Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47028
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorДживак, Володимир Георгійович-
dc.date.accessioned2025-01-02T21:53:53Z-
dc.date.available2025-01-02T21:53:53Z-
dc.date.issued2024-12-24-
dc.identifier.citationДживак В. Г. Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 – публічне управління та адміністрування / наук. кер. О. О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47028-
dc.descriptionТернопільська обласна дитяча клінічна лікарна, як і інші державні медичні установи, стикаються з низкою викликів у процесі реалізації маркетингових кампаній. Обмежені фінансові ресурси, жорсткі регуляції та залежність від державного фінансування ускладнюють ефективне просування послуг, проте існують шляхи подолання цих викликів через оптимізацію наявних ресурсів та використання партнерських програм. Одним із головних викликів для публічних лікарень є обмеженість фінансових ресурсів. На відміну від приватних закладів, які можуть спрямовувати значні кошти на маркетинг і рекламу, публічні лікарні залежать від державного бюджету, де маркетингові потреби часто знаходяться не в пріоритеті. Відсутність достатнього фінансування обмежує можливості проведення масштабних маркетингових кампаній через традиційні медіа такі як телебачення, радіо чи друкована реклама. Дитяча обласна лікарня втрачає потенційних пацієнтів на користь приватних закладів, які мають більше ресурсів для ефективного просування своїх послуг. Для того, щоб менше втрачати потенційних пацієнтів потрібно знайти шляхи вирішення а саме: використання менш витратних, але ефективних інструментів цифрового маркетингу таких як SEO, соціальні мережі та електронні розсилки. Це дозволяє досягти широкої аудиторії за мінімальних фінансових витрат. Необхідно співпрацювати з громадськими організаціями, благодійними фондами або приватним сектором для спільного фінансування соціальних ініціатив і маркетингових кампаній, що значною мірою буде залежати від державних програм фінансування, і може призвести до затримок у реалізації маркетингових ініціатив або їхнього обмеження через бюджетні скорочення.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетингова діяльність. Предмет дослідження – система маркетингу послуг. Мета дослідження – вивчення, оцінка та обґрунтування основних шляхів вдосконалення системи маркетингу послуг на підприємстві, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня». Методи наукових досліджень: теоретично-пошуковий; дослідницько-аналітичний; фінансово-економічний; аналізування; статистично-порівняльний; моделювання; організаційно-аналітичний; пошуковий та інші. В роботі розкривається сутність поняття маркетингу у публічних організаціях, її функції та роль у використанні фінансування публічних організацій в медичній галузі. Проаналізовано особливості системи маркетингових послуг в дитячій лікарні, де залучено цифровий маркетинг та інші платформи послуг, а також проаналізовано ефективність їх використання. Сформовано проектні пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингу послуг, розроблено стратегію просування медичних послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the organization of the marketing system of marketing services of this public enterprise. The purpose of the work is to study the system of marketing services of a public organization, using the example of the Ternopil Regional Children's Clinical Hospital. The work reveals the essence of the concept of marketing in public organizations, its functions and the role of marketing in the use of financing of public organizations in the medical field. The peculiarities of the system of marketing services in a children's hospital, where digital marketing and other service platforms are involved, were analyzed, as well as the effectiveness of their use was analyzed. An assessment of the market for the researched children's clinical hospital and the development of a promotion strategy are given, and the estimate for the creation of an additional department of the rehabilitation center at the Ternopil Regional Children's Clinical Hospital is described.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 1.1 Поняття основних засад маркетингу у публічних організаціях 1.2 Функції маркетингу в публічній організації та в сфері медичнихпослуг 1.3 Роль маркетингу у використанні фінансування публічних організацій РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ У КНП «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» 2.1 Аналіз маркетингової діяльності у досліджуваній установі 2.2 Цифровий маркетинг та онлайн-платформи як складова конкурентоспроможності медичного закладу 2.3 Аналіз системи маркетингу послуг дитячої лікарні РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ КНП «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» 3.1 Проведення маркетингових досліджень ринку медичних послуг 3.2 Розробка кошторису витрат на відкриття додаткового відділення реабілітаційного центру при дитячій лікарні 3.3 Шляхи покращення надання медичних послуг в КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1Використання єдиної система державного резерву для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій мирного та воєнного часу 4.2 Сучасний стан охорони праці в Україні ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject281uk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectринок послугuk_UA
dc.subjectmacro and micro marketuk_UA
dc.subjectкомплекс просування товарівuk_UA
dc.subjectproduct promotion environmentuk_UA
dc.subjectпослуги цифрової рекламиuk_UA
dc.subjectdigital advertising servicesuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleДослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня»uk_UA
dc.title.alternativeStudy of marketing system of a public organization services (Municipal non-commercial enterprise “Ternopil regional children clinical hospital” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дживак Володимир Георгійович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.1uk_UA
dc.relation.references1. Національні рахунки охорони здоров’я України, 2016 р. URL: https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/Arhiv_u/15/Arch_nroz_ bl.htm.uk_UA
dc.relation.references2. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 30.10.2024).uk_UA
dc.relation.references3. Програма медичних гарантій на 2023 рік. URL: https://contracting.nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2023.uk_UA
dc.relation.references4. Сержук А.В. Комплекс маркетингу на ринку охорони здоров’я. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. 2015. № 2 (71). С. 23–28.uk_UA
dc.relation.references5. Індекс здоров’я України. URL: ttps://healthindex.com.ua/upload/ckeditor/4118d8ca989e4e55618fa 58d2234fbf9.pdf (дата звернення: 22.11.2024).uk_UA
dc.relation.references6. Калініченко О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. URL: https://core.ac.uk/ download/pdf/196239047.pdf (дата звернення: 14.11.2024).uk_UA
dc.relation.references7. Згурська О.М., Дима О.О., Діченко А.Л. Цифрове маркетингове забезпечення на ринку медичних послуг. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. № 9. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-10uk_UA
dc.relation.references8. Соколова Ю.О., Пасічник К.В. Удосконалення діяльності державного медичного закладу на засадах маркетингу. Інфраструктура ринку. 2019. № 37. C. 150–158.uk_UA
dc.relation.references9. Новаторів Е. Міжнародні моделі маркетингу послуг. Маркетинг в Україні і за кордоном. 2020. № 3. С. 63–71.uk_UA
dc.relation.references10. Телемедицина: вигідна інвестиція у медичний стартап в умовах пандемії. URL: https://new.minfin.com.ua/ua/dobrodoc/telemedicinauk_UA
dc.relation.references11. Закон України «Про охорону здоров’я громадян» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2801-12uk_UA
dc.relation.references12. Безпека пацієнтів в Україні: стан і шляхи її покращення: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 6–7 черв. 2017 р. за заг. ред. академіка НАМН України А. М. Сердюка та чл.-кор. НАМН України Т. О. Перцевої. К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2017. 200 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бобришева О. В. Ефективний розвиток та функціонування ринку медичних послуг в умовах глобалізації економіки та інтеграційних процесів в охороні здоров’я. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка». 2014. Вип. 8–2. С. 12–18.uk_UA
dc.relation.references14. Зброжек С. Реформа системи охорони здоров’я як підґрунтя для впорядкування організації обігу та доступності лікарських засобів для пацієнтів в умовах пандемії COVID-19. Modern Pharmacy and Medicine. 2021. Vol. 1 (2). Р. 1–32.uk_UA
dc.relation.references15. Аналіз ринку медичних послуг в Україні. 2019 рік. URL: https://proconsulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynkamedicinskih-uslug-v-ukraine-2019-god/ (дата звернення: 25.12.2024).uk_UA
dc.relation.references16. Жарлінська Р.Г., Вергелес К.М., Міщук А.А. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat. gov.ua/ukr/statdov_r.html. (дата звернення: 18.08.2019). Джерела наукової інформації. Аналіз міграції медичного персоналу в умовах реформування охорони здоров’я в Україні. Світ Медицини та Біології. 2019. № 4(70). C. 65–71.uk_UA
dc.relation.references17. Жарлінська Р.Г., Вергелес К.М., Міщук А.А. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat. gov.ua/ukr/statdov_r.html. (дата звернення: 18.08.2019). Джерела наукової інформації. Аналіз міграції медичного персоналу в умовах реформування охорони здоров’я в Україні. Світ Медицини та Біології. 2019. № 4(70). C. 65–71.uk_UA
dc.relation.references18. Лехан В. М., Крячкова Л. В., Борвінко Е. В., Колесник В. І. Перспективи підготовки керівних медичних кадрів для забезпечення діяльності громадської охорони здоров’я. Вісник проблем біології і медицини. 2017. Вип. 2 (136). С 323–327.uk_UA
dc.relation.references19. Михальчук В. М., Коломоєць А. В., Гбур З. В. Медико-соціальне обґрунтування логістики в управлінні комунальним неприбутковим підприємством закладу охорони здоров’я. Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2020. № 1 (83). С. 67–74.uk_UA
dc.relation.references20. Резнікова Н. В., Іващенко О.А., Войтович О.І. Моделі конкуренції на ринку послуг у сфері охорони здоров’я: проблема використання потенціалу медичної галузі та її регулювання в умовах глобалізації. Ефективна економіка. 2018. № 1. URL: http://www. economy.nayka.com.ua (дата звернення: 20.07.2024).uk_UA
dc.relation.references21. Поплавська Ж.В., Михальчишин Н.Л., Данилович-Кропивницька М.Л. Сучасні форми конкурентної взаємодії суб’єктів господарювання: монографія. за заг. ред. Ж. В. Поплавської. Львів: ТОВ «Галицька видавнича спілка». 2019. 201 с.uk_UA
dc.relation.references22. Брага М., Пхіденко С., Масюк Л. Стратегічне планування в секторі охорони здоров’я в об’єднаних територіальних громадах. Програма «U-LEAD з Європою»: метод. посіб. Київ. 2019. 75 с.uk_UA
dc.relation.references23. Устінов О. В. Доступ до медичних послуг в Україні після 8 міс. війни. Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами facebook.com/WHOUkraine. Вид-во «МОРІОН» https://www.umj.com.ua/article/235313/dostup-do-medichnihposlug-v-ukrayini-pislya-8-mis-vijni 23. CMS. Office of the Actuary. 2012. N.uk_UA
dc.relation.references24. Пивоваров Ю. Навіщо Україні цифрова економіка. Ю. Пивоваров [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nv.ua/ukr/ .uk_UA
dc.relation.references25. Фіщук В. Цифрова інфраструктура економічного зростання. Новое время. 2017. URL: https://biz.nv.ua/ukr/ xperts/fichuk/tsifrova$infrastruktura$ekonomichnogo$ zrostannja$1408403.htmluk_UA
dc.relation.references26. Цифрова економіка: тренди, ризики та соціальні детермінанти. Режим доступу: https://razumkov.org.ua/uploads/article/2020_digitalization.pdf.uk_UA
dc.relation.references27. Окландер М.А., Окландер О.І., Яшкіна О.І. Цифровий маркетинг — модель маркетингу ХХІ сторіччя: за ред. д. е. н., проф. М. А. Окландера. [монографія] Одеса: Астропринт, 2017. 292 с.uk_UA
dc.relation.references28. Червінська Л. П. Зайнятість на цифрових платформах. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Економіка” : науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, березень 2020. № 16(44). С. 113–117 10. Hood L, Heath JR, Phelps ME, Lin B. Syst.uk_UA
dc.relation.references29. М.Зяйлик, О.Вівчар «Динаміка складових інноваційного маркетингу». Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип.2(25). с.281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.uk_UA
dc.relation.references30. Августин Р. Р., Стахів О. В. Управління процесами інтелектуалізації – системна умова розвитку закладів охорони здоров’я. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2023. № 37. С. 13 -21.uk_UA
dc.relation.references31. Арцатбанова О.В. Порівняльний аналіз підходів до побудови економічних механізмів функціонування системи охорони здоров’я. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2017. № 10. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1399.uk_UA
dc.relation.references32. Статистика захворюваності. Центр медичної статистики Міністерства охорони здоров’я України. URL: https://dostup.pravda.com.ua/request/statistika_zakhvoriuvanosti_2?utm_campaign=a laveteli-experiments-uk_UA
dc.relation.references33. Стахів О. Макроекономічні та соціальні передумови системного розвитку закладів охорони здоров’я в Україні. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS . 2022. № 3. С. 109-114.uk_UA
dc.relation.references34. «Українська система охорони здоров’я вистояла та частково відновилася» аналіз UHC. URL: https://uhc.org.ua/2023/04/26/healthcare-at-war/uk_UA
dc.relation.references35. Чорна В.В., Хлєстова С.С., Геменюк Н.І., Махнюк В.М., Сидорчук Т.М. Показники захворюваності і поширеності та сучасні погляди на профілактику хвороб. Вісник Вінницького національного медичного університету. 2020. Т. 24. №1. С. 158-164.uk_UA
dc.relation.references36. Гарматюк О.О., Зяйлик М.Ф., Машлій Г.Б. Вплив елементів комплексу євромаркетингу на побудову уніфікованої маркетингової концепції. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації: монографія за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. С. 98-183.uk_UA
dc.relation.references37. Чисельність населення (за оцінкою) по районах на 1 січня 2022 року та середня чисельність у 2021 році. URL: http://www.te.ukrstat.gov.ua/files/DS/arxivDS/DS1_202112.htmuk_UA
dc.relation.references38. Л.М. Черенько, С.В. Полякова, В.С. Шишкін, А.Г. Реут, О.І. Крикун, Ю.Л. Когатько, В.С. Заяць, Ю.А. Клименко. Якість життя населення України та перші наслідки війни. Нац. акад. наук. Укр., Ін- демогр. та соц. дослідж. ім. М.В. Птухи. Київ, 2023. 191 с.uk_UA
dc.relation.references39. Тривалість життя українців нижча, ніж середня у світі – демографи. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3269908-trivalist-zitta-ukrainciv-nizca-niz- seredna-u-sviti-demografi.htmluk_UA
dc.relation.references40. Сабецька Т.І. Аналіз кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 40.uk_UA
dc.relation.references41. Система охорони здоров’я: загальний огляд. Громадська організація «Фундація медичного права та біоетики України». URL: http://medicallaw.org.ua/vydavnytstvo/praktychnyi-posibnyk-prava-liudyny-u-sferi- okhorony-zdorovia/5-zagalna-kharakteristika-pravovoji-sistemi-i-sistemi-okhoroni- zdorovja-ukrajini/54-sistema-okhoroni-zdorovja-zagalnii-ogljad/.uk_UA
dc.relation.references42. Смаченко В. Демографічна криза: на відновлення України може знадобитися 50 років. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3671923- demograficna-kriza-na-vidnovlenna-ukraini-moze-znadobitisa-50-rokiv.html.uk_UA
dc.relation.references43. Статистичні дані МОЗ всі відомства та приватні установи. Центр громадського здоров’я МОЗ України. URL: http://medstat.gov.ua/ukr/statdanividomstva.html.uk_UA
dc.relation.references44. Статистичні дані. Центр медичної статистики МОЗ України. URL: http://medstat.gov.ua/ukr/main.html.uk_UA
dc.relation.references45. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:281 — публічне управління та адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
КРМ Дживак В.Г..pdfКваліфікаційна робота Дживак В.Г.1,2 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları