กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47160
ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.advisorShpylyk, Svitlana-
dc.contributor.authorКачуровська, Марія Вікторівна-
dc.contributor.authorKachurovska, Mariya-
dc.date.accessioned2025-01-03T21:32:19Z-
dc.date.available2025-01-03T21:32:19Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2025-01-03-
dc.identifier.citationКачуровська М.В. Використання технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 — маркетинг / наук. кер. С.В. Шпилик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47160-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка рекомендацій щодо вдосконалення технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажу «Аптека доброго дня». Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання:  визначено сутність, зміст і завдання мерчандайзингу в аптеці;  охарактеризовано комплекс заходів, що підвищує ефективність маркетингового управління роздрібними фармацевтичними підприємствами та чинники, що визначають поведінку споживачів аптечної організації;  проведено діагностику досліджуваного підприємства в контексті мерчандайзингової діяльності;  здійснено оцінку планування магазину та продуктивної роботи мерчандайзингу на купівельну активність і мотивацію покупців;  досліджено рівень конкурентоспроможності «Аптеки Доброго Дня»;  запропоновано напрями вдосконалення технологій мерчандайзингу як інструменту маркетингового управління;  розроблено пропозиції щодо перспективності пропонованих заходів фармамаркету. Об'єкт дослідження – мерчандайзингова діяльність точки продажу «Аптека Доброго Дня». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажу».uk_UA
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів в точці продажу «Аптека Доброго Дня» та інформаційного забезпечення управління продажами в фармамаркеті. Представлено підхід до оптимізації асортименту аптеки. Запропоновано та обґрунтовано пропозиції щодо перспективності пропонованих заходів в фармамаркеті.uk_UA
dc.description.abstractThe article develops recommendations for improving merchandising approaches to the formation and management of the assortment of goods at the point of sale ‘Good Day Pharmacy’ and information support for sales management in the pharmacy. An approach to optimising the assortment of a pharmacy is presented. Proposals on the prospects of the proposed measures in the pharmacy are proposed and substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР...5 ВСТУП» РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПЛИВУ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА В ФАРМАМАРКЕТІ 1.1. Суть, зміст і завдання мерчандайзингу в аптеці 1.2. Мерчандайзинг в аптеці як інструмент маркетингового управління 1.3. Чинники, що визначають поведінку споживачів аптечної організації Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ ВПЛИВУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ У ФАРМАМАРКЕТІ «АПТЕКА ДОБРОГО ДНЯ 2.1. Характеристика досліджуваного підприємства в контексті мерчандайзингової діяльності 2.2. Оцінка впливу планування аптеки та продуктивної роботи мерчандайзингу на купівельну активність і мотивацію покупців 2.3. Визначення рівня конкурентоспроможності АЗ «Аптека Доброго Дня» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ 3.1. Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів в точці продажу «Аптека Доброго дня» 3.2. Інформаційне забезпечення управління продажами в фармамаркеті 3.3. Напрями оптимізації асортименту в аптеці Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectаптечна організаціяuk_UA
dc.subjectаптечний мерчандайзингuk_UA
dc.subjectфармамаркетuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectаптечний асортиментuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectТОВ «Аптека Доброго Дня»uk_UA
dc.subjectінформаційне забезпечення управління продажамиuk_UA
dc.subjectАВС-аналізuk_UA
dc.subjectpharmacy organisationuk_UA
dc.subjectpharmacy merchandisinguk_UA
dc.subjectpharmacy marketuk_UA
dc.subjectconsumer behaviouruk_UA
dc.subjectpharmacy assortmentuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectLLC «Dobroho Dnia Pharmacy»uk_UA
dc.subjectinformation support for sales managementuk_UA
dc.subjectABC analysisuk_UA
dc.titleВикористання технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажуuk_UA
dc.title.alternativeUse of merchandising technologies as a tool for increasing the competitiveness of the point of saleuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Качуровська Марія Вікторівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПисьменний, Віталій Валерійович-
dc.contributor.committeeMemberPysmennyi, Vitalii-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages102-
dc.subject.udc338.23.31uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Закон України «Про лікарські засоби» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 20-21, ст.84 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2469-20#Textuk_UA
dc.relation.references8. Правила торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах // Постанова Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1570 URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/10286534uk_UA
dc.relation.references9. Аптека доброго дня. Офіційний сайт URL: https://www.add.ua/ua/uk_UA
dc.relation.references10. Академія Сталого Здоров'я: як "Аптека Доброго Дня" допомагає українцям турбуватися про себе URL: https://24tv.ua/akademiya-stalogo-zdorovya-yak-apteka-dobrogo-dnya-dopomagaye_n2351183uk_UA
dc.relation.references11. Журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших» нагородив лідерів українського бізнесу на Business Wisdom Summit URL: https://delo.ua/business/zurnal-top-100-reitingi-naibilsix-nagorodiv-lideriv-ukrayinskogo-biznesu-na-business-wisdom-summit-431188/uk_UA
dc.relation.references12. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька, Н. Я. Рожко. – Тернопіль: Бескиди, 2020. – 179 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька Оксана. Семплінг як категорія маркетингу [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФО-П Паляниця В. А. Тернопіль, 2021. 209 с.]. - С.147-153.uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька Оксана. Маркетинг в сегментах та організація семплінгу [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.29-43.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька Оксана. Особливості контент-маркетингу під час війни// Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах. – 5 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 169-170.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. – 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 113-115.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. - С. 463-475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання // Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька Оксана. Ціноутворення в ритейлі // Modern research in science and education. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2023. Pp. 21-27. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-12-14-10-2023-chikago-ssha-arhiv/.uk_UA
dc.relation.references25. Бурліцька О. П. Стратегічна важливість динамічного ціноутворення в торгових мережах // Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576. URL: https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-global-science-prospects-and-innovations-1-3-03-2024-liverpul-velikobritaniya-arhiv/uk_UA
dc.relation.references26. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references27. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references28. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 131-139.uk_UA
dc.relation.references29. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references30. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.uk_UA
dc.relation.references31. Городняк І. В. Поведінка споживача: навч. посіб. - Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. - 255 с.uk_UA
dc.relation.references32. Зоріна О. І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник/ О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references33. Журнал «Маркетинг в Україні». - URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references34. Качуровська Марія, Шпилик Світлана. Особливості аптечного мерчандайзингу// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.).С. 25-26.uk_UA
dc.relation.references35. Качуровська Марія, Шпилик Світлана. Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркеті// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 106-107.uk_UA
dc.relation.references36. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2022. - №11.uk_UA
dc.relation.references37. Мазаракі А. А. Мерчандайзинг: навч. посібник / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – К.: КНТЕУ, 2015. – 292 с.uk_UA
dc.relation.references38. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. - URL : http://bredmarketing.bigmir.net.uk_UA
dc.relation.references39. Мерчандайзинг в Аптеці: 5 Правил для Збільшення Продажів. - URL: https://www.abmshelf.com/blog/merchandajzing-v-aptecz%D1%96-5-pravil-dlya-zb%D1%96lshennya-prodazh%D1%96vuk_UA
dc.relation.references40. Мерчандайзинг в аптеці: оформлення та викладка товарів та препаратів. - URL: https://sunone.com.ua/articles-uk/merchandajzing-v-apteci-oformlennya-ta-vikladka-tovariv-ta-preparativ/uk_UA
dc.relation.references41. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. - URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references42. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. - URL : http://4p.net.ua.uk_UA
dc.relation.references43. Нормативно-правова база України. - URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references44. Окландер М. А. Поведінка споживача: навч. посіб. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. – К.: «Центр учбової літератури», 2018. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references45. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140.uk_UA
dc.relation.references46. Оксана Бурліцька. Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 14-15.uk_UA
dc.relation.references47. Проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до пункту 161 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». - URL : https://www.dls.gov.ua/projects_reg_acts.uk_UA
dc.relation.references48. Перелік протипоказань для роботи за професіями, визначеними в Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам: наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 р. № 280. – URL: zakon.rada.gov ua.uk_UA
dc.relation.references49. Про введення оперативного контролю за станом охорони праці в установах, закладах та на підприємствах системи МОЗ України: наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.11.2001 р. № 444. – URL: zakon.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references50. Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення: закон України від 24.02.1994 р. № 4004-XII. – URL: zakon.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references51. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха .- Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references52. Ростислав Рудяк, Оксана Бурліцька. Загальні принципи та стандарти викладки товару// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 39-40.uk_UA
dc.relation.references53. Ростислав Рудяк, Оксана Бурліцька. Сутність автоматизації мерчандайзингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 74-75.uk_UA
dc.relation.references54. Селезньова О. О. Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів /О. О. Селезньова, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик //Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 4, № 3. – С. 44-54.uk_UA
dc.relation.references55. Семенда Д. К., Корман І. І. Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. Вип. 1 (28), 2021. – С. 42-46.uk_UA
dc.relation.references56. Семерна К. Особливості аптечного мерчандайзингу. - URL: https://www.rap.in.ua/osoblivostiaptechnogo-merchandajzingu/?amp.uk_UA
dc.relation.references57. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdfuk_UA
dc.relation.references58. С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95.uk_UA
dc.relation.references59. Створення фірмового стилю та брендування аптек. - URL: https://artlight. com.ua/articles/dizayn-reklami/stvorennyafirmovoho-stylyu-i-brenduvannya-aptekuk_UA
dc.relation.references60. Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс: навч. посібник / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references61. Тоболін О. Ефективний мерчандайзинг товарів у магазинах і аптеках URL: https://koloro.ua/ua/blog/dizain/effektivnyy-merchandayzing-tovarov-vmagazinakh- iaptekakh.html.uk_UA
dc.relation.references62. Фармацевтична енциклопедія. Мерчандайзинг. - URL: https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/1398/merchandajzinguk_UA
dc.relation.references63. Фірмовий стиль українських вітчизняних аптек в прикладах від брендингового агентства маркетингу та інтернет–реклами 2022 URL: https://0222.agency/ua/blog/643-firmovyi-stylvitchyznianykh-aptek.html.uk_UA
dc.relation.references64. Шоломейчук Сергій, Бурліцька Оксана. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес- процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.uk_UA
dc.relation.references65. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references66. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree of their suitability for use by domestic enterprises // Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589 URL: https://isgkonf. com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/.uk_UA
dc.relation.references67. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Tools to stimulate sales through merchandising: visible merchandising // Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 330 р., Р. 229-239. URL: https://isg-konf.com/budget-finance-economy-andmanagement- the-latest-trends-in-business-and-startup-development/uk_UA
dc.relation.references68. Gerardus Blokdyk. Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – February 8, 2021. – 304Рuk_UA
dc.relation.references69. Gerardus Blokdyk. Visual Merchandising A Complete Guide - 2020 Edition Paperback – March 16, 2021. – 304 Р.uk_UA
dc.relation.references70. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:075 — маркетинг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Диплом_Качуровська АДД_2024.pdf1,65 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ