Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46973
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.advisorЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.advisorZavidna, Liudmyla-
dc.contributor.authorГрозов, Артем Миколайович-
dc.contributor.authorHrozov, Artem Mykolayovych-
dc.date.accessioned2024-12-30T12:56:17Z-
dc.date.available2024-12-30T12:56:17Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationГрозов А. М. Мотиваційний механізм ефективного управління персоналом підприємства індустрії гостинності (на прикладі TOB ГРК «Гранд Готель Пилипець») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Д. Завідна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46973-
dc.description.abstractГрозов А. М. Мотиваційний механізм ефективного управління персоналом підприємства індустрії гостинності (на прикладі TOB ГРК «Гранд Готель Пилипець») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2024. В умовах, що склалися в Україні, проблема мотивації персоналу набула важливого значення, оскільки вирішення завдань які стоять перед суспільством можливе лише за умови створення належної мотиваційної основи здатної спонукати працівників підприємств до ефективної діяльності. У роботі розглядаються актуальні сьогоднішнім реаліям питання мотиваційного механізму ефективного управління персоналом підприємства індустрії гостинності (на прикладі TOB ГРК «Гранд Готель Пилипець»). У рамках дослідження обґрунтували основні підходи до визначення поняття «мотивація», які дозволили глибше зрозуміти її сутність та роль у стимулюванні персоналу і формуванні трудової поведінки. Дослідили методичні підходи до формування ефективних програм, які враховують специфіку діяльності підприємства, визначили сучасні інструменти та методи мотивації. Надано загальну характеристику організації обслуговування та управлінської діяльності ГРК «Гранд Готель Пилипець». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності готелю та здійснено оцінювання ефективності розвитку готелю в умовах економічної нестабільності. Визначено впливу роботи управлінського персоналу на економічний потенціал підприємства. Встановили зв'язок мотивації з фінансовими показниками. Здійснили оцінку результативності мотивації праці персоналу на підприємстві. З метою ефективного управління людськими ресурсами і підвищення професійного рівня менеджера була створена програма мотивації персоналу підприємства і програма підвищення кваліфікації працівників, що передбачає внутрішнє навчання та професійний розвиток. Для вдосконалення компетенцій менеджера з персоналу було побудовано дерево цілей, спрямоване на покращення його ключових показників ефективності (KPI). За допомогою рівняння лінійної регресії виконано розрахунок прогнозних показників діяльності підприємства. Збудовано трендову лінію прогнозних обсягів чистого доходу від реалізації послуг та трендову лінію продуктивності праці персоналу на 2025 рік.uk_UA
dc.description.abstractHrozov A.M. Motivational mechanisms for effective personnel management in the hospitality industry (LLC "Grand Hotel Pylypets" as a case study). Research on the receipt of educational level of Master’s Degree on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2024. In the conditions prevailing in Ukraine, the problem of personnel motivation has acquired important importance, since the solution of the tasks facing society is possible only if an appropriate motivational basis is created that can encourage employees of enterprises to effective activity. The paper considers the issues of the motivational mechanism of effective personnel management of an enterprise in the hospitality industry that are relevant to today's realities (LLC "Grand Hotel Pylypets" as a case study). The study substantiates the main approaches to defining the concept of "motivation", which allowed for a deeper understanding of its essence and role in stimulating personnel and shaping work behavior. Methodological approaches to the formation of effective programs that take into account the specifics of the enterprise's activities are investigated, modern means and methods of motivation are identified. A general characteristic of the organization of service and management activities of LLC "Grand Hotel Pylypets" is provided. An analysis of the financial and economic activities of the hotel is carried out and an assessment of the effectiveness of the hotel's development in conditions of economic instability is carried out. The impact of the work of management personnel on the economic potential of the enterprise is determined. The relationship between motivation and financial indicators was established. The effectiveness of personnel motivation at the enterprise was assessed. In order to effectively manage human resources and improve the professional level of the manager, a program for motivating the enterprise's personnel and a program for improving the skills of employees were created, which includes internal training and advanced training. To improve the competencies of the personnel manager, a goal tree was built, aimed at improving his key performance indicators (KPI). Using the linear regression equation, the forecast indicators of the enterprise's activities were calculated. The trend line of the forecast volumes of net income from the sale of services and the trend line of personnel productivity for 2025 were constructed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Стор. ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 10 1.1. Сутність мотиваційного механізму управління персоналом підприємства та його структура 10 1.2. Методичні підходи до формування мотиваційного механізму управління персоналом на підприємстві 16 1.3. Наукові підходи до побудови мотиваційного механізму в індустрії гостинності 27 Висновки до розділу 1 36 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ТОВ ГРК «ГРАНД ГОТЕЛЬ ПИЛИПЕЦЬ» 37 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ ГРК «Гранд Готель Пилипець» 37 2.2. Аналіз впливу роботи управлінського персоналу на економічний потенціал підприємства 46 2.3. Оцінка результативності мотивації праці персоналу на підприємстві 51 Висновки до розділу 2 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ В ТОВ ГРК «ГРАНД ГОТЕЛЬ ПИЛИПЕЦЬ» 62 3.1. Розробка програми мотивації праці на підприємстві 62 3.2. Прогнозна оцінка впливу програми мотивації праці на ефективність роботи персоналу підприємства 73 Висновки до розділу 3 76 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 77 4.1. Організація системи безпеки на підприємстві готельного господарства 77 4.2. Техногенно-екологічна безпека системи цивільної оборони ТОВ ГРК «Гранд Готель Пилипець» під час війни 79 ВИСНОВКИ 82 БІБЛІОГРАФІЯ 85 ДОДАТКИ 92uk_UA
dc.format.extent1-92-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectметоди мотиваціїuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectефективне управлінняuk_UA
dc.subjectпродуктивність праціuk_UA
dc.subjectплинність квадрівuk_UA
dc.subjectрезультативність мотивації праціuk_UA
dc.subjectпрограма мотивації персоналуuk_UA
dc.subjectдерево цілейuk_UA
dc.subjectKPIuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmotivation methodsuk_UA
dc.subjectincentivesuk_UA
dc.subjecteffective managementuk_UA
dc.subjectlabor productivityuk_UA
dc.subjectstaff turnoveruk_UA
dc.subjectlabor motivation effectivenessuk_UA
dc.subjectpersonnel motivation programuk_UA
dc.subjectgoal treeuk_UA
dc.subjectKPIuk_UA
dc.titleМотиваційний механізм ефективного управління персоналом підприємства індустрії гостинності (на прикладі TOB ГРК «Гранд Готель Пилипець»)uk_UA
dc.title.alternativeMotivational mechanisms for effective personnel management in the hospitality industry (LLC "Grand Hotel Pylypets" as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Грозов А.М., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc640.4uk_UA
dc.relation.references1. Азарова А. О. Ковальчук О. А. Математичні моделі та методи управління мотивацією персоналу : монографія. Вінниця: ВНТУ, 2014. 140 с.uk_UA
dc.relation.references2. Акименко Н.В., Мамонтенко Н.С. Системна мотивація управлінського персоналу підприємства. Бізнес-Інформ. 2019. №1. С.364-370.uk_UA
dc.relation.references3. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / укл.: Стручок В. С. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references4. Бєлова О.І. Мотиваційний механізм стратегічного управління підприємством: спеціальність дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.04. Київ, 2016. URL: https://kneu.edu.ua/userfiles/d-26.006.03/2016/BielovaO_dis.pdfuk_UA
dc.relation.references5. Боковець В.В., Кульганік О.М., Апостолова В. Мотивація персоналу як важливий інструмент ефективної діяльності підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 5. Т. 1. С. 294-297uk_UA
dc.relation.references6. Борецька Н.П., Крапівіна Г.О., Багдасарова Д.Г. Механізми мотивації та оцінки праці персоналу сервісних підприємств. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. 2014. №2. С.311-318. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2014_2_47.uk_UA
dc.relation.references7. Ведерніков М.Д., Волянська-Савчук Л.В., Зелена М.І., Базалійська Н.П., Чернушкіна О.О. Формування мотивації персоналу підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. №3. С.239-247.uk_UA
dc.relation.references8. Гавкалова Н.Л. Власенко Т.А. Управління ефективністю менеджменту персоналу: [монографія]. Харків: Вид-во ХНЕУ, 2016. 295 с.uk_UA
dc.relation.references9. Гавриш О.А. Технології управління персоналом: монографія. Київ. НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського», 2017. 528 с.uk_UA
dc.relation.references10. Гвініашвілі Т. З., Павлович С. О. Ефективні інструменти мотивації персоналу. URL: http://www.confcontact.com/2017-ekonomika-i-menedzhment/4_gvini_pavlovic.uk_UA
dc.relation.references11. Готелі, готові до роботи в період блекауту 07.12.2022. URL: https://uhra.com.ua/2022/12/07/blackout/.uk_UA
dc.relation.references12. Громко Л. С. Модель мотивації ефективної діяльності персоналу торговельних підприємств. Збірник наукових робіт Харківського національного економічного університету. № 21 (118). Харків, 2011. С.47-50.uk_UA
dc.relation.references13. Грозов А.М., Завідна Л.Д. Мотивація персоналу як інструмент управління якістю праці на підприємстві. Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0: матеріали ХІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 11 жовтня 2024 року). Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. С. 28-29.uk_UA
dc.relation.references14. Долішній І. М., Колодійчук А. В. Мотивація персоналу як об’єкт управління на підприємстві. Науковий вісник НЛТУ України. 2017. С. 211–216.uk_UA
dc.relation.references15. Долга Г. В. Психологічні аспекти управління персоналом: проблеми теорії та практики: довідник. Запоріжжя, 2018. № 2. С. 71-75.uk_UA
dc.relation.references16. Дороніна М. С., Лугова В. М. Соціально-економічний механізм мотивації трудової поведінки. Економіка розвитку. 2006. № 2. С. 18 – 22.uk_UA
dc.relation.references17. Єлець О. П. Трудові ресурси підприємства та підходи до їх оцінки. Економіка і суспільство. 2021. Вип. 9. С. 418-422uk_UA
dc.relation.references18. Економічна енциклопедія : у 3 т. / редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) [та ін.]. К.: Академія; Тернопіль : Акад. нар. госп-ва, 2000-2002. Т. 3 2002. 952 с.uk_UA
dc.relation.references19. Завідна Л. Система KPI - інструмент ефективного управління персоналом підприємства у готельному бізнесі. Туристичний, готельний і ресторанний бізнес: інновації та тренди [Електронне видання]: тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 7 квітня 2016 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. С. 93–95. URL: https://knute.edu.ua/file/NzM1OQ==/adb099cfb596b8fe5a685807aa58dd2e.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Завідна Л., Миколайчук І. Концепція формування та розвитку бренду роботодавця в Україні під час війни. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 155–166. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.155uk_UA
dc.relation.references21. Завідна Л.Д. Бренд роботодавця як стратегічний ресурс підприємства на ринку праці в умовах війни. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : Тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. С. 320-323. URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/Programka_KONF_2023-4.pdf URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/TEZU_2023-2.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Завідна Л. Д. Стратегія повоєнного відновлення індустрії гостинності та туризму України. Актуальні питання економічних наук, 2024. Вип. 5. С. 1-17 DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14532851 URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/100uk_UA
dc.relation.references23. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с. DOI: 10.31617/m.knute.2017-1348 URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/3f53da674f3e1be843adfa7370d626b1.pdfuk_UA
dc.relation.references24. Завідна Л.Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. / Concept of managing the strategic development of hotel industry enterprise. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 153. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 51–55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/153-9uk_UA
dc.relation.references25. Завідна Л.Д. Шляхи подолання фінансової кризи в умовах сучасних загроз. Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Том 1 (м. Херсон - Кропивницький, 23 травня 2023р.). Херсонський державний аграрно-економічний університет, 2023. С.16-20. URL: https://www.researchgate.net/publication/374449364_article_1#fullTextFileContentuk_UA
dc.relation.references26. Кича Л. М. Особливості закордонного досвіду мотивації праці. URL:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VPDTU_ek_2016_26_10.pdf.uk_UA
dc.relation.references27. Костецький В., Дудкін П.Д. Інноваційні підходи в мотивації персоналу в логістичній сфері. Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі “, 30 листопада 2023 року. Т. : ТНТУ, 2023. С. 27–28.uk_UA
dc.relation.references28. Колот А.М. Цимбалюк С.О. Мотивація персоналу: підручник К: КНЕУ, 2012. 397 с.uk_UA
dc.relation.references29. Комаров Е. І. Моделювання системи мотивації персоналу готельно-ресторанного бізнесу // Управління персоналом. 2018. №1. С. 38-41.uk_UA
dc.relation.references30. Кравченко О.А. Організація системи мотивації праці управлінського персоналу на виробничому підприємстві. Ефективна економіка. 2020. №8. URL: http://www.eco№my.nayka.com.ua/pdf/8_2020/62.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Кубрак У.Р. Сучасні аспекти мотивації персоналу. Науково-технічна бібліотека Національного університету «Львівська Політехніка». 2021. С. 394-39.uk_UA
dc.relation.references32. Куліш Д. Застосування технології «ключових показників ефективності» в кадровому менеджменті бізнес-структур. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства. 2020. № 5. С. 657-65.uk_UA
dc.relation.references33. Лазарєв С.В. Японський варіант управління мотивацією праці персоналу. Мотивація і оплата праці. 2018. №1. С.48-53.uk_UA
dc.relation.references34. Лутай Л.А. Модель «Дерево цілей – дерево ресурсів» в системі соціального управління персоналом. Ринок праці та зайнятість населення: зб. наук. праць ІПК ДСЗУ. 2017. №4. С.8-12.uk_UA
dc.relation.references35. Мазур Н.О. Формування системи мотивації продуктивності персоналу підприємства: Автореф. дис. … канд.. екон. наук. Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2004. 20 с.uk_UA
dc.relation.references36. Малюта Л., Хачатрян Д. Напрями адаптації та інноваційний розвиток підприємств індустрії гостинності в сучасних умовах. Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 14-15 листопада, 2024. С. 893-894.uk_UA
dc.relation.references37. Миколайчук, І., Шпакович, А., Шабатин, В. Адаптація методів мотивації персоналу вітчизняних підприємств у воєнний та післявоєнний період. Наукові тренди постіндустріального суспільства: Матеріали IV Міжнародної наукової конференції, м. Суми, МЦНД, 31 березня 2023 р. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2023. 296 с С. 43–45. URL: https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/article/view/482uk_UA
dc.relation.references38. Миколайчук І. П. Методичний підхід до оцінювання ефективності процесу управління персоналом підприємства на засадах збалансованої системи показників. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2019. Т. 3. Вип. 70. С. 182–188.uk_UA
dc.relation.references39. Моргулець О.Б., Нишенко О.В. Готельно-ресторанний бізнес України у довоєнний, воєнний та післявоєнний період. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2023. №8. С.88-96.uk_UA
dc.relation.references40. Нікуліца Д. Р. Світовий досвід мотивації праці та можливість його впровадження в Україні. Спільнота. 2019. URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-2860/.uk_UA
dc.relation.references41. Офіційний сайт ТОВ "Гранд Готель Пилипець". URL: https://grandhotelpylypets.com/uk_UA
dc.relation.references42. Островська Г., Дарчич О. Закордонний досвід мотивації персоналу підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності. ХVІI Міжнародна наукова конференція здобувачів вищої освіти «Проблеми розвитку економіки підприємства: погляд молоді» (м. Харків, 15 березня 2024 року). 2024. С. 156-158.uk_UA
dc.relation.references43. Попик М. М. Формування механізму мотивації персоналу готельно- ресторанного бізнесу на основі концепції маржинального прибутку. Східна Європа : економіка, бізнес та управління, 2019. № 21. С. 311-318uk_UA
dc.relation.references44. Семикіна М. В. Соціально-економічна мотивація праці: методологія оцінки ефективності та принципи регулювання.: монографія / Відп. ред. В. В. Онікієнко. Кіровоград: ПВЦ «Мавін», 2009. 124 с.uk_UA
dc.relation.references45. Сисоліна Н. П., Нісфоян С.С. Мотиваційні механізми на сучасному підприємстві. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. Кропивницький : ЦНТУ, 2017. Вип. 31. С. 273-279.uk_UA
dc.relation.references46. Скриль В. В., Галайда Т. О. Ефективне використання мотиваційного механізму в системі управління персоналом на підприємстві. Економічний форум. 2015. №1. С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references47. Управління персоналом : підручник / О.М.Шубалий, Н.Т.Рудь, А.І.Гордійчук, І.В.Шубала, М.І.Дзямулич, О.В.Потьомкіна, О.В.Середа; за заг. ред. О. М. Шубалого. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. 404 с.uk_UA
dc.relation.references48. Урманов Ф.Ш., Касімова А.А. Мотивація – основний чинник ефективності управлінської праці. Вісник ЖДТУ. 2018. №4 (82). С. 98-102.uk_UA
dc.relation.references49. Червінська Л. П. Управління мотивацією персоналу [Текст] : монографія. К. : КНЕУ, 2015. 201 с.uk_UA
dc.relation.references50. Черниш І.В. Сучасні форми і методи мотивації персоналу підприємств сфери послуг. І. В. Черниш, М. Козик. Економіка і регіон. Полтава: ПНТУ, 2021. Т. (1(80). С. 87-91.uk_UA
dc.relation.references51. Шимановська-Діанич Л. М. Управління персоналом у ХХІ столітті : кадрова політика, мотивація, оплата праці : монографія / Л. М. Шимановська-Діанич, під ред. Т. А. Костишина. Полтава : Полтавський літератор, 2016. 498 с.uk_UA
dc.relation.references52. Craig Skenes, Brian H.Kleiner, (2003) The HAY System of compensation, Management Research News, Vol. 26 Issue: 2/3/4, pp.109-115, https://doi.org/10.1108/01409170310783826uk_UA
dc.relation.references53. Atkinson J.W. A theory of achievement motivation / J.W.Atkinson, N.T.Feather. – New York : Wiley, 1966. – 391 p.uk_UA
dc.relation.references54. Inflation forecast for 2024. URL : https://suspilne.media/732051-nbu-pokrasiv-prognoz-inflacii-na-2024-rikuk_UA
dc.relation.references55. Fahriana, C., & , S. (2022). The influence of work motivation on employee performance. Asian Journal of Eco№mics and Business Management.uk_UA
dc.relation.references56. Zavidna Liudmyla. Key performance indicators and motivation system as basic segments of hotel business. Mechanisms and models of development of entities tourist business: Сollective monograph / edited by A. Berezin, M. Bezpartochnyi / ISMA University. Riga: «Landmark» SIA, 2016. pp. 195–203. URL: http://faculties.unwe.bg/Uploads/Mgmt/management_73872_publ%20mon.PDFuk_UA
dc.relation.references57. Zavidna, L., Mykolaichuk, I. & Namliiev, Y. (2024). Business Restructuring as a Strategy for Enterprise Adaptation to Changes in War Conditions. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". Vol. 1. Issue 3. P. 5-28. DOI: https://doi.org/10.62034/2815-5300/2024-v1-i3-001uk_UA
dc.relation.references58. Zavidna Liudmyla, Trut Olha, Slobodianiuk Olha, Voronenko Iryna, Vartsaba Vira. (2022). Application of Anti-Crisis Measures for the Sustainable Development of the Regional Economy in the Context of Doing Local Business in a Post-COVID Environment. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 17, Issue 5, P. 1685-1693. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.170535 URL: https://www.iieta.org/journals/ijsdp/paper/10.18280/ijsdp.170535uk_UA
dc.relation.references59. Rietveld J.R., Hiemstra Dj, Brouwer A.E., Waalkens J. Motivation and Productivity of Employeesin Higher Education during the First Lockdown. Administrative sciences. 2022. №12. Р. 1-11.uk_UA
dc.relation.references60. Tovmasyan, G., Minasyan, D. The Impact of Motivation on Work Efficiency for Both Employer and Employees also During COVID19 Pandemic: Case Study from Armenia. Business Ethics and Leadership, 2020. 4(3), 25-35.uk_UA
dc.relation.references61. Zavidna, Liudmyla; Makarenko, Petro M.; Chepurda, Ganna; Lyzunova, Olena; Shmygol, Nadiia. Strategy of Innovative Development as an Element to Activate Innovative Activities of Companies. Academy of Strategic Management Journal. 2019. Vol. 18. № 4. P. 1–6. URL: https://www.abacademies.org/articles/strategy-of-innovative-development-as-an-element-to-activate-innovative-activities-of-companies-8385.htmluk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:241 — готельно-ресторанна справа

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
dyplom_Hrozov A_M_2024.pdf1,16 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Авторська довідка_Грозов.doc51 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти