Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46960
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.advisorAndrushkiv, Bohdan-
dc.contributor.authorБудна, Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorBudna, Yuliia-
dc.date.accessioned2024-12-29T20:02:11Z-
dc.date.available2024-12-29T20:02:11Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationБудна Ю. А. Розробка бонусної програми для підвищення лояльності клієнтів ресторану (на прикладі ресторану «Автопорт») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Б. М. Андрушків. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46960-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра на тему «Розробка бонусної програми для підвищення лояльності клієнтів ресторану (на прикладі ресторану «Автопорт»)» виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці та впровадженню мобільного додатку з інтегрованою бонусною програмою для підвищення лояльності клієнтів ресторану «Автопорт». Метою дослідження є розробка концепції бонусної програми для ресторану «Автопорт», яка спрямована на підвищення рівня лояльності клієнтів та конкурентоспроможності закладу. В роботі проведено огляд літературних джерел і систематично проаналізовано сучасну літературу з мобільної комерції, оцінено ринкову позицію «Автопорту» та існуючі програми лояльності, а також представлено комплексне рішення для цифрової трансформації. Дослідження включає детальні технічні специфікації мобільного додатку, модернізований дизайн бонусної програми та розрахунки економічної ефективності, які демонструють життєздатність проекту. Магістерська робота робить внесок у розуміння цифрової трансформації в ресторанному бізнесі, надаючи як теоретичні основи, так і практичні стратегії впровадження. Отримані результати свідчать про те, що запропонований мобільний додаток та бонусна програма є стратегічно обґрунтованою інвестицією, яка принесе позитивні результати вже протягом першого року, а також значно розширить можливості залучення клієнтів.uk_UA
dc.description.abstractThe master`s qualification work on the «Development of a bonus program to increase customer loyalty of the restaurant (on the basis of the «Avtoport» restaurant)». «Introduction of elements of sustainable was performed to obtain the educational qualification level «master» in the specialty 241 «Hotel and restaurant business». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2024. This qualification work is devoted to the development and implementation of a mobile application with an integrated bonus program to increase customer loyalty of the “Avtoport” restaurant. The purpose of the study is to develop the concept of a bonus program for the restaurant “Avtoport”, which is aimed at increasing the level of customer loyalty and competitiveness of the institution. The paper reviews the literature and systematically analyzes the current literature on mobile commerce, assesses the market position of “Avtoport” and existing loyalty programs, and presents a comprehensive solution for digital transformation. The study includes detailed technical specifications of the mobile application, a modernized design of the bonus program, and cost-effectiveness calculations that demonstrate the viability of the project. The master's thesis contributes to the understanding of digital transformation in the restaurant business by providing both theoretical foundations and practical implementation strategies. The results show that the proposed mobile application and bonus program is a strategically sound investment that will bring positive results within the first year and will significantly expand the opportunities for attracting customers.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ...10 1.1. Систематичний огляд та аналіз літератури про мобільні додатки в мобільній комерції...10 1.2. Ресторанні додатки як інструмент підвищення клієнтської лояльності...13 1.3. Аспект доставки в розробці мобільного додатку...17 Висновки до розділу 1...22 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «АВТОПОРТ»...24 2.1. Загальна характеристика діяльності закладу «Автопорт»…24 2.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності закладу...29 2.3. Аналіз наявної бонусної програми закладу...36 Висновки до розділу 2...37 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «АВТОПОРТ»...39 3.1. Концепція бонусної програми та її цілі...39 3.2. Візуальна ідентифікація логотипу додатку...44 3.3. Функціональна специфікація мобільного застосунку...46 Висновки до розділу 3...65 РOЗДIЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...69 4.1. Охорона праці в готельно-ресторанному бізнесі...71 4.2. Пожежна безпека в готельно-ресторанному комплексі...73 Висновки до розділу 4...75 ВИСНОВКИ...77 БІБЛІОГРАФІЯ...78 ДОДАТКИ...82uk_UA
dc.format.extent1-84-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectмобільний додатокuk_UA
dc.subjectбонусна програмаuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectмобільна комерціяuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectmobile applicationuk_UA
dc.subjectbonus programuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectmobile commerceuk_UA
dc.title«Розробка бонусної програми для підвищення лояльності клієнтів ресторану (на прикладі ресторану «Автопорт»)uk_UA
dc.title.alternative«Development of a bonus program to increase customer loyalty of the restaurant (on the basis of the «Avtoport» restaurant)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Будна Ю.А., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Ahmed, Tauqeer & Hussain, Babar. (2023). The Role of AI in Enhancing Customer Experience and Engagement in Digital Transformation.uk_UA
dc.relation.references2. Beatriz Londoño-Giraldo, Yésika María López-Ramírez, Jenny Vargas- Piedrahita, Engagement and loyalty in mobile applications for restaurant home deliveries, Heliyon, Volume 10, Issue 7, 2024, e28289, ISSN 2405-8440.uk_UA
dc.relation.references3. Chan, HL., Cheung, TT., Choi, TM. et al. Sustainable successes in third-party food delivery operations in the digital platform era. Ann Oper Res. 2023. URL: https://doi.org/10.1007/s10479-023-05266-wuk_UA
dc.relation.references4. Chanin Yoopetch และ Pisit Siriphan; Suthawan Chirapanda. (2022) Determinants of Customer Satisfaction Via Online Food Delivery Applications. ABAC Journal, 42(2), 70-88. 10.14456/abacj.2022.5uk_UA
dc.relation.references5. Dirsehan, T., Cankat, E. Role of mobile food-ordering applications in developing restaurants’ brand satisfaction and loyalty in the pandemic period. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102608. 2021.uk_UA
dc.relation.references6. Flacandji, M., Passebois Ducros, J., & Ieva, M. (2023). Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value. Journal of Service Theory and Practice.uk_UA
dc.relation.references7. Gil Appel, Barak Libai, Eitan Muller, Ron Shachar, On the monetization of mobile apps, International Journal of Research in Marketing, Volume 37, Issue 1, 2020, Pages 93-107, ISSN 0167-8116, https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.07.007uk_UA
dc.relation.references8. How Customers Use Food Delivery and Restaurant Loyalty Apps. B2B Marketplace | Trusted Business Services Reviews | Manifest. URL: https://themanifest.com/app-development/blog/food-delivery-restaurant-loyaltyapps.uk_UA
dc.relation.references9. Kuo T. Customer Loyalty Programs For Restaurants & Successful Examples. Giftpack Blog. URL: https://blog.giftpack.ai/article/customer-loyalty-programs-for-restaurants#why-you-need-a-loyalty-program-for-your-restaurants.uk_UA
dc.relation.references10. Liedtka J. Why Design Thinking Works. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2018/09/why-design-thinking-works.uk_UA
dc.relation.references11. Londoño-Giraldo, B., López-Ramírez, Y.M., & Vargas-Piedrahita, J. (2024). Engagement and loyalty in mobile applications for restaurant home deliveries. Heliyon, 10.uk_UA
dc.relation.references12. Loyalty Barometer Report. Merkle. URL: https://www.merkle.com/en/merkleˇnow/ebooks/2021-loyalty-barometerreport.uk_UA
dc.relation.references13. Meal Delivery – Ukraine. Statista. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/online-food-delivery/mealdelivery/ ukraiuk_UA
dc.relation.references14. Nastasoiu, A., & Vandenbosch, M. (2019). Competing with loyalty: How to design successful customer loyalty reward programs. Business Horizons. https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002.uk_UA
dc.relation.references15. Polkes, A. (2020, December 8). The State of Brand Loyalty 2021: Global Consumer Survey. Retrieved from Yotpouk_UA
dc.relation.references16. Prasetyo, Y., Tanto, H., Mariyanto, M., Hanjaya, C., Young, M., Persada, S., Miraja, B., & Redi, A. (2021). Factors Affecting Customer Satisfaction and Loyalty in Online Food Delivery Service during the COVID-19 Pandemic: Its Relation with Open Innovation. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7, 76 - 76. https://doi.org/10.3390/joitmc7010076.uk_UA
dc.relation.references17. Renaldi, A., Hati, S.R.H., Ghazali, E., Sumarwan, U. & Ramayah, T. The determinants of customer loyalty in the sharing economy: a study of the largest local food delivery apps in Indonesia. Cogent Business & Management, 11(1). 2024. URL: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055uk_UA
dc.relation.references18. Retailmenot, 2016. The Evolution of Dining in the Digital Age. URL: https://www.retailmenot.com/corp/static/8643c0/filer_public/cc/6d/cc6dbdb5- 4df5-46c5-a018- 30b8d423e038/rmn-wp-food-dining-web-nolast-2.pdfuk_UA
dc.relation.references19. Son, Y., Oh, W., Han, S.P., & Park, S. (2019). When Loyalty Goes Mobile: Effects of Mobile Loyalty Apps on Purchase, Redemption, and Competition. Information systems research.uk_UA
dc.relation.references20. Using tech to personalize marketing, respond in real time. NRA. URL: https://restaurant.org/education-and-resources/resource-library/using-tech-topersonalize- marketing-and-respond-in-real-time/.uk_UA
dc.relation.references21. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / укл.: Стручок В. С. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references22. Будна Ю. А. Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів // Матеріали ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0», 2024. с.19-20.uk_UA
dc.relation.references23. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11 січня 2001 року, № 2210-III [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.uk_UA
dc.relation.references24. Мельник Л.М. Впровадження інновацій як чинник забезпечення сталого розвитку промислового підприємства / Л. М. Мельник, І. Є. Максимов // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16- 17 листопада 2017 року. Т. : ТНТУ, 2017. Том 3. С. 196. (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk_UA
dc.relation.references25. Островська Г. Й., Островський О. Т. Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти та перспективи розвитку - Маркетинг і цифрові технології, 2023uk_UA
dc.relation.references26. Сороківська О. А., Гевко В. Л. Інформаційна безпека підприємства: нові загрози та перспективи. Вісник Хмельницького національного університету. 2(2), 2010. С. 32-35.uk_UA
dc.relation.references27. Шерстюк Р. П. Інноваційний потенціал як основа забезпечення ефективної діяльності підприємства / Роман Шерстюк, Дмитро Шеліхевич // Матеріали шостої всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційний розвиток: стратегічний погляд у майбутнє“, 06 квітня 2017 року. Т. : ФОП Паляниця В. А, 2017. С. 71–72.uk_UA
dc.relation.references28. Шерстюк Р. П. ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. С. 117-119.uk_UA
dc.relation.references29. Шерстюк Р.П. Конкурентоспроможність як фактор формування сталого розвитку готельно-ресторанного компексу / Р.П. Шерстюк, О. Євгеньєва // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 13–15.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:241 — готельно-ресторанна справа

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Авторська довідка_Будна.doc50,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç
dyplom_Bydna Yu_A_2024.pdf2,99 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları