Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.advisorBurlitska, Oksana-
dc.contributor.authorМагнат, Дмитро Михайлович-
dc.contributor.authorMаhnat, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-12-29T19:13:07Z-
dc.date.available2024-12-29T19:13:07Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationМагнат Д.М. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. О. П. Бурліцька. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46956-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є – розглянути особливості формування маркетингового комплексу в ресторанно-готельному бізнесі в Україні, проаналізувати основні проблеми маркетингової діяльності готельної індустрії та запропонувати можливі шляхи формування маркетингової стратегії розвитку підприємства на досліджуваному. Відповідно формульованій меті передбачається виконання наступних завдань: –визначити суть та зміст маркетингу в готелі; –окреслити поняття та особливості готельних послуг; –виявити основні тенденції на ринку готельних послуг; –оцінити напрямки та основні концепції маркетингової діяльності досліджуваного підприємства; –проаналізувати систему надання послуг готельно-ресторанного комплексу «Сапсан»; –дослідити маркетинговий комплекс досліджуваного підприємства; – оцінити маркетинговий менеджмент готельно-ресторанного комплексу «Сапсан»; –надати конкретні пропозиції та рекомендації щодо формування стратегії розвитку готельно-ресторанного комплексу «Сапсан». Об’єктом дослідження є процес надання послуг та маркетингова діяльність готельно-ресторанного комплексу «Сапсан». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємства, практична оцінка фактичного стану і перспектив розвитку готельного господарства «Сапсан» та формування стратегії розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractПроведено аналіз послуг готельного комплексу, досліджено ціноутворення, канали збуту та методи просування. Здійснено аналіз маркетингового комплексу готелю та надано пропозиції щодо стратегії розвитку підприємства. Розроблено маркетингову стратегію розвитку підприємстваuk_UA
dc.description.abstractAn analysis of the services of the hotel complex was carried out, pricing, sales channels and promotion methods were studied. An analysis of the hotel's marketing complex was carried out and proposals were made regarding the company's development strategy. A marketing strategy for the development of the enterprise has been developeduk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 1.1. Роль маркетингу у готельно-ресторанній індустрії 1.2. Особливості формування маркетингового комплексу в ресторанно-готельному бізнесі 1.3. Управління маркетингом підприємств готельно-ресторанного бізнесу Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «САПСАН» 2.1. Характеристика діяльності об’єкта дослідження на ринку готельно-ресторанних послуг м. Тернополя 2.2. Характеристика ринкового середовища підприємства 2.3. Аналіз маркетингового комплексу готелю та розробка пропозицій щодо стратегії розвитку підприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ 3.1. Оцінка маркетингового менеджменту готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» 3.2. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjecthotel servicesuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleОбґрунтування напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeJustification of directions for improving the marketing activity of the enterpriseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Магнат Дмитро Михайлович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.committeeMemberPanuhnyk, Olena-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages109-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Безручко Л., Білоус С., Філь М. Готельне господарство України в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2023. № 47. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-43uk_UA
dc.relation.references2. Бурліцька О. П. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references3. Ворошилова Г.О, Кулик А.П. Управління готельним підприємством: маркетингові аспекти. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/4_04_uk/7.pdfuk_UA
dc.relation.references4. Впевнений розвиток: аналіз ринку готелів Закарпатської області. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/uverennoe-razvitie-analiz-rynka-otelej-zakarpatskoj-oblastiuk_UA
dc.relation.references5. Галицька І. Б., Андрушків Б. М Сучасні тенденції ресторанного господарства. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г. Чумаченка «Соціальні та економічні вектори інноваційного розвитку бізнес-структур». МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2020. С. 23.uk_UA
dc.relation.references6. Галицька І. Б., Кузишин А. В. Організація лікувально-оздоровчого туризму в Тернопільській області. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. 2019. № 46 (1). С. 241–251.uk_UA
dc.relation.references7. Галицька І. Б., Кузишин А. В. Територіальна організація оздоровчо-відпочинкового туризму в Тернопільській області. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон. 2019. Вип. 10. С. 180–186.uk_UA
dc.relation.references8. Гостєв С.П., Донченко Л.М., Рибальченко Н.П. Вплив фактору сезонності на динаміку туристичного попиту. URL:http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2550/1/%D0%93%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B2%D0%B0.pdfuk_UA
dc.relation.references9. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. / Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Р. П. Шерстюк, Г. Й. Островська та ін. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с. 8. ДСТУ 9001-2009 «Системи Управління Якістю. Вимоги». URL: www.ukrcsm.kiev.ua/index.php/uk/uk_UA
dc.relation.references10. Даниленко, Т. В., Литвиненко, І. С. (2023). Креативні рекламні стратегії в готельно-ресторанному бізнесі: досвід та перспективи. Сучасні тенденції в економіці та управлінні, 5(2), 67-77.uk_UA
dc.relation.references11. Даниленко-Кульчицька В. А. Вплив війни на готельно-ресторанний бізнес України. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2023. №6. С. 19-23. URL: https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-6-3.uk_UA
dc.relation.references12. Державне агентство розвитку туризму України. URL: https://www.tourism.gov.uauk_UA
dc.relation.references13. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 80-81.uk_UA
dc.relation.references14. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 36-37.uk_UA
dc.relation.references15. Дорош С. Півроку війни Росії проти України у 10 цифрах. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/features-62610639uk_UA
dc.relation.references16. Доценко В. Ф., Косова Т. Д., Ярошевська О. В. Ефективність менеджменту готельно-ресторанного бізнесу: критерій фінансових результатів. Економіка та держава. 2020. № 6. С. 28-33.uk_UA
dc.relation.references17. Збарський В.К. Сучасні особливості розвитку туристичної галузі в Україні. Економіка та держава, 2020. С. 81-84.uk_UA
dc.relation.references18. Звєрєва В.В. Інтерактивний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Матеріали VI Всеукраїнської студентської наукової конференції. м. Київ, 25 березня 2020р. Київ: КНТЕУ, 2020. 317с. С.43-44.uk_UA
dc.relation.references19. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references20. Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент : підручник. Суми : ВТД «Університетська книга», 2019. 334 с.uk_UA
dc.relation.references21. Ільченко К. Нейромаркетинг не хайп, а корисний інструмент для грамотного маркетолога. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 60-64.uk_UA
dc.relation.references22. Капліна, Т. (2020). Адаптація маркетингових стратегій готельно-ресторанного бізнесу в умовах кризи. Економіка і суспільство, (23), 45-54.uk_UA
dc.relation.references23. Краузе О., І. Піняк, С. Шпилик. CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. Т. : ТНТУ, 2022. Том 77. № 4. С. 94–102.uk_UA
dc.relation.references24. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції. Галицький економічний вісник. 2023. Том 84. № 4. С. 28-37.uk_UA
dc.relation.references25. Кузь Т., Малюта Л., Островська Г., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85-91. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085.uk_UA
dc.relation.references26. Лістрова О. С. Інструменти інноваційного маркетингу готельного господарства. Економічний вісник. Вип. 2. Харків: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут». 2020. С. 105-114.uk_UA
dc.relation.references27. Лупашко А. У якій ситуації опинився готельний бізнес під час війни. Економічна правда. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2022/09/28/691984/uk_UA
dc.relation.references28. Мальська М. П., Падняк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2-вид. перероб. та доп. К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.uk_UA
dc.relation.references29. Мальська М. П., Падняк І. Г. Організація готельного обслуговування. Підручник. К., 2011. 366 с.uk_UA
dc.relation.references30. Маначинська Ю. А. Сутність і специфіка готельних послуг, класифікація засобів розміщення туристів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. 1. С. 211–218uk_UA
dc.relation.references31. Мельниченко, О. П., Горбатюк, Л. В. (2022). Вплив воєнного стану на поведінку споживачів у готельно-ресторанному бізнесі. Науковий вісник економіки, 11(4), 110-119.uk_UA
dc.relation.references32. Ніколюк О.В., Савченко Т.В., Нікітчина Т.І. Особливості управління інноваційними технологіями на підприємствах гостинності. Інфраструктура ринку. 2022. Випуск 64. С. 48-53. URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct64-9uk_UA
dc.relation.references33. Павленко О. В. Розробка моделі маркетингових комунікацій. 2019. Стратегія економічного розвитку України. 2019. № 45. С. 150–164.uk_UA
dc.relation.references34. Петрова О. Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 50-59.uk_UA
dc.relation.references35. Піняк І.Л. Розвиток підсистеми управління маркетинговими активами в складі менеджменту інтелектуального капіталу підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023.- 179 с.]. - С.275-313.uk_UA
dc.relation.references36. Піняк І.Л., Шпилик С.В. Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій / Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024. 171 с. С.44-52uk_UA
dc.relation.references37. Піняк Ірина, Шпилик Світлана. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні / Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 травня, 2023 р.). Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2023. 142 с. С. 17-18uk_UA
dc.relation.references38. Показники розвитку туризму. URL: https://dashboard.city-adm.lviv.ua/kilkist_goteliv_ta_analogichnykh_zakladiv_rozmischennyauk_UA
dc.relation.references39. Пономаренко, С. М., Коваленко, Ю. О. (2022). Використання цифрових технологій у маркетингових комунікаціях готельно-ресторанного бізнесу. Маркетинг і цифрові технології, 6(1), 30-39.uk_UA
dc.relation.references40. Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг: Наказ Держтурадміністрації України № 19 від 16.03.2004 (зі змінами і доповненнями). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/z0413-04uk_UA
dc.relation.references41. Про туризм: Закон України № 324/95- ВР від 15.09.1995 (зі змінами). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95- %D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references42. Ресторатор. URL: https://www.restorator.uauk_UA
dc.relation.references43. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Підручник. К.: Кондор, 2019. 408сuk_UA
dc.relation.references44. Романуха О. М., Халілова-Чуваєва Ю. А., Хаврова К. С., Коваленко О. С. Динаміка розвитку індустрії гостинності в Україні на прикладі готельно-ресторанної галузі. Економiка та держава. 2021. № 2. С. 43–46. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2021/9.pdfuk_UA
dc.relation.references45. Савченко, В. І., Марченко, Н. О. (2021). Соціальна відповідальність як інструмент підвищення лояльності клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі. Журнал соціальних досліджень, 8(3), 92-101.uk_UA
dc.relation.references46. Сидоренко, О. (2021). Використання цифрових платформ у готельно-ресторанному бізнесі під час криз. Маркетинг і цифрові технології, 2(3), 59-68.uk_UA
dc.relation.references47. Тимошенко З.І., Мунін Г.Б., Дишлевий В.П. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу. Європ. ун-т. К. 2007. 245 c.uk_UA
dc.relation.references48. Трекер економіки України під час війни. URL: https://ces.org.ua/tracker-economy-during-the-war/uk_UA
dc.relation.references49. Цвілий С. М. Маркетинг в готельно-ресторанному господарстві: навчальний посібник. / С.М. Цвілий, Т.С. Кукліна, В.М. Зайцева – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 260 с.uk_UA
dc.relation.references50. Цвілий С.М., Кукліна Т.С., Жилко О.В. Організаційні компоненти в управлінні бізнесом вітчизняного туристичного підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 36. URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1168.uk_UA
dc.relation.references51. Чи зростатиме ВВП у 2024 році, що буде з інфляцією та курсом валют? URL: https://forbes.ua/money/ekonomika-ukraini-u-2024-rotsi-chogoochikuvati- 08012024-18370uk_UA
dc.relation.references52. Шелеметьєва Т. В. Теоретичні та прикладні аспекти управління розвитком туризму в Україні: монографія. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2019. 356 с.uk_UA
dc.relation.references53. Шерстюк Р., Островська Г. Тенденції розвитку індустрії туризму в мейнстримі цифрової економіки. Наукові записки. Збірник наукової конференції «Відродження історико-культурних пам’яток, як невід’ємний елемент розвитку туризму на Тернопільщині». 2021. № 11. С. 127–133.uk_UA
dc.relation.references54. Шоломейчук Сергій, Бурліцька Оксана. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес- процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.uk_UA
dc.relation.references55. Що насамперед необхідно зробити в податковій системі URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3844289-hto-v-ukraini-platit-podatki-pidcas- vijni-i-komu-ih-potribno-znizuvati-a-komu-pidvisuvati.htmluk_UA
dc.relation.references56. Bernthal R. International Travel, Resorts & Hotels. URL: https://www.travelwritersmagazine.com/ukraine-journal-hotel-businessin-ukraineduring- war-with-russia/uk_UA
dc.relation.references57. Booking.com. URL: https://www.booking.com/uk_UA
dc.relation.references58. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references59. Illiashenko, S. M. (2019), Innovatsiinyi menedzhment [Innovation Management], VTD “Universytetska knyha”, Sumy, Ukraine.uk_UA
dc.relation.references60. Kotler P., Armstrong G., Principles of Marketing, Prentice Hall, 2005. 989 р.uk_UA
dc.relation.references61. Linda Ray An Effective Marketing Plan for the Hotel and Restaurant Industry. URL: https://smallbusiness.chron.com/effective-marketing-planhotelrestaurant- industry-43767.htmluk_UA
dc.relation.references62. Listrova, O. S. (2020), Instrumenty innovatsiynoho marketynhu hotelʹnoho hospodarstva [Tools for innovative marketing of the hotel industr], Ekonomichnyi visnyk, vol. 2, pp. 105-114.uk_UA
dc.relation.references63. Management technologies of ensuring environmental protection as the territory development strategic priority / O. Sushchenko, I. Trunina, O. Klok, O. Loseva. SHS Web of Conf. 2019. Vol. 61, 01026. 11 р. 16.uk_UA
dc.relation.references64. Sarah Vining How to Market a Hotel Restaurant. URL: https://www.cvent.com/en/blog/hospitality/market-hotel-restaurantuk_UA
dc.relation.references65. Serghiy Radynskyy, Vadym Ratynskiy, Nataliia Diachenko, Valentyn Diachenko, Andrii Krupka, Zoryana Lobodina, Halyna Pohrishchuk, Nataliia Dobizha, Svitlana Shpylyk, Vladyslav Bendiuh. IMPROVING THE FINANCING MECHANISM FOR THE DEVELOPMENT OF LOCAL COMMUNITIES BASED ON THE USE OF DIGITAL TECHNOLOGIES.- Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2024uk_UA
dc.relation.references66. Stud.com.ua (2022), “Tendentsiyi rozvytku marketynhu hotelʹnykh posluh” [Trends in the marketing of hotel services], available at:https://stud.com.ua/75772/turizm/tendentsiyi_rozvitku_marketingu_gotelnih_poslug_retrospektivni_suchasni_kontseptsiyi_marketingu_praktitsi (accessed 15 February 2022).uk_UA
dc.relation.references67. Tsviliy S., Gurova D., Kuklina T. Marketing competitiveness of hotel and restaurant enterprise: theoretical approach and methods of definition. VUZF Review. Republic of Bulgaria, VUZF University of finance, business and entrepreneurship, 2021. Vol. 6. №2. June. 244 p.uk_UA
dc.relation.references68. Tsviliy S., Gurova D., Zhuravlova S. Marketing of the domestic hotel and restaurant enterprise in the international digital space. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2021. № 35. С. 74–79.uk_UA
dc.relation.references69. Tsviliy S., Vasylychev D., Gurova D. Itroduction of process management into the management system of the tourist company on the basis of informatization of business processes. The role of technology in the socio-economic development of the post-quarantine world : monography. Edited by Magdalena Gawron-Lapuszek, Andrii Karpenko. Katowice, Poland, 2020. pp. 37 – 46.uk_UA
dc.relation.references70. Zaitseva V., Tsviliy S., Bublei G. Innovation facilities of the tourist business of small and medium enterprises of the region. Roczniki Ekonomiczne KPSW w Bydgoszczy. Poland. 2019. №12. pp. 201-212.uk_UA
dc.relation.references71. Zbarskyi, V.K. (2020), Suchasni osoblyvosti rozvytku turystychnoyi haluzi v Ukrayini [Modern features of the tourism industry in Ukraine], Ekonomika ta derzhava, pp. 81-84.uk_UA
dc.relation.references72. Zvierieva, V.V. (2020), “Interactive marketing in the hotel and restaurant business”, Materialy VI Vseukrainskoi studentskoi naukovoi konferentsii [Proceedings of the VI All-Ukrainian Student Scientific Conference], KNTEU, Kyiv, Ukraine, pp.43-44.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_МАГНАТ.pdf3,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора