Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47159
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.advisorShpylyk, Svitlana-
dc.contributor.authorБуранич, Олег Ярославович-
dc.contributor.authorBuranych, Oleh-
dc.date.accessioned2025-01-03T21:04:29Z-
dc.date.available2025-01-03T21:04:29Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2025-01-03-
dc.identifier.citationБуранич О.Я. Обгрунтування та розроблення стратегій маркетингу для підприємств у галузі туризму та гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. С.В. Шпилик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47159-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень та дослідження сегментів споживачів послуг у сфері туризму та гостинності та розробка стратегічних напрямків взаємодії з цільовою аудиторією. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: - вивчено методичні підходи розробки маркетингової стратегії підприємств в сфері туризму та гостинності; - охарактеризовано особливості маркетингу індустрії розваг; - проаналізовано маркетингове середовище об’єкту дослідження; - охарактеризовано маркетингову діяльність Тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор»; - обґрунтовано вибір стратегії вдосконалення системи стимулювання збуту ТОК «Алігатор», а саме: розроблено концептуальну схему прийняття рішень щодо стимулювання збуту та запропоновано впровадження клубних карток для постійних відвідувачів. Об’єктом дослідження є процес надання послуг та маркетингова діяльність Тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємства, практична оцінка фактичного стану і перспектив розвитку оздоровчого комплексу «Алігатор» та формування стратегії розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractЗ'ясовано основні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємств в сфері туризму та гостинності; проведено маркетинговий аналіз діяльності Тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор»; обгрунтовано та розроблено маркетингова стратегія стимулювання збуту послуг для оздоровчого комплексу «Алігатор».uk_UA
dc.description.abstractThe main aspects of developing a marketing strategy for enterprises in the field of tourism and hospitality have been clarified; a marketing analysis of the activities of the Ternopil health complex "Alligator" has been conducted; a marketing strategy for stimulating the sales of services for the health complex "Alligator" has been substantiated and developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ТУРИЗМУ І ГОСТИННОСТІ 1.1. Методичні підходи розробки маркетингової стратегії підприємств в сфері туризму та гостинності 1.2. Індустрія дозвілля та розваг як складова сфери туризму: маркетинговий аспект Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Аналіз господарської та маркетингової діяльності Тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор» 2.2. Характеристика ринкового середовища підприємства 2.3. Оцінка внутрішнього середовища підприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ «АЛІГАТОР» 3.1. Маркетингове дослідження привабливості об'єктів сфери розваг м. Тернополя 3.2. Моделювання прийняття рішень щодо розробки стратегії стимулювання збуту 3.3. Розробка рекомендацій щодо впровадження клубних карток Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ 5 8 8 15 22 24 24 39 48 65 67 67 75 86 94 95 101 102 105 112uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетинг розвагuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectentertainment marketinguk_UA
dc.subjectsales stimulationuk_UA
dc.titleОбгрунтування та розроблення стратегій маркетингу для підприємств у галузі туризму та гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeJustification and development of marketing strategies for enterprises in the tourism and hospitality industryuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Буранич Олег Ярославович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПисьменний, Віталій Валерійович-
dc.contributor.committeeMemberPysmennyi, Vitalii-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages112-
dc.subject.udc338.23.31uk_UA
dc.relation.references1. «Маркетинг в Україні» / Науковий журнал / URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/uk_UA
dc.relation.references2. «Маркетинг і менеджмент інновацій» / Науковий журнал / URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references3. Алексеєв А. А. Маркетингові дослідження ринку послуг. - URL: https://ukrdoc.com.ua/text/2466/index-1.htmluk_UA
dc.relation.references4. Амонс С. Е., Красняк О. П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926uk_UA
dc.relation.references5. Ангелко І., Самотій Н., Лех Г. Сучасні тенденції розвитку сфери послуг в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. № 3. С. 187– 191.uk_UA
dc.relation.references6. Артеменко Л. П. Види конкурентних стратегій та приклади їх реалізації /Л. П. Артеменко, Є П. Гура //Сучасні підходи до управління підприємством. – 2018. URL: http://conf.management.fmm.kpi.ua/proc/article/view/126024uk_UA
dc.relation.references7. Байстрюченко Н. О. Оцінювання ефективності діяльності підприємства сфери послуг / Н. О. Байстрюченко, А. М. Макарова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Серія: Економіка. – 2016. – № 3. – С. 66–76.uk_UA
dc.relation.references8. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бенедюк В. Спортивно-розважальні та спортивні заклади м. Луцька / В. Бенедюк, Д. Філіпчук // Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет конференції (м. Луцьк, 11–12 квіт. 2019 р.) / за ред. Ю. М. Барського, С. О. Пугача. – Луцьк, 2019. – С. 107–108.uk_UA
dc.relation.references10. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук //Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references11. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references12. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.uk_UA
dc.relation.references13. Вертугіна В. М. Дитячі розважальні центри: європейський досвід та українські реалії / В. М. Вертугіна, Т. П. Сінозацька// Молодий вчений: наук. журн. – 2017. – № 10.2 (50.2), жовтень. – С. 9–13.uk_UA
dc.relation.references14. Герасименко В.Г., Галасюк К.А. Інноваційний потенціал підприємств туризму та готельного господарства: монографія. Одеса, 2017. 278 с.uk_UA
dc.relation.references15. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства /О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references16. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник / Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018. – 357 с.uk_UA
dc.relation.references17. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf.uk_UA
dc.relation.references18. Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. та ін. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с.uk_UA
dc.relation.references19. Класифікація послуг і продукції у сфері побутового обслуговування: галузевий класифікатор. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0051569- 02#Text.uk_UA
dc.relation.references20. Князєва Т. В, Казанська О. О. Маркетингова стратегія: виклики та можливості в умовах цифровізації. Економіка та суспільство. 2022. Випуск 46. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2028.uk_UA
dc.relation.references21. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references22. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 17. С. 332-336.uk_UA
dc.relation.references23. Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти усіх форм навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / І. Л. Піняк. – Тернопіль: ТНТУ, 2021. – 63 с.uk_UA
dc.relation.references24. Котлер Ф іліп. М аркетинг в ід А д о Я . 8 0 концепцій, я кі варто з нати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.uk_UA
dc.relation.references25. Краузе О. CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю / О. Краузе, І. Піняк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. — № 4. — С. 94–102. — (Маркетинг).uk_UA
dc.relation.references26. Краузе О. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Ольга Краузе, Ірина Піняк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 586-593. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references27. Краузе О. І. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Любомирівна Піняк, Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 28–37. — (Економіка).uk_UA
dc.relation.references28. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90. — (Маркетинг)uk_UA
dc.relation.references29. Краузе О., Піняк І., Зяйлик М. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського права. Галицький економічний вісник. 2024. Том 88. № 3. С. 41-49. URL: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEF VYAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:_OXeSy2IsFwCuk_UA
dc.relation.references30. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.uk_UA
dc.relation.references31. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. / Н.В. Куденко. – Вид. 2-ге, без змін. К.: КНЕУ 2006.—152 с. ISBN 966—574—061—X.uk_UA
dc.relation.references32. Маркетинг послуг: Конспект лекцій для студентів спеціальностей студентів факультету економіки та менеджменту галузі знань 07 «Управління та адміністрування», рівень вищої освіти перший (бакалаврський), спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл.: Н. М. Голда– Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2021. – 70 с.uk_UA
dc.relation.references33. Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.]; за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с.uk_UA
dc.relation.references34. Маркетинговий аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів. інструменти та поради. URL: https://hub.kyivstar.ua/news/marketyngovyj-analizvnutrishnih-tazovnishnih- faktoriv-instrumenty-ta-porady/.uk_UA
dc.relation.references35. Маркетингові дослідження Міжнародної маркетингової групи в Україні. URL: www.marketing-ua.com.uk_UA
dc.relation.references36. Міхо О. І. Перспективи використання об’єктів індустрії розваг для розвитку туризму / О. І. Міхо // Праксеологічні проблеми туризму в Україні : матеріали Х аспірантських читань Київського університету туризму, економіки і права URL: http://tourlib.net/statti_ukr/miho4.htmuk_UA
dc.relation.references37. Наймарк К. А. Розвиток індустрії дозвілля та розваг як складової сфери туризму / К. А. Наймарк // Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія: Економічні науки. – 2018. – Вип. 31. – С. 45–48.uk_UA
dc.relation.references38. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references39. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. URL: http://www.nbuv.gov.uauk_UA
dc.relation.references40. Офіційний сайт ТОК «АЛІГАТОР». URL: https://alligator.te.ua/uk_UA
dc.relation.references41. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references42. Піняк І.Л., Шпилик С.В. Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій / Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024. 171 с. С.44-52. URL: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEF VYAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:ZzlSgRqYykMCuk_UA
dc.relation.references43. Про інформацію: Закон України від 27 лип. 2023 № 2657-XII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-12#Text.uk_UA
dc.relation.references44. Про туризм: Закон України від 1 квіт. 2023 № 324/95-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80#Text.uk_UA
dc.relation.references45. Пугачевська К. Й. Сфера послуг в Україні: особливості розвитку та стратегічні перспективи. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2016. Вип. 18. С. 52–55.uk_UA
dc.relation.references46. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references47. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references48. Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. №7. C. 346–352.uk_UA
dc.relation.references49. Стратегічний аналіз галузі: навчальний посібник / за ред. О. Я. Лотиш. – Тернопіль: Економічна думка, 2019. – 248 с.uk_UA
dc.relation.references50. Терещенко І. О., Кібальник В. О. Маркетингові аспекти стратегічного управління підприємством. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 20. С. 56–60.uk_UA
dc.relation.references51. Ткачук С. В. Маркетинг послуг : конспект лекцій. / Ткачук С. В. Нац. ун-т харч. технол. - Київ : НУХТ, 2018. - 167 с.uk_UA
dc.relation.references52. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.references53. Череп А. Маркетинг: навч. посібн. Київ: Кондор, 2021. 728 c.uk_UA
dc.relation.references54. Чубак Богдан, Піняк Ірина. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА/ Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково- практичної конференції.- Тернопіль, ТНТУ. 2024. – 159 c. – С.96-97. URL: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEF VYAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:5MTHONV0fEk Cuk_UA
dc.relation.references55. Шишмарьова Л. О. Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства [Електронний ресурс] // Сучасні проблеми управління підприємствами теорія та практика. - 2017. - Режим доступу : http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/16968/1.pdfuk_UA
dc.relation.references56. Буранич Олег. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ БІЗНЕС СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ / Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції.- Тернопіль, ТНТУ. 2024. – 159 c. – С.17-18.uk_UA
dc.relation.references57. Буранич Олег. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СФЕРІ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ / Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково- практичної конференції.- Тернопіль, ТНТУ. 2024. – 159 c. – С.68-69.uk_UA
dc.relation.references58. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.uk_UA
dc.relation.references59. Бурліцька Оксана. Особливості контент-маркетингу під час війни// Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах. – 5 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 169-170.uk_UA
dc.relation.references60. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
АЛІГАТОР_Буранич.pdf2,17 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları