С. 245-248uk_UA
dc.relation.references74. Череп А. Маркетинг: навч. посібн. Київ: Кондор, 2021. 728 .uk_UA
dc.relation.references75. Чубак Богдан, Піняк Ірина. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА/ Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково практичної конференції.- Тернопіль, ТНТУ. 2024.– 159 .– С.96-97.uk_UA
dc.relation.references75. Чубак Богдан, Піняк Ірина. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА/ Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково практичної конференції.- Тернопіль, ТНТУ. 2024.– 159 .– С.96-97.uk_UA
dc.relation.references77. Шишмарьова Л. О. Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства [Електронний ресурс] // Сучасні проблеми управління підприємствами теорія та практика.- 2017.- Режим доступу : htt //r st r .hu. du.u /js u/btstr m/123456789/16968/1. d.uk_UA
dc.relation.references77. Шишмарьова Л. О. Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства [Електронний ресурс] // Сучасні проблеми управління підприємствами теорія та практика.- 2017.- Режим доступу : htt //r st r .hu. du.u /js u/btstr m/123456789/16968/1. d.uk_UA
dc.relation.references79. l shnk S., l v ds rk tng ndl gst su r Ukr n n r g nl Ο., Gr shhnk mrk ts f nn vtv rk tng nd ngmnt nn t r dts dstrbut n 2018. n n rn t nl № 3. U L: htt ://mm. th.b lsk . l/2018/05/16/mrk tng- nd-l gst-su rt- f-ukr n n r g nl-mrk ts-f r-nn vtv- r dts-dstrbut nuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Михалович.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools