Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47028
Název: Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня»
Další názvy: Study of marketing system of a public organization services (Municipal non-commercial enterprise “Ternopil regional children clinical hospital” as a case study)
Autoři: Дживак, Володимир Георгійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дживак В. Г. Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 – публічне управління та адміністрування / наук. кер. О. О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 85 с.
Datum vydání: 24-pro-2024
Date of entry: 2-led-2025
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Гарматюк, Оксана Олегівна
Committee members: Завідна, Людмила Дмитрівна
UDC: 339.1
Klíčová slova: 281
публічне управління та адміністрування
маркетинг
marketing
ринок послуг
macro and micro market
комплекс просування товарів
product promotion environment
послуги цифрової реклами
digital advertising services
маркетингові комунікації
marketing communications
Abstrakt: Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність. Предмет дослідження – система маркетингу послуг. Мета дослідження – вивчення, оцінка та обґрунтування основних шляхів вдосконалення системи маркетингу послуг на підприємстві, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня». Методи наукових досліджень: теоретично-пошуковий; дослідницько-аналітичний; фінансово-економічний; аналізування; статистично-порівняльний; моделювання; організаційно-аналітичний; пошуковий та інші. В роботі розкривається сутність поняття маркетингу у публічних організаціях, її функції та роль у використанні фінансування публічних організацій в медичній галузі. Проаналізовано особливості системи маркетингових послуг в дитячій лікарні, де залучено цифровий маркетинг та інші платформи послуг, а також проаналізовано ефективність їх використання. Сформовано проектні пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингу послуг, розроблено стратегію просування медичних послуг.
The subject of the study is the organization of the marketing system of marketing services of this public enterprise. The purpose of the work is to study the system of marketing services of a public organization, using the example of the Ternopil Regional Children's Clinical Hospital. The work reveals the essence of the concept of marketing in public organizations, its functions and the role of marketing in the use of financing of public organizations in the medical field. The peculiarities of the system of marketing services in a children's hospital, where digital marketing and other service platforms are involved, were analyzed, as well as the effectiveness of their use was analyzed. An assessment of the market for the researched children's clinical hospital and the development of a promotion strategy are given, and the estimate for the creation of an additional department of the rehabilitation center at the Ternopil Regional Children's Clinical Hospital is described.
Popis: Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарна, як і інші державні медичні установи, стикаються з низкою викликів у процесі реалізації маркетингових кампаній. Обмежені фінансові ресурси, жорсткі регуляції та залежність від державного фінансування ускладнюють ефективне просування послуг, проте існують шляхи подолання цих викликів через оптимізацію наявних ресурсів та використання партнерських програм. Одним із головних викликів для публічних лікарень є обмеженість фінансових ресурсів. На відміну від приватних закладів, які можуть спрямовувати значні кошти на маркетинг і рекламу, публічні лікарні залежать від державного бюджету, де маркетингові потреби часто знаходяться не в пріоритеті. Відсутність достатнього фінансування обмежує можливості проведення масштабних маркетингових кампаній через традиційні медіа такі як телебачення, радіо чи друкована реклама. Дитяча обласна лікарня втрачає потенційних пацієнтів на користь приватних закладів, які мають більше ресурсів для ефективного просування своїх послуг. Для того, щоб менше втрачати потенційних пацієнтів потрібно знайти шляхи вирішення а саме: використання менш витратних, але ефективних інструментів цифрового маркетингу таких як SEO, соціальні мережі та електронні розсилки. Це дозволяє досягти широкої аудиторії за мінімальних фінансових витрат. Необхідно співпрацювати з громадськими організаціями, благодійними фондами або приватним сектором для спільного фінансування соціальних ініціатив і маркетингових кампаній, що значною мірою буде залежати від державних програм фінансування, і може призвести до затримок у реалізації маркетингових ініціатив або їхнього обмеження через бюджетні скорочення.
Content: ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 1.1 Поняття основних засад маркетингу у публічних організаціях 1.2 Функції маркетингу в публічній організації та в сфері медичнихпослуг 1.3 Роль маркетингу у використанні фінансування публічних організацій РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ У КНП «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» 2.1 Аналіз маркетингової діяльності у досліджуваній установі 2.2 Цифровий маркетинг та онлайн-платформи як складова конкурентоспроможності медичного закладу 2.3 Аналіз системи маркетингу послуг дитячої лікарні РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ КНП «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» 3.1 Проведення маркетингових досліджень ринку медичних послуг 3.2 Розробка кошторису витрат на відкриття додаткового відділення реабілітаційного центру при дитячій лікарні 3.3 Шляхи покращення надання медичних послуг в КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1Використання єдиної система державного резерву для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій мирного та воєнного часу 4.2 Сучасний стан охорони праці в Україні ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47028
Copyright owner: © Дживак Володимир Георгійович, 2024
References (Ukraine): 1. Національні рахунки охорони здоров’я України, 2016 р. URL: https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/Arhiv_u/15/Arch_nroz_ bl.htm.
2. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 30.10.2024).
3. Програма медичних гарантій на 2023 рік. URL: https://contracting.nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2023.
4. Сержук А.В. Комплекс маркетингу на ринку охорони здоров’я. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. 2015. № 2 (71). С. 23–28.
5. Індекс здоров’я України. URL: ttps://healthindex.com.ua/upload/ckeditor/4118d8ca989e4e55618fa 58d2234fbf9.pdf (дата звернення: 22.11.2024).
6. Калініченко О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. URL: https://core.ac.uk/ download/pdf/196239047.pdf (дата звернення: 14.11.2024).
7. Згурська О.М., Дима О.О., Діченко А.Л. Цифрове маркетингове забезпечення на ринку медичних послуг. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. № 9. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-10
8. Соколова Ю.О., Пасічник К.В. Удосконалення діяльності державного медичного закладу на засадах маркетингу. Інфраструктура ринку. 2019. № 37. C. 150–158.
9. Новаторів Е. Міжнародні моделі маркетингу послуг. Маркетинг в Україні і за кордоном. 2020. № 3. С. 63–71.
10. Телемедицина: вигідна інвестиція у медичний стартап в умовах пандемії. URL: https://new.minfin.com.ua/ua/dobrodoc/telemedicina
11. Закон України «Про охорону здоров’я громадян» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2801-12
12. Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 6–7 черв. 2017 р. за заг. ред. академіка НАМН України А. М. Сердюка та чл.-кор. НАМН України Т. О. Перцевої. К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2017. 200 с.
13. Бобришева О. В. Ефективний розвиток та функціонування ринку медичних послуг в умовах глобалізації економіки та інтеграційних процесів в охороні здоров’я. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка». 2014. Вип. 8–2. С. 12–18.
14. Зброжек С. Реформа системи охорони здоров’я як підґрунтя для впорядкування організації обігу та доступності лікарських засобів для пацієнтів в умовах пандемії COVID-19. Modern Pharmacy and Medicine. 2021. Vol. 1 (2). Р. 1–32.
15. Аналіз ринку медичних послуг в Україні. 2019 рік. URL: https://proconsulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynkamedicinskih-uslug-v-ukraine-2019-god/ (дата звернення: 25.12.2024).
16. Жарлінська Р.Г., Вергелес К.М., Міщук А.А. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat. gov.ua/ukr/statdov_r.html. (дата звернення: 18.08.2019). Джерела наукової інформації. Аналіз міграції медичного персоналу в умовах реформування охорони здоров’я в Україні. Світ Медицини та Біології. 2019. № 4(70). C. 65–71.
17. Жарлінська Р.Г., Вергелес К.М., Міщук А.А. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat. gov.ua/ukr/statdov_r.html. (дата звернення: 18.08.2019). Джерела наукової інформації. Аналіз міграції медичного персоналу в умовах реформування охорони здоров’я в Україні. Світ Медицини та Біології. 2019. № 4(70). C. 65–71.
18. Лехан В. М., Крячкова Л. В., Борвінко Е. В., Колесник В. І. Перспективи підготовки керівних медичних кадрів для забезпечення діяльності громадської охорони здоров’я. Вісник проблем біології і медицини. 2017. Вип. 2 (136). С 323–327.
19. Михальчук В. М., Коломоєць А. В., Гбур З. В. Медико-соціальне обґрунтування логістики в управлінні комунальним неприбутковим підприємством закладу охорони здоров’я. Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2020. № 1 (83). С. 67–74.
20. Резнікова Н. В., Іващенко О.А., Войтович О.І. Моделі конкуренції на ринку послуг у сфері охорони здоров’я: проблема використання потенціалу медичної галузі та її регулювання в умовах глобалізації. Ефективна економіка. 2018. № 1. URL: http://www. economy.nayka.com.ua (дата звернення: 20.07.2024).
21. Поплавська Ж.В., Михальчишин Н.Л., Данилович-Кропивницька М.Л. Сучасні форми конкурентної взаємодії суб’єктів господарювання: монографія. за заг. ред. Ж. В. Поплавської. Львів: ТОВ «Галицька видавнича спілка». 2019. 201 с.
22. Брага М., Пхіденко С., Масюк Л. Стратегічне планування в секторі охорони здоров’я в об’єднаних територіальних громадах. Програма «U-LEAD з Європою»: метод. посіб. Київ. 2019. 75 с.
23. Устінов О. В. Доступ до медичних послуг в Україні після 8 міс. війни. Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами facebook.com/WHOUkraine. Вид-во «МОРІОН» https://www.umj.com.ua/article/235313/dostup-do-medichnihposlug-v-ukrayini-pislya-8-mis-vijni 23. CMS. Office of the Actuary. 2012. N.
24. Пивоваров Ю. Навіщо Україні цифрова економіка. Ю. Пивоваров [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nv.ua/ukr/ .
25. Фіщук В. Цифрова інфраструктура економічного зростання. Новое время. 2017. URL: https://biz.nv.ua/ukr/ xperts/fichuk/tsifrova$infrastruktura$ekonomichnogo$ zrostannja$1408403.html
26. Цифрова економіка: тренди, ризики та соціальні детермінанти. Режим доступу: https://razumkov.org.ua/uploads/article/2020_digitalization.pdf.
27. Окландер М.А., Окландер О.І., Яшкіна О.І. Цифровий маркетинг — модель маркетингу ХХІ сторіччя: за ред. д. е. н., проф. М. А. Окландера. [монографія] Одеса: Астропринт, 2017. 292 с.
28. Червінська Л. П. Зайнятість на цифрових платформах. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Економіка” : науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, березень 2020. № 16(44). С. 113–117 10. Hood L, Heath JR, Phelps ME, Lin B. Syst.
29. М.Зяйлик, О.Вівчар «Динаміка складових інноваційного маркетингу». Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип.2(25). с.281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.
30. Августин Р. Р., Стахів О. В. Управління процесами інтелектуалізації – системна умова розвитку закладів охорони здоров’я. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2023. № 37. С. 13 -21.
31. Арцатбанова О.В. Порівняльний аналіз підходів до побудови економічних механізмів функціонування системи охорони здоров’я. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2017. № 10. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1399.
32. Статистика захворюваності. Центр медичної статистики Міністерства охорони здоров’я України. URL: https://dostup.pravda.com.ua/request/statistika_zakhvoriuvanosti_2?utm_campaign=a laveteli-experiments-
33. Стахів О. Макроекономічні та соціальні передумови системного розвитку закладів охорони здоров’я в Україні. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS . 2022. № 3. С. 109-114.
34. «Українська система охорони здоров’я вистояла та частково відновилася» аналіз UHC. URL: https://uhc.org.ua/2023/04/26/healthcare-at-war/
35. Чорна В.В., Хлєстова С.С., Геменюк Н.І., Махнюк В.М., Сидорчук Т.М. Показники захворюваності і поширеності та сучасні погляди на профілактику хвороб. Вісник Вінницького національного медичного університету. 2020. Т. 24. №1. С. 158-164.
36. Гарматюк О.О., Зяйлик М.Ф., Машлій Г.Б. Вплив елементів комплексу євромаркетингу на побудову уніфікованої маркетингової концепції. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації: монографія за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. С. 98-183.
37. Чисельність населення (за оцінкою) по районах на 1 січня 2022 року та середня чисельність у 2021 році. URL: http://www.te.ukrstat.gov.ua/files/DS/arxivDS/DS1_202112.htm
38. Л.М. Черенько, С.В. Полякова, В.С. Шишкін, А.Г. Реут, О.І. Крикун, Ю.Л. Когатько, В.С. Заяць, Ю.А. Клименко. Якість життя населення України та перші наслідки війни. Нац. акад. наук. Укр., Ін- демогр. та соц. дослідж. ім. М.В. Птухи. Київ, 2023. 191 с.
39. Тривалість життя українців нижча, ніж середня у світі – демографи. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3269908-trivalist-zitta-ukrainciv-nizca-niz- seredna-u-sviti-demografi.html
40. Сабецька Т.І. Аналіз кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 40.
41. Система охорони здоров’я: загальний огляд. Громадська організація «Фундація медичного права та біоетики України». URL: http://medicallaw.org.ua/vydavnytstvo/praktychnyi-posibnyk-prava-liudyny-u-sferi- okhorony-zdorovia/5-zagalna-kharakteristika-pravovoji-sistemi-i-sistemi-okhoroni- zdorovja-ukrajini/54-sistema-okhoroni-zdorovja-zagalnii-ogljad/.
42. Смаченко В. Демографічна криза: на відновлення України може знадобитися 50 років. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3671923- demograficna-kriza-na-vidnovlenna-ukraini-moze-znadobitisa-50-rokiv.html.
43. Статистичні дані МОЗ всі відомства та приватні установи. Центр громадського здоров’я МОЗ України. URL: http://medstat.gov.ua/ukr/statdanividomstva.html.
44. Статистичні дані. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat.gov.ua/ukr/main.html.
45. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
Content type: Master Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:281 — публічне управління та адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
КРМ Дживак В.Г..pdfКваліфікаційна робота Дживак В.Г.1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora