Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47226
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданіна-
dc.contributor.advisorSemeniuk, Svitlana-
dc.contributor.authorПетрук, Максим Михайлович-
dc.contributor.authorPetruk, Maksym-
dc.date.accessioned2025-01-07T21:12:24Z-
dc.date.available2025-01-07T21:12:24Z-
dc.date.issued2025-01-07-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationПетрук М. М. Розроблення та обґрунтування маркетингових стратегій підприємства для досягнення конкурентних переваг на ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. С.Б. Семенюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47226-
dc.descriptionМетою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також надання рекомендацій щодо розробки комплексу маркетингових стратегій, які базуються на конкурентних перевагах на прикладі ПрАТ «ТерА». Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження: − розкрити сутність, зміст та визначити основні елементи маркетингової стратегії підприємства; − провести класифікацію маркетингових стратегій та визначити етапи їх формування; − дослідити особливості розробки та застосування маркетингових стратегій на ринку кондитерських виробів; − провести аналіз трендів на ринку кондитерських виробів; − дати економічну характеристику ПрАТ «ТерА»; − здійснити SWOT-аналіз досліджуваного підприємства; − запропонувати підходи щодо формування стратегій ПрАТ «ТерА» на основі оцінки конкурентних переваг; − розробити комплекс маркетингових заходів для реалізації маркетингових стратегій для досліджуваного підприємства; 7 − проаналізувати систему охорона праці та дослідити безпеку в надзвичайних ситуаціях. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «ТерА». Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні підходи до формування маркетингових стратегій ПрАТ «ТерА» на основі отриманих конкурентних перевагах, а також оцінка ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractПетрук М. Розроблення та обґрунтування маркетингових стратегій підприємства для досягнення конкурентних переваг на ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Досліджено маркетингову діяльність кондитерської фабрики «ТерА». Проведено аналіз трендів на ринку кондитерських виробів, дано економічну оцінку маркетингової діяльності компанії та на основі проведеного аналізу розроблено маркетингові стратегії для досліджуваного підприємства, які ґрунтуються на досягненні конкурентних перевагах.uk_UA
dc.description.abstractPetruk M. Development and justification of enterprise marketing strategies to achieve competitive advantages in the market.. – Manuscript. Research for obtaining the educational level of the master in the specialty 075 "Marketing" – Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University. – Ternopil, 2024. The marketing activities of the confectionery factory "TerA" were studied. An analysis of trends in the confectionery market was conducted, an economic assessment of the company's marketing activities was given and, based on the analysis, marketing strategies were developed for the enterprise under study, which are based on achieving competitive advantages.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ...9 1.1.Сутність, зміст та основні елементи маркетингової стратегії підприємства...9 1.2. Класифікації маркетингових стратегії та етапи їх формування...14 1.3. Особливості розробки та застосування маркетингових стратегій на ринку кондитерських виробів ...23 Висновки до розділу 1...27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТЕРА»…29 2.1. Аналіз трендів ринку кондитерських виробів...29 2.2. Економічна характеристика діяльності ПрАТ «ТерА»… 39 2.3. SWOT-аналіз досліджуваного підприємства …51 Висновки до розділу 2… 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ ПрАТ «ТерА»… 62 3.1. Формування стратегій ПрАТ «ТерА» на основі оцінки конкурентних переваг… 62 3.2. Розробка комплексу маркетингових заходів для реалізації запропонованих стратегій… 71 Висновки до розділу 3… 79 РОЗДІЛ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях...80 Висновки до розділу ...84 ВИСНОВКИ...85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...88 ДОДАТКИ...95uk_UA
dc.format.extent94-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectринок кондитерських виробівuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectcompetitive advantage,uk_UA
dc.subjectconfectionery marketuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування маркетингових стратегій підприємства для досягнення конкурентних переваг на ринкуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and justification of enterprise marketing strategies to achieve competitive advantages in the marketuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Петрук Максим Михайлович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.committeeMemberMarinenko, Natalia-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.uauk_UA
dc.relation.references4. Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 2024 рік URL: HTTPS://PRO-CONSULTING.UA/UA/ISSLEDOVANIE-RYNKA/ANALIZRYNKA-KONDITERSKIH-IZDELIJ-V-UKRAINE-2024-GODuk_UA
dc.relation.references5. Андрушків Б. М., Мельник Л. М., Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. Тернопіль : ТНТУ, 2010. 238 с.uk_UA
dc.relation.references6. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references7. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references8. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references10. Бочко О.Ю., Балик У.О., Карпій О.П. Дослідження ринку кондитерських виробів: вплив пандемії та війни. The actual problems of regional economy develop-ment. No. 2(18). P. 264–273. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/6124uk_UA
dc.relation.references11. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / Оксана Петрівна Бурліцька // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 122–129uk_UA
dc.relation.referencesномічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 122–129 12. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references13. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references14. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.uk_UA
dc.relation.references15. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. ЗВ Гуцайлюка. - Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.-200с.uk_UA
dc.relation.references16. Елементи солодкого життя: особливості українського ринку кондитерських виробів / Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/elementy-sladkoj-zhizni-osobennostiukrainskogo-rynka-konditerskih-izdelijuk_UA
dc.relation.references17. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Загричанська А.В., Голюк В. Я. Аналіз сучасного кондитерського ринку України // Актуальні проблеми економіки та управління. №15 (2021) . - URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/226703uk_UA
dc.relation.references19. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансовоекономічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41uk_UA
dc.relation.references20. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72.uk_UA
dc.relation.references21. Ілляшенко С.М. Маркетинг для магістрів. Навчальний посібник. 2023. 936с.uk_UA
dc.relation.references22. Кільніцька О.С., Кравчук Н.І., Куцмус Н.М. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. / О.С. Кільніцька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус // Економіка АПК, 2018. № 11. С. 29 — 43.uk_UA
dc.relation.references23. Котлер Ф., Кетарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового. К. Вид-во К-БУКС. 2020. 208с.uk_UA
dc.relation.references24. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.uk_UA
dc.relation.references25. Кужда Т. Етапи успішного управління організаційними змінами на підприємстві. Галицький економічний вісник. 2013. № 2(41). С. 66–72.uk_UA
dc.relation.references26. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навчальний посібник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.uk_UA
dc.relation.references27. Малюта Л. Оцінювання рівня інноваційного розвитку промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mlyrpp.pdfuk_UA
dc.relation.references28. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) за видами економічної діяльності (2012-2023) URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references29. Окландер Т.О. Новий вектор розвитку теорії маркетингу https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/5692/1/68.pdfuk_UA
dc.relation.references30. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references31. Офіційний сайт державної служби статистики України URL: http://ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references32. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА»: URL: http://tera.ua/uk_UA
dc.relation.references33. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 сuk_UA
dc.relation.references34. Підсумки торгівлі кондитерськими виробами - URL: http://ukrainianfood.org/uk/post/pidsumki-torgivli-konditerskimi-virobamiuk_UA
dc.relation.references35. Повернення до «солодкого життя»: аналіз ринку кондитерських виробів України/ Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://proconsulting.ua/ua/pressroom/vozvrashenie-k-sladkoj-zhizni-analiz-rynkakonditerskih-izdelij-ukrainyuk_UA
dc.relation.references36. Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13–20.uk_UA
dc.relation.references37. Рац О.М. Ефективність функціонування підприємства як основа формування його конкурентоспроможності. Економічний простір. 2009. № 23/2. С. 273-281.uk_UA
dc.relation.references38. Ринок кондитерських виробів в Україні: солодощі на будь який смак. - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-vukraine-sladosti-na-lyuboj-vkusuk_UA
dc.relation.references39. Ринок кондитерських виробів: продукція повинна бути і смачною, і достойною Instagram. URL: https://harch.tech/2023/04/12/rynok-kondyterskyhvyro-biv-produkcia-povynna-buty-i-smachnou-i-dostojmou- (дата звернення: 06.06.2024).uk_UA
dc.relation.references40. Ринок кондитерських виробів: світові тренди 2024 року URL: https://harch.tech/2024/02/28/rynok-kondyterskyh-verobiv-svitovi-trendy-2024/uk_UA
dc.relation.references41. Ромат Є.В. Чаплай І.В. Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління. Публічне урядування. 2016. № 1. С. 15– 28.uk_UA
dc.relation.references42. Россоха В.В. Розвиток промислового маркетингу в контексті сучасних ринкових трансформацій. Наукові записки. Економічні науки. 2015. Т. 172. C. 74-80.uk_UA
dc.relation.references43. Рущишин Н.М. Інтегральна оцінка ефективності функціонування торговельних підприємств та методи розрахунку інтегральних показників. Науковий вісник НЛТУ України. 2007. Вип. 17.5. С. 176-180. Спільник І.В., Загородна О.М. Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Економічний аналіз; ред. кол.: В.А. Дерій (гол. ред.) та ін. 2014. Вип. 17. C. 106-120uk_UA
dc.relation.references44. Семенюк C. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 -uk_UA
dc.relation.references45. Світові тренди на ринку випічки, хлібних виробів та шоколаду у 2024 році URL: https://cacaomill.com.ua/blog/svitovi-trendi-na-rinku-vipichkikhlibnikh-virobiv-ta-shokoladu-u-2024-rotsiuk_UA
dc.relation.references46. Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціальноекономічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 35-44. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdfuk_UA
dc.relation.references47. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdfuk_UA
dc.relation.references48. Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdfuk_UA
dc.relation.references49. Семенюк С., Штефанич Д. Особливості ціноутворення на ринку освітніх послуг. Науковий вісник Волинського національного університету імені Л. Українки. 2008. Випуск 7. С.29-34uk_UA
dc.relation.references50. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212uk_UA
dc.relation.references51. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references52. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references53. Сороківська О. А., Гевко В. Л. Інформаційна безпека підприємства: нові загрози та перспективи. Вісник Хмельницького національного університету. 2(2), 2010. С. 32-35.uk_UA
dc.relation.references54. Сорокіна А.М. Тенденції розвитку сучасної кондитерської галузі України. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023 URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2023-7-04-15/2023-7-04-15uk_UA
dc.relation.references55. Соціально-етичний маркетинг: монографія. За заг. ред. А. А. Мазаракі, Є.В. Ромата. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2017. 372 сuk_UA
dc.relation.references56. Топ-4 преміальних трендів кондитерської продукції 2024 року URL: https://restaurant-consulting.com.ua/uk/top-4-premialnih-trendiv-konditerskoiprodukcii-2024-rokuuk_UA
dc.relation.references57. Топ-5 виробників кондитерських виробів URL: https://uba.top/confectiouk_UA
dc.relation.references58. Тренди світового ринку борошняних кондитерських виробів. - URL: https://export.gov.ua/industry/review/28uk_UA
dc.relation.references59. Фалович В. А. Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища / В.А. Фалович // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 5. – С. 187-190.uk_UA
dc.relation.references60. Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей / В.А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – Львів, 2017. – № 862. – С. 213-232.uk_UA
dc.relation.references61. Фалович В.А. Особливості формування збірних поставок в ланцюгах поставок / В.А. Фалович. – Технологічний аудит та резерви 94 виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 78-84.uk_UA
dc.relation.references62. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.references63. Чим ми ласуємо: аналіз ринку кондитерських виробів URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyhvyrobiv/uk_UA
dc.relation.references64. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С.212– 223.uk_UA
dc.relation.references65. Якимишин Л. Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vеsted / Л. Я. Якимишин, Н. Б. Савіна, Л. Ю. Шевців // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.3. - С. 309-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.3_48uk_UA
dc.relation.references66. Galyna Liakhovych, Olha Pavlykivska, Lesia Marushchak, Oleksandra Kilyar and Svitlana Shpylyk (2019). The organizational-economic aspects of land relations provision by administrative-territorial reform in Ukraine. Problems and Perspectives in Management, 17(2), 479-492. doi:10.21511/ppm.17(2).2019.37uk_UA
dc.relation.references67. Semenіuk S., Levytskyi V., Fomina O., Fedorchenko K., Yudina N., Ratynskiy V., Shcherbatiuk O., Bendiuh V., Zhurakivska Y.OVERCOMING BARRIERS TO DIGITALIZATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES UNDER MARTIAL LAW. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Ukraine. Том 3. Випуск 3(129), 2024. с.57–69. https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0- 85199711651&origin=resultslist&sort=plfuk_UA
dc.relation.references68. Strutynska I., Kozbur H., Dmytrotsa L., Sorokivska O., Melnyk L. Influence of Digital Technology on Roadmap Development for Digital Business Transformation. Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2019 : materials of the 9th International Conference (Ceske Budejovice, Czech Republic, 5–7 June 2019). Ceske Budejovice : Ternopil National Economic University and University of South Bohemia, 2019. Р. 333–337.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
КРМ_Петрук.pdf747,03 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları