霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46955
摰����漯敶�
DC �������霂剛��
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.advisorKrauze, Olha-
dc.contributor.authorКуриляк, Петро Ігорович-
dc.contributor.authorKurylyak, Petro-
dc.date.accessioned2024-12-29T18:22:34Z-
dc.date.available2024-12-29T18:22:34Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationКуриляк П. І. Обґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. О. І. Краузе. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46955-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи визначено обґрунтування та розроблення стратегії маркетингу відносин з клієнтами. Виходячи з визначеної мети, у роботі сформульовано та вирішено ряд завдань: – визначення основних відмінностей та переваг маркетингу відносин; – вивчення теоретичних підходів маркетингу відносин до управління лояльністю споживачів; – дослідження особливостей та ефективності господарювання досліджуваного підприємства; – дослідження ефективності комплексу маркетингу підприємства; – здійснення аналізу програм лояльності, визначення їх переваг та недоліків; – визначення пріоритетних напрямів розвитку бізнесу; – розроблення та обґрунтування комерційного ефекту програми партнерських відносин з клієнтом; – огляд стан забезпечення охорони праці та протипожежної безпеки на підприємстві. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства «Захід Агро Корм», що спеціалізується на продажу кормів та кормових добавок, а також засобів захисту рослин. Предметом дослідження є концептуальні та прикладні аспекти розроблення стратегій маркетингу відносин.uk_UA
dc.description.abstractКуриляк П.І. Обґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємства. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. В кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс маркетингових заходів інтеграційного розвитку ПП «Захід Агро Корм» орієнтовний на формування кооперації сільськогосподарських підприємства малого та середнього бізнесу та формування клієнтоорієнтованого маркетингу. Пропонований комплекс маркетингових заходів дозволить зміцнити конкурентні позиції, наростити частку ринку та забезпечити стійку динаміку зростання прибутковості підприємства.uk_UA
dc.description.abstractKurylyak P.I. Rationale and development of customer relationship marketing strategies to increase enterprise customer loyalty and retention. – Manuscript. Research on receiving of Master Degree on a master's degree 075 «Marketing». Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. In the qualification work, a set of marketing measures for the integration development of PE "West Agro Feed" is proposed, which is indicative of the formation of cooperation between agricultural enterprises of small and medium-sized businesses and the formation of client-oriented marketing. The proposed set of marketing measures will strengthen the competitive position, increase market share and ensure a steady growth dynamics of profitability.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР 6 ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН 11 1.1. Основні відмінності та переваги маркетингу відносин 11 1.2. Теоретичні підходи маркетингу відносин до управління лояльністю споживачів 17 1.3. Маркетингові інструменти підвищення лояльності споживачів 28 Висновки до розділу 1 34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 36 2.1. Господарська діяльність досліджуваного підприємства: особливості господарювання та умови ринку 36 2.2. Аналіз складових комплексу маркетингу підприємства 43 2.3. Аналіз використання інструментів взаємодії з клієнтами 53 Висновки до розділу 2 62 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 64 3.1. Визначення перспективних напрямів розвитку бізнесу 64 3.2. Розроблення програми партнерських відносин з клієнтами 77 Висновки до розділу 3 89 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 91 Висновки до розділу 4 93 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 107uk_UA
dc.format.extent99-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectпартнерський маркетингuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectвиробники сільськогосподарської продукціїuk_UA
dc.subjectвиробники сільськогосподарської продукціїuk_UA
dc.subjectкоопераціяuk_UA
dc.subjectкоопераціяuk_UA
dc.subjectmarketing of relationsuk_UA
dc.subjectmarketing of relationsuk_UA
dc.subjectaffiliate marketinguk_UA
dc.subjectaffiliate marketinguk_UA
dc.subjectloyalty programuk_UA
dc.subjectloyalty programuk_UA
dc.subjectagricultural producersuk_UA
dc.subjectagricultural producersuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.titleОбґрунтування та розроблення стратегій маркетингу відносин з клієнтами для збільшення лояльності та утримання клієнтів підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeRationale and development of customer relationship marketing strategies to increase enterprise customer loyalty and retention.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Куриляк Петро Ігорович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.committeeMemberPanukhnik, Elena-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Аграрії змінили структуру споживання мінеральних добрив. 21.07.2023. URL: https://agroportal.ua/news/rastenievodstvo/agrariji-zminili-strukturu-spozhivannyamineralnih-dobrivuk_UA
dc.relation.references2. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник. К.: ВД «Професіонал», 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references3. Берестенко В. Як логістика адаптувалась до війни. Економічна правда. URL: https://epravda.com.ua/columns/2023/07/24/702529/uk_UA
dc.relation.references4. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейдмаркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації длязабезпечення ефективності бізнес-процесів]:монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references5. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. С. 463- 475.URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references6. Бурліцька О. П. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда//Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336- 3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Educationand Science s.r.o. P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references7. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references8. Виноградова О.В., Писар Н.Б. Управління лояльністю споживачів: навчальний посібник. К. ДУТ, 2021. 154 с.uk_UA
dc.relation.references9. Власюк Н. Транзакційний маркетинг та маркетинг відносин: переваги, відмінності та приклади. URL: https://marketer.ua/ua/transactional-andrelationship-marketing/uk_UA
dc.relation.references10. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.uk_UA
dc.relation.references11. Гончаренко О.В., Дідур К.М., Ткаченко М.С. Сучасні підходи до підвищення конкурентоспроможності підприємства для зміцнення продовольчої безпеки. Економічна наука. 2024. № 22. С. 71-79.uk_UA
dc.relation.references12. Єрмоленко Г. Морський транспорт у 2022 році забезпечив 54% експортних перевезень України. URL: https://gmk.center/ua/news/morskij-transport-u-2022- roci-zabezpechiv-54-eksportnih-perevezen-ukraini/uk_UA
dc.relation.references13. Жнива-2023: В Україні намолочено 79,2 млн. т нового врожаю /Міністерство аграрної політики та продовольства України. 2023. 29 груд. URL: https://minagro.gov.ua/news/zhniva-2023-v-ukrayini-namolocheno-792-mln-tonnnovogo-vrozhayuuk_UA
dc.relation.references14. Заблоцька Ю. Партнерський маркетинг: що це таке і як працює. URL: https://apix-drive.com/ua/blog/marketing/partnerskij-marketing-sho-ce-takeuk_UA
dc.relation.references15. Зануда А. Торгівельний безліміт: що дали Україні два роки без обмежень на ринку ЄС. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cv22lexmrnmouk_UA
dc.relation.references16. Звіт про прямі збитки інфраструктури та непрямі втрати економіки від руйнувань внаслідок військової агресії Росії проти України станом на червень 2023 року. KSE. Липень 2023. URL: https://kse.ua/wpcontent/uploads/2023/09/June_Damages_UKR_-Report.pdfuk_UA
dc.relation.references17. Іваннікова М.М. Маркетингове управління лояльністю споживачів. Маркетинг і менеджмент. 2014. № 3. С. 62-72.uk_UA
dc.relation.references18. Іванова Л.О. Лояльність споживачів та формування їх видів на споживчому ринку. Науковий вісник НЛТУ України. 2013. Вип. 23.7. С. 164-172uk_UA
dc.relation.references19. Індекс лояльності клієнтів – NPS score. URL: https://icstudio.online/post/indeks-loyalnosti-kliyentiv-nps-scoreuk_UA
dc.relation.references20. Кобернюк С., Карпенко В. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability. 2023. № 1. С. 204-212.uk_UA
dc.relation.references21. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит: навчальний посібник. URL: https://pidru4niki.com/1218071563064/marketing/sutnist_metodika_auditu_loyalnost i_spozhivachivuk_UA
dc.relation.references22. Кошкалда І. В., Прокопишин О. С., Трушкіна Н. В. Концептуальні засади створення інноваційних агрокластерів в умовах сталого розвитку національної економіки. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Сер.: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. 2022. № 1 (25). С. 74-88. https://doi.-org/10.31471/2409-0948- 2022-1(25)-74-88uk_UA
dc.relation.references23. Красноруцький О. О., Данько Ю.І. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України [монографія]. Харків : Майдан, 2019. 262 с.uk_UA
dc.relation.references24. Краузе О. Зовнішня трудова міграція населення України. Галицький економічний вісник. 2010. №2 (27). С. 26-34.uk_UA
dc.relation.references25. Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2008. №1. С. 104-110.uk_UA
dc.relation.references26. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023. 179 с.]. С.203-210.uk_UA
dc.relation.references27. Краузе О., Синькевич Н., Юрик Н. Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 14-24. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1254uk_UA
dc.relation.references28. Леонова О. «Доставляючи щасті»: принципи корпоративної культури Zappos. URL: https://hurma.work/blog/dostavlyayuchi-shhastya-princzipikorporativnoi-kulturi-zappos/uk_UA
dc.relation.references29. Маркова В.Д., Кузнєцова С.А. Стратегічний менеджмент. URL: https://infotour.in.ua/markova.htmuk_UA
dc.relation.references30. Матєєв М. Сільське господарство та ринок сільськогосподарських земель України: вплив війни. Вокс Україна. URL: https://voxukraine.org/silskegospodarstvo-ta-rynok-silskogospodarskyh-zemel-ukrayiny-vplyv-vijnyuk_UA
dc.relation.references31. Матричні методи формування стратегії розвитку компанії. URL: http://www.ekonomikam.com/ecfins-452-5.htmluk_UA
dc.relation.references32. Молочно-товарні ферми вийшли на довоєнні рівні виробництва молока в 2023 році. АВМ. 2024. 16 січ. URL: https://avm-ua.org/uk/post/molocno-tovarnifermi-vijsli-na-dovoenni-rivni-virobnictva-moloka-v-2023-rociuk_UA
dc.relation.references33. Маховикова Г.А. Планування на підприємстві. URL: https://stud.com.ua/22684/ekonomika/tsili_zavdannya_strategichnogo_planuvannyauk_UA
dc.relation.references34. На розмінованих землях України вже можна виростити 1 млн. т зерна /Пресслужба Апарату Верховної Ради України. 2024. 17 січ. URL: https://www.rada.gov.ua/news/news_kom/245689.htmluk_UA
dc.relation.references35. Немцева Ю. Пораховано кількість худоби на початок 2023 р. URL: https://kurkul.com/news/32306-porahovano-kilkist-hudobi-na-pochatok-2023-rokuuk_UA
dc.relation.references36. Нова аграрна політика. URL: http://www.vin.gov.ua/images/doc/vin/Dep-APK2022/Prezentatsia.pdfuk_UA
dc.relation.references37. Нові тренди сільськогосподарських культур та динаміка посівних площ України. URL: https://agroter.com.ua/2024/06/22/novi-trendy-silskogospodarskyhkultur-ta-dynamika-posivnyh-ploshh-ukrayiny/#uk_UA
dc.relation.references38. Олійник В. Як у компанії «Астарта» реалізують унікальну програму збереження родючості ґрунтів. URL: https://agronomy.com.ua/statti/1821-yak-ukompanii-astarta-realizuiut-unikalnu-prohramu-zberezhennia-rodiuchostigruntiv.htmluk_UA
dc.relation.references39. Ойнер О.К. Управління результативністю маркетингу: навчальний посібник. URL: https://stud.com.ua/21496/marketing/zadovolenosti_loyalnosti_tipi_loyalnosti_spozhi vachauk_UA
dc.relation.references40. Опендатабот. ПП «Захід Агро Корм». URL: https://opendatabot.ua/c/38795039uk_UA
dc.relation.references41. Офіційний сайт ПП «Захід Агро Корм». URL: https://zahidagrokorm.com.ua/about.htmuk_UA
dc.relation.references42. Офіційний сайт ТОВ «Ензим Агро». URL: https://agro.enzim.biz/#produktuk_UA
dc.relation.references43. Офіційний сайт «Група компаній VITAGRO». URL: https://elevatorist.com/kompanii/129-Vitagrouk_UA
dc.relation.references44. Офіційний сайт ТОВ «Спектр-Агро». URL: https://www.spectragro.com/contacts/uk_UA
dc.relation.references45. Офіційний сайт ТОВ «ТМ-Агро». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42991699/uk_UA
dc.relation.references46. Офіційний сайт ТОВ «Агрофірма «Колос». URL: https://www.agrokolos.com.ua/about-1uk_UA
dc.relation.references47. Офіційний сайт ТОВ «Біохім Агро». URL: https://biochemagro.com.ua/aboutus-copyuk_UA
dc.relation.references48. Офіційний сайт компанії AGRICHAIN. IT-рішення для агробізнесу. Комплексна система ІТ-рішень для управління агробізнесом. URL: https://agrichain.com.ua/uk_UA
dc.relation.references49. Офіційний сайт лабораторії «УкрХім Аналіз». URL: https://himanaliz.ua/uk/poslugi/khimichniy-analiz-gruntu/uk_UA
dc.relation.references50. Пєтков В. Сутність, функції і види стратегічного планування в організації. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2022. № 2. С. 58-62.uk_UA
dc.relation.references51. Прокопишин О. С. Організаційно-економічний механізм управління розвитком сільськогосподарських кооперативних взаємовідносин. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 45-49.uk_UA
dc.relation.references52. Реалії сільського господарства під час війни. Виклики та можливості. URL: https://consumerhm.gov.ua/3536-realiji-silskogo-gospodarstva-pid-chas-vijni-viklikita-mozhlivostiuk_UA
dc.relation.references53. Рибачук Н.В., Журко Т.О. Формування лояльності споживачів, як одного з основних чинників функціонування аптечної установи. Ефективна економіка. 2014. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3190uk_UA
dc.relation.references54. Сидерати: види, коли сіяти. Альфагро. URL: https://alfagro.com.ua/uk/sideratividi-koli-siyati/uk_UA
dc.relation.references55. Статистичний огляд соціально-економічного становища України за січень 2022 р. К., 2022. 58 сuk_UA
dc.relation.references56. Синькевич Н., Краузе О. Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економіки. Галицький економічний вісник. 2023. № 2 (81). С 7-15. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.007uk_UA
dc.relation.references57. Сіньковська В.М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т 3. № 4. С. 40-53.uk_UA
dc.relation.references58. Смірнова Ю. Чому масові знижки поступляться Data-driven-підходу та персональним пропозиціям. URL: https://marketer.ua/ua/why-mass-discounts-willgive-way-to-a-data-driven-approach/uk_UA
dc.relation.references59. Тернопільська область. Каталог провідних підприємств України. URL: https://www.rada.com.ua/ukr/RegionsPotential/Ternopil/uk_UA
dc.relation.references60. Україна вийшла на довоєнні показники експорту: які товари та країни в топах. URL: https://texty.org.ua/fragments/112370/ukrayina-vyjshla-na-dovoyennipokaznyky-eksportu-yaki-tovary-ta-krayiny-v-topah/uk_UA
dc.relation.references61. У цьому році фермери зібрали 29 млн. тонн овочів. У лідерах Житомирщина та Дніпропетровщина /Міністерство аграрної політики та продовольства України. 2023. 22 лист. URL: https://minagro.gov.ua/news/u-comu-roci-fermerizibrali-29-mln-tonn-ovochiv-u-liderah-zhitomirshchina-ta-dnipropetrovshchinauk_UA
dc.relation.references62. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdfuk_UA
dc.relation.references63. Шоломейчук С., Бурліцька О. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетинговіта логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.uk_UA
dc.relation.references64. Якимишин Л.Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія. Тернопіль. 2017. 220 сuk_UA
dc.relation.references65. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii.Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589uk_UA
dc.relation.references66. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references67. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023)uk_UA
dc.relation.references68. Pohorelov Y.S. (2017) Sposoby rozvytku pidpryiemstva: umovy ta ezultatyvnist vykorystannia. Ekonomichnyi zhurnal Odeskoho politekhnichnoho universytetu. Economic Journal of Odessa Polytechnic University, no 1, 76-84uk_UA
dc.relation.references69. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, SerhiiHarkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.relation.references70. Thompson A. et al. (2013) Crafting & executing strategy. The quest for competitive advantage: Concepts and cases. McGraw-Hill Education. 154 р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
�蝷箔����:075 — маркетинг

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Куриляк_КРМ.pdf2,84 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�