Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46955
Title: Обґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємства
Other Titles: Rationale and development of customer relationship marketing strategies to increase enterprise customer loyalty and retention.
Authors: Куриляк, Петро Ігорович
Kurylyak, Petro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Куриляк П. І. Обґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. О. І. Краузе. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 99 с.
Issue Date: 27-dec-2024
Submitted date: 29-dec-2024
Date of entry: 29-dec-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, Olha
Committee members: Панухник, Олена Віталіївна
Panukhnik, Elena
UDC: 339.13
Keywords: 075
маркетинг
Master Thesis
маркетинг відносин
партнерський маркетинг
програма лояльності
виробники сільськогосподарської продукції
виробники сільськогосподарської продукції
кооперація
кооперація
marketing of relations
marketing of relations
affiliate marketing
affiliate marketing
loyalty program
loyalty program
agricultural producers
agricultural producers
cooperation
cooperation
Page range: 99
Abstract: Куриляк П.І. Обґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємства. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. В кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс маркетингових заходів інтеграційного розвитку ПП «Захід Агро Корм» орієнтовний на формування кооперації сільськогосподарських підприємства малого та середнього бізнесу та формування клієнтоорієнтованого маркетингу. Пропонований комплекс маркетингових заходів дозволить зміцнити конкурентні позиції, наростити частку ринку та забезпечити стійку динаміку зростання прибутковості підприємства.
Kurylyak P.I. Rationale and development of customer relationship marketing strategies to increase enterprise customer loyalty and retention. – Manuscript. Research on receiving of Master Degree on a master's degree 075 «Marketing». Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. In the qualification work, a set of marketing measures for the integration development of PE "West Agro Feed" is proposed, which is indicative of the formation of cooperation between agricultural enterprises of small and medium-sized businesses and the formation of client-oriented marketing. The proposed set of marketing measures will strengthen the competitive position, increase market share and ensure a steady growth dynamics of profitability.
Description: Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи визначено обґрунтування та розроблення стратегії маркетингу відносин з клієнтами. Виходячи з визначеної мети, у роботі сформульовано та вирішено ряд завдань: – визначення основних відмінностей та переваг маркетингу відносин; – вивчення теоретичних підходів маркетингу відносин до управління лояльністю споживачів; – дослідження особливостей та ефективності господарювання досліджуваного підприємства; – дослідження ефективності комплексу маркетингу підприємства; – здійснення аналізу програм лояльності, визначення їх переваг та недоліків; – визначення пріоритетних напрямів розвитку бізнесу; – розроблення та обґрунтування комерційного ефекту програми партнерських відносин з клієнтом; – огляд стан забезпечення охорони праці та протипожежної безпеки на підприємстві. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства «Захід Агро Корм», що спеціалізується на продажу кормів та кормових добавок, а також засобів захисту рослин. Предметом дослідження є концептуальні та прикладні аспекти розроблення стратегій маркетингу відносин.
Content: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР 6 ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН 11 1.1. Основні відмінності та переваги маркетингу відносин 11 1.2. Теоретичні підходи маркетингу відносин до управління лояльністю споживачів 17 1.3. Маркетингові інструменти підвищення лояльності споживачів 28 Висновки до розділу 1 34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 36 2.1. Господарська діяльність досліджуваного підприємства: особливості господарювання та умови ринку 36 2.2. Аналіз складових комплексу маркетингу підприємства 43 2.3. Аналіз використання інструментів взаємодії з клієнтами 53 Висновки до розділу 2 62 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 64 3.1. Визначення перспективних напрямів розвитку бізнесу 64 3.2. Розроблення програми партнерських відносин з клієнтами 77 Висновки до розділу 3 89 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 91 Висновки до розділу 4 93 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 107
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46955
Copyright owner: © Куриляк Петро Ігорович, 2024
References (Ukraine): 1. Аграрії змінили структуру споживання мінеральних добрив. 21.07.2023. URL: https://agroportal.ua/news/rastenievodstvo/agrariji-zminili-strukturu-spozhivannyamineralnih-dobriv
2. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2006. 448 с.
3. Берестенко В. Як логістика адаптувалась до війни. Економічна правда. URL: https://epravda.com.ua/columns/2023/07/24/702529/
4. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейдмаркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації длязабезпечення ефективності бізнес-процесів]:монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.
5. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. С. 463- 475.URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506
6. Бурліцька О. П. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда//Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336- 3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Educationand Science s.r.o. P. 49-55.
7. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
8. Виноградова О.В., Писар Н.Б. Управління лояльністю споживачів: навчальний посібник. К. ДУТ, 2021. 154 с.
9. Власюк Н. Транзакційний маркетинг та маркетинг відносин: переваги, відмінності та приклади. URL: https://marketer.ua/ua/transactional-andrelationship-marketing/
10. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.
11. Гончаренко О.В., Дідур К.М., Ткаченко М.С. Сучасні підходи до підвищення конкурентоспроможності підприємства для зміцнення продовольчої безпеки. Економічна наука. 2024. № 22. С. 71-79.
12. Єрмоленко Г. Морський транспорт у 2022 році забезпечив 54% експортних перевезень України. URL: https://gmk.center/ua/news/morskij-transport-u-2022- roci-zabezpechiv-54-eksportnih-perevezen-ukraini/
13. Жнива-2023: В Україні намолочено 79,2 млн. т нового врожаю /Міністерство аграрної політики та продовольства України. 2023. 29 груд. URL: https://minagro.gov.ua/news/zhniva-2023-v-ukrayini-namolocheno-792-mln-tonnnovogo-vrozhayu
14. Заблоцька Ю. Партнерський маркетинг: що це таке і як працює. URL: https://apix-drive.com/ua/blog/marketing/partnerskij-marketing-sho-ce-take
15. Зануда А. Торгівельний безліміт: що дали Україні два роки без обмежень на ринку ЄС. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cv22lexmrnmo
16. Звіт про прямі збитки інфраструктури та непрямі втрати економіки від руйнувань внаслідок військової агресії Росії проти України станом на червень 2023 року. KSE. Липень 2023. URL: https://kse.ua/wpcontent/uploads/2023/09/June_Damages_UKR_-Report.pdf
17. Іваннікова М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів. Маркетинг і менеджмент. 2014. № 3. С. 62-72.
18. Іванова Л.О. Лояльність споживачів та формування їх видів на споживчому ринку. Науковий вісник НЛТУ України. 2013. Вип. 23.7. С. 164-172
19. Індекс лояльності клієнтів – NPS score. URL: https://icstudio.online/post/indeks-loyalnosti-kliyentiv-nps-score
20. Кобернюк С., Карпенко В. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability. 2023. № 1. С. 204-212.
21. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит: навчальний посібник. URL: https://pidru4niki.com/1218071563064/marketing/sutnist_metodika_auditu_loyalnost i_spozhivachiv
22. Кошкалда І. В., Прокопишин О. С., Трушкіна Н. В. Концептуальні засади створення інноваційних агрокластерів в умовах сталого розвитку національної економіки. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Сер.: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. 2022. № 1 (25). С. 74-88. https://doi.-org/10.31471/2409-0948- 2022-1(25)-74-88
23. Красноруцький О. О., Данько Ю.І. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України [монографія]. Харків : Майдан, 2019. 262 с.
24. Краузе О. Зовнішня трудова міграція населення України. Галицький економічний вісник. 2010. №2 (27). С. 26-34.
25. Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2008. №1. С. 104-110.
26. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023. 179 с.]. С.203-210.
27. Краузе О., Синькевич Н., Юрик Н. Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 14-24. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1254
28. Леонова О. «Доставляючи щасті»: принципи корпоративної культури Zappos. URL: https://hurma.work/blog/dostavlyayuchi-shhastya-princzipikorporativnoi-kulturi-zappos/
29. Маркова В.Д., Кузнєцова С.А. Стратегічний менеджмент. URL: https://infotour.in.ua/markova.htm
30. Матєєв М. Сільське господарство та ринок сільськогосподарських земель України: вплив війни. Вокс Україна. URL: https://voxukraine.org/silskegospodarstvo-ta-rynok-silskogospodarskyh-zemel-ukrayiny-vplyv-vijny
31. Матричні методи формування стратегії розвитку компанії. URL: http://www.ekonomikam.com/ecfins-452-5.html
32. Молочно-товарні ферми вийшли на довоєнні рівні виробництва молока в 2023 році. АВМ. 2024. 16 січ. URL: https://avm-ua.org/uk/post/molocno-tovarnifermi-vijsli-na-dovoenni-rivni-virobnictva-moloka-v-2023-roci
33. Маховикова Г.А. Планування на підприємстві. URL: https://stud.com.ua/22684/ekonomika/tsili_zavdannya_strategichnogo_planuvannya
34. На розмінованих землях України вже можна виростити 1 млн. т зерна /Пресслужба Апарату Верховної Ради України. 2024. 17 січ. URL: https://www.rada.gov.ua/news/news_kom/245689.html
35. Немцева Ю. Пораховано кількість худоби на початок 2023 р. URL: https://kurkul.com/news/32306-porahovano-kilkist-hudobi-na-pochatok-2023-roku
36. Нова аграрна політика. URL: http://www.vin.gov.ua/images/doc/vin/Dep-APK2022/Prezentatsia.pdf
37. Нові тренди сільськогосподарських культур та динаміка посівних площ України. URL: https://agroter.com.ua/2024/06/22/novi-trendy-silskogospodarskyhkultur-ta-dynamika-posivnyh-ploshh-ukrayiny/#
38. Олійник В. Як у компанії «Астарта» реалізують унікальну програму збереження родючості ґрунтів. URL: https://agronomy.com.ua/statti/1821-yak-ukompanii-astarta-realizuiut-unikalnu-prohramu-zberezhennia-rodiuchostigruntiv.html
39. Ойнер О.К. Управління результативністю маркетингу: навчальний посібник. URL: https://stud.com.ua/21496/marketing/zadovolenosti_loyalnosti_tipi_loyalnosti_spozhi vacha
40. Опендатабот. ПП «Захід Агро Корм». URL: https://opendatabot.ua/c/38795039
41. Офіційний сайт ПП «Захід Агро Корм». URL: https://zahidagrokorm.com.ua/about.htm
42. Офіційний сайт ТОВ «Ензим Агро». URL: https://agro.enzim.biz/#produkt
43. Офіційний сайт «Група компаній VITAGRO». URL: https://elevatorist.com/kompanii/129-Vitagro
44. Офіційний сайт ТОВ «Спектр-Агро». URL: https://www.spectragro.com/contacts/
45. Офіційний сайт ТОВ «ТМ-Агро». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42991699/
46. Офіційний сайт ТОВ «Агрофірма «Колос». URL: https://www.agrokolos.com.ua/about-1
47. Офіційний сайт ТОВ «Біохім Агро». URL: https://biochemagro.com.ua/aboutus-copy
48. Офіційний сайт компанії AGRICHAIN. IT-рішення для агробізнесу. Комплексна система ІТ-рішень для управління агробізнесом. URL: https://agrichain.com.ua/
49. Офіційний сайт лабораторії «УкрХім Аналіз». URL: https://himanaliz.ua/uk/poslugi/khimichniy-analiz-gruntu/
50. Пєтков В. Сутність, функції і види стратегічного планування в організації. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2022. № 2. С. 58-62.
51. Прокопишин О. С. Організаційно-економічний механізм управління розвитком сільськогосподарських кооперативних взаємовідносин. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 45-49.
52. Реалії сільського господарства під час війни. Виклики та можливості. URL: https://consumerhm.gov.ua/3536-realiji-silskogo-gospodarstva-pid-chas-vijni-viklikita-mozhlivosti
53. Рибачук Н.В., Журко Т.О. Формування лояльності споживачів, як одного з основних чинників функціонування аптечної установи. Ефективна економіка. 2014. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3190
54. Сидерати: види, коли сіяти. Альфагро. URL: https://alfagro.com.ua/uk/sideratividi-koli-siyati/
55. Статистичний огляд соціально-економічного становища України за січень 2022 р. К., 2022. 58 с
56. Синькевич Н., Краузе О. Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економіки. Галицький економічний вісник. 2023. № 2 (81). С 7-15. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.007
57. Сіньковська В.М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т 3. № 4. С. 40-53.
58. Смірнова Ю. Чому масові знижки поступляться Data-driven-підходу та персональним пропозиціям. URL: https://marketer.ua/ua/why-mass-discounts-willgive-way-to-a-data-driven-approach/
59. Тернопільська область. Каталог провідних підприємств України. URL: https://www.rada.com.ua/ukr/RegionsPotential/Ternopil/
60. Україна вийшла на довоєнні показники експорту: які товари та країни в топах. URL: https://texty.org.ua/fragments/112370/ukrayina-vyjshla-na-dovoyennipokaznyky-eksportu-yaki-tovary-ta-krayiny-v-topah/
61. У цьому році фермери зібрали 29 млн. тонн овочів. У лідерах Житомирщина та Дніпропетровщина /Міністерство аграрної політики та продовольства України. 2023. 22 лист. URL: https://minagro.gov.ua/news/u-comu-roci-fermerizibrali-29-mln-tonn-ovochiv-u-liderah-zhitomirshchina-ta-dnipropetrovshchina
62. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
63. Шоломейчук С., Бурліцька О. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетинговіта логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.
64. Якимишин Л.Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія. Тернопіль. 2017. 220 с
65. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii.Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589
66. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.
67. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023)
68. Pohorelov Y.S. (2017) Sposoby rozvytku pidpryiemstva: umovy ta ezultatyvnist vykorystannia. Ekonomichnyi zhurnal Odeskoho politekhnichnoho universytetu. Economic Journal of Odessa Polytechnic University, no 1, 76-84
69. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, SerhiiHarkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.
70. Thompson A. et al. (2013) Crafting & executing strategy. The quest for competitive advantage: Concepts and cases. McGraw-Hill Education. 154 р.
Content type: Master Thesis
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Куриляк_КРМ.pdf2,84 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools