Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47161
Teitl: Використання реклами у соціальних мережах для залучення цільової аудиторії та підвищення взаємодії з нею
Teitlau Eraill: Use of social media advertising to attract the target audience and enhance engagement
Awduron: Король, Олександр Борисович
Korol, Alexander
Affiliation: ТНТУ ім. І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Король О.Б. Використання реклами у соціальних мережах для залучення цільової аудиторії та підвищення взаємодії з нею : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 — маркетинг / наук. кер. С.Б. Семенюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 98 с.
Dyddiad Cyhoeddi: 26-Dec-2024
Submitted date: 3-Jan-2025
Date of entry: 3-Jan-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданіна
Semeniuk, Svitlana
Committee members: Мариненко, Наталія Юріївна
Marinenko, Natalia
UDC: 339.13
Allweddeiriau: 075
маркетинг
Master Thesis
соціальні мережі
таргетована реклама
MetaAds
цільова аудиторія
social networks
targete dadvertising
Meta Ads
targetaudience
Number of pages: 98
Crynodeb: Розроблено рекомендації щодо використання реклами у соціальних мережах для залучення цільової аудиторії та підвищення рівня впізнаваності бренду. Запропоновано системний підхід до використання інструментів MetaAds. Обґрунтовано методи зниження витрат на залучення клієнтів.
Recommendation shave beende veloped fort heuse of advertisingin socialnet work stoattract a targetaudien ceandincrease the level of recognition. A systematic approachtot heuse of Meta Ads tool shas beenproposed. Methods for reducing the costofattracting customer shavebeensubstantiated.
Disgrifiad: Об'єкт дослідження – маркетингова рекламна діяльність клініки лазерної косметології «Моне», передусім в соціальних мережах. Предмет дослідження – методи та інструменти таргетованої реклами для залучення цільової аудиторії та підвищення взаємодію з нею з урахуванням ключових аналітичних метрик ефективності, процеси оптимізації рекламних кампаній у соціальних мережах на прикладі платформи Meta. Мета дослідження є поглиблений аналіз сучасних методів оптимізації рекламних кампаній на платформі Meta, виявлення ключових стратегій і аналітичних інструментів, що забезпечують залучення цільової аудиторії та підвищують взаємодію з нею. Завдання дослідження: 1. Дослідити сучасний стан та принципи роботи реклами в соціальних мережах. 2. Розглянути сучасні методи оптимізації бюджету реклами на платформі Meta. 3. Визначити основні ключові аналітичні метрики для аналізу якості рекламних кампаній. 4. Провести аналіз діяльності і дати характеристику клініки лазерної косметології «Моне». 5. Здійснити маркетинговий аналіз клініки «Моне»за структурою 4Р. 6. Дослідити рекламнудіяльность клініки у соціальних мережах. 7. Розробити оптимізаційні підходи для рекламних кампаній клініки «Моне». 8. Проаналізувати ефективність впроваджених методів оптимізації реклами для досліджуваної компанії.
Content: ЗМІСТ ВСТУП ...5 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ...9 1.1. Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан та принципи роботи ...9 1.2. Сучасні методи оптимізації бюджету реклами у Meta ...16 1.3. Ключові аналітичні метрики для аналізу якості рекламних кампаній ...30 Висновки до розділу I ...37 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛІНІКИ «МОНЕ» ... 40 2.1. Аналіз діяльності і характеристика клініки «Моне» ...40 2.2. Маркетинговий аналіз клініки «Моне»за структурою 4Р ...45 2.3. Огляд рекламної діяльності клініки у соціальних мережах ...59 Висновки до розділу II ...63 РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ НА ПРИКЛАДІ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ КЛІНІКИ «МОНЕ» ...65 3.1. Розробка оптимізаційних підходів у рекламній кампанії клініки «Моне» ..65 3.2. Аналіз ефективності впроваджених методів оптимізації реклами для досліджуваноїкомпанії ...76 Висновки до розділу III ...82 РОЗДІЛIV.ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...84 4.1. Охорона праці в клініці лазерної косметології «Моне» ...84 4.2. Оцінка стійкості роботи обʼєкту економіки до впливу вражаючих факторів ядерної зброї ...87 ВИСНОВКИ ...91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47161
Copyright owner: © Король Олександр Борисович, 2024
References (Ukraine): 1. Верховна Рада України. Закон про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування товарів, що переміщуються (пересилаються). Rada.gov.ua, 2022. URL: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4278&skl=10 (дата звернення: 2.11.2024).
2. Державні санітарні правила та норми (ДСПН) для лазерних медичних установок – Офіційні публікації МОЗ України, 2023–2024.
3. Методичні рекомендації з охорони праці у сфері медичних послуг, видані профільними науково-дослідними інститутами МОЗ України, 2023–2024.
4. Накази МОЗ України щодо регулювання діяльності медичних закладів у сфері косметології та дерматології. URL: https://www.moz.gov.ua/ (дата звернення: 16.11.2024).
5. Андрушків Б. М., Мельник Л. М., Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. Тернопіль : ТНТУ, 2010. 238 с.
6. Баюра Д.О. Соціальні комунікації в умовах цифрової економіки. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. С. 102–104.
7. Вебер Л. Ефективний маркетинг в Інтернеті. Соціальні мережі, блоги, Twitter та інші інструменти просування в Мережі: підручник / пер. з англ. Олени Лалаян. Манн, Іванов і Фербер, 2015. 44 с.
8. Вуд Р. Перспективи ядерної безпеки у Східній Європі. Збірник аналітичних статей. С. 77–93.
9. Гребенюк О. О. Розробка ефективної маркетингової стратегії для клінік естетичної медицини. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2023, № 2, С. 88–94.
10. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. 2013, № 4, С. 86–98.
11. Дубровіна Л. М. Особливості формування іміджу та бренду медичного закладу. Український журнал маркетингу, 2022, № 3, С.16-22.
12. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Інтернет- технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015, № 4, С.49-63.
13. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг в діяльності українських підприємств: монографія. Київ: Знання-Прес, 2007, 448 с.
14. Литовченко І. Л., Пилипчук В. П. Інтернет-маркетинг: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2008, 184 с.
15. Лященко А. В. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації: автореф. дис. канд. наук із соц. комунікацій. Київський нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, 2009, 16 с.
16. Моісеєва Н. К. Маркетинг медичних послуг: теорія і практика. Київ: Центр навчальної літератури, 2019, 115 с.
17. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 4.11.2024).
18. Романенко І. М. Інтегровані маркетингові комунікації у сфері медичних послуг. Економіка та маркетинг в Україні, 2021, № 4.
19. Семененко В. М. Маркетингові комунікації у сфері послуг. Київ: КНЕУ, 2021, 36 с.
20. Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95
21. Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 35-44. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
22. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdf
23. Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdf
24. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
25. Сєнягіна Т. FacebookPixel: Як правильно скласти ТЗ програмісту. Покрокове керівництво. Brander, 2021. URL: https://brander.ua/blog/facebookpixel- yak-pravilno-sklasti-tz-programistu-pokrokove-kerivnictvo(дата звернення: 22.11.2024).
26. Смолянюк О. В. «Україна інформаційна»: значення для Інтернет- економіки. Матеріали І Міжнародної науково-практичної Інтернет- конференції «Теорія і практика забезпечення ефективного розвитку суб’єктів ринку». Полтава: ІнтерГрафіка, 2012. С. 281–284.
27. Сохацька О., Олексин Т. Монетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторі. Журнал європейської економіки, 2012, Т. 11, № 1, С. 72-95.
28. Стуканов О., Лавренюк М. Технології підвищення стійкості критичної інфраструктури. Монографія українських фахівців.
29. Фергюсон Н. Площі та вежі. Соціальні зв’язки від масонів до КИЇВ: Наш формат, 2018. 552 с.
30. Хартман А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці. Київ: Лорі, 2011, С. 60-74.
31. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С.212– 223.
32. Хатькова А. Хто платитиме на 20% більше за рекламу у 2022: розбираємось у Законі. ITForce, 2022. URL: https://itforce.ua/blog/kto-budetplatit- na-20-bolshe-za-reklamu-v-2022-razbiraemsja-v-zakone(дата звернення: 15.11.2024).
33. Чернядив Р. Закупівельні типи у FacebookAds: Auction, ReachandFrequency. Brander, 2022. URL: https://brander.ua/blog/zakupivelnitypy- u-facebook-ads-auction-reach-and-frequency (дата звернення: 5.11.2024).
34. BMB. Концепція маркетинг мікс (4P, 5P, 7P). BMB, 2021. URL: https://www.bmb.com.ua/2021/02/4p-5p-7p.html (дата звернення: 1.11.2024).
35. Facebook. Визначення кампанії, яка перемогла в A/B-тестуванні без контрольної вибірки. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/help/166313650471318?ref=search_new_2 (дата звернення: 19.11.2024).
36. Facebook. Навігація в MetaEventsManager по роботі з подіями на сайті. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/help/898185560232180?id=12053766828321 42 (дата звернення: 10.11.2024).
37. Facebook. Перегляд та аналіз результатів А/В-тестування. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/help/1376548572415613?ref=search_new_0 (дата звернення: 15.11.2024).
38. Facebook. Платформа «MetaEventsManager». Facebook, 2024. URL: https://www.facebook.com/events_manager (дата звернення: 7.11.2024).
39. Facebook. Поради з підвищення ефективності А/В-тестування. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2024. URL:https://www.facebook.com/business/help/135668260430624?ref=search_new _3 (дата звернення: 7.11.2024).
40. Facebook. Рекламний кабінет AdsManagerклінки “Mone”. Facebook. URL: https://adsmanager.facebook.com/adsmanager/manage/campaigns (дата звернення: 29.11.2024).
41. Facebook. Рекомендації з A/B-тестування. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2024. URL:https://www.facebook.com/business/help/290009911394576 (дата звернення: 8.11.2024).
42. Facebook. Створення A/B-тестування в AdsManager. Довідковий центр Meta для бізнесу, 2023. URL: https://www.facebook.com/business/help/355670925639619 (дата звернення: 8.11.2024).
43. FacebookAdsManager. Рекламний кабінет: характеристики аудиторії, що найчастіше взаємодіяли з рекламою. Facebook, 2024. URL: https://adsmanager.facebook.com/adsmanager/manage/campaigns(дата звернення: 21.11.2024).
44. GBC TIME. Що таке маркетинг мікс [комбінація чотирьох P]. GBC TIME, 2022.URL: https://ua.gbc-time.com/article/sho-take-marketing-mikskombinaciya- chotiroh-p66178.html (дата звернення: 12.11.2024).
45. McKinsey&Company. Звіти та аналітичні матеріали щодо глобальних трендів у сфері медичних послуг та взаємодії з клієнтами. URL: https://www.mckinsey.com/industries/healthcare (дата звернення: 8.11.2024)
46. MetaforBusiness. Довідковий центр Meta для бізнесу. Facebook, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/help/200000840044554?id=80274515658021 4 (дата звернення: 16.11.2024).
47. MoneClinic. Веб-сайт mone-clinic.com Mone Clinic 2024. URL: https://mone-clinic.com/(дата звернення: 17.11.2024).
48. MoneSchool. Про нас. Mone School 2024. URL: https://school.moneclinic. com/(дата звернення: 17.11.2024).
49. ADJUST. Whatistargetedmarketing? Adjust, 2023. URL: https://www.adjust.com/glossary/targeting (дата звернення: 29.10.2024).
50. Bowden R. 11 monetoTrack. AgencyAnalytics, 2022.URL: https://agencyanalytics.com/blog/facebook-ads-metrics-to-track (дата звернення: 10.11.2024).
51. Clevinger A. WhatisTargeting: definitionandtypes. Snov.io, 2024. URL: https://snov.io/glossary/targeting (дата звернення: 6.11.2024).
52. Dixon S. Facebook – statistics&facts. Statista, 2024.URL: https://www.statista.com/statistics/277229/facebooks-annual-revenue-and-netincome (дата звернення: 18.11.2024).
53. Dixon S. Globalsocialnetworksrankedbynumberofusers 2022. Statista, 2022.URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networksranked- by-number-of-users (дата звернення: 18.11.2024).
54. Dwivedi Y. K., Ismagilova E. Setting the future of digital and social media marketing research: Perspectivesandresearchpropositions. InternationalJournalofInformationManagement, 2020, № 59, С. 32-41.
55. EduBirdie. HistoryAndScopeOfFacebookAdvertising. EduBirdie, 2022.URL: https://edubirdie.com/examples/history-and-scope-of-facebookadvertising (дата звернення: 25.10.2024).
56. Instagram. InstagramInsights @mone_clinic. Instagram, 2024. URL: https://www.instagram.com/mone_clinic/(дата звернення: 18.11.2024).
57. InsTrack. Powerfulin-depthanalyticsforyoursocialmedia, 2023. URL: https://instrack.app (дата звернення: 25.11.2024).
58. Irvine M. FacebookAdBenchmarksfor YOUR Industry, 2022. URL: https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/02/28/facebook-advertisingbenchmarks (дата звернення: 14.11.2024).
59. Kotler F., Armstrong G. PrinciplesofMarketing. Pearson, 2018.608 с.
60. Lee D., Hosanagar K., Nair H. Advertising Content and Consumer Engagement on Social Media: Evidence from Facebook. Management Science, 2018.URL: http://dx.doi.org/10.1287/mnsc.2017.2902.(дата звернення 28.11.2024)
61. MetaforBusiness. About A/B testing. Facebook, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/help/1738164643098669?id=4456533127885 01 (дата звернення: 24.10.2024).
62. MetaforBusiness. FacebookPixel. Facebook, 2024. URL: https://www.facebook.com/business/learn/facebook-ads-pixel (дата звернення: 27.10.2024).
63. NationalReadershipSurvey. SocialGrade. NationalReadershipSurvey, 2016.URL: https://nrs.co.uk/nrs-print/lifestyle-and-classification-data/socialgrade( дата звернення: 21.10.2024).
64. Orazi D., Johnston A. RunningfieldexperimentsusingFacebooksplittest. JournalofBusinessResearch, 2020, № 118, С. 189–198.
65. Saad L. LiquorTiesWineasSecond-FavoriteAdultBeveragein U.S. Gallup, 2019.URL: https://news.gallup.com/poll/264335/liquor-ties-wine-secondfavorite- adult-beverage.aspx (дата звернення: 8.11.2024).
66. SimilarWeb. EffortlesslyAnalyzeYourCompetitiveLandscape. SimilarWeb, 2024. URL: https://www.similarweb.com (дата звернення: 19.11.2024).
67. Stephen A. T. Theroleofdigitalandsocialmediamarketinginconsumerbehavior. CurrentOpinioninPsychology, 2016, № 10, С. 17–21.
68. Strutynska I., Kozbur H., Dmytrotsa L., Sorokivska O., Melnyk L. Influence of Digital Technology on Roadmap Development for Digital Business Transformation. Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2019 : materials of the 9th International Conference (Ceske udejovice, Czech Republic, 5–7 June 2019). Ceske Budejovice : Ternopil National Economic University and University of South Bohemia, 2019. Р. 333–337.
69. Thabit H., Manaf B. The Evaluation of Marketing Mix Elements: A Case Study. InternationalJournalofSocialSciences&EducationalStudies, 2018, Т. 4(4). URL: https://ssrn.com/abstract=3173274 (дата звернення: 9.11.2024).
70. Ward S. WhatIsTargetMarketing? Yourkeytoincreasingsales. TheBalance Money, 2022.URL: https://www.thebalancemoney.com/targetmarketing- 2948355 (дата звернення: 2.11.2024).
Content type: Master Thesis
Ymddengys yng Nghasgliadau:075 — маркетинг

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Кваліфікаційна робота_Король.pdf813,46 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol