Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДячук, Степан Федорович-
dc.contributor.authorКулішова, Каріна Дмитрівна-
dc.contributor.authorKulishova, Karina-
dc.date.accessioned2024-12-27T10:58:45Z-
dc.date.available2024-12-27T10:58:45Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationКулішова К. Д. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. С. Ф. Дячук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46917-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка та впровадження інтелектуальної системи для автоматизації контенту у сучасних CRM-системах на основі алгоритмів штучного інтелекту. Методи розробки базуються на сучасних підходах до обробки природної мови (NLP), зокрема GPT-моделях, реалізованих на мові програмування Python із застосуванням бібліотеки PyTorch та інтеграцію через REST API. У роботі використовуються методи аналітики даних для сегментації клієнтів і прогнозування їхніх потреб. В результаті роботи було розроблено програмне рішення для автоматизації створення текстового контенту та побудови рекомендаційних систем, яке інтегровано у CRM-систему. Рішення забезпечує збереження контексту комунікації з клієнтом, адаптацію контенту під індивідуальні потреби, а також автоматизацію рутинних процесів контент-менеджменту.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to develop and implement a content automation system in modern CRM systems using artificial intelligence methods. The development methods involve GPT models for automated text generation, the Python programming language, the PyTorch library, and integration via REST API. The solution is based on an AI Engine for natural language processing (NLP), data analysis, and personalized content creation. As a result, a software system was implemented to automate content generation for CRM systems, preserve communication context, and adapt content to individual customer needs. The solution improves system productivity and reduces time spent on content management.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ АВТОМАТИЗАЦІЇ КОНТЕНТУ В CRM-СИСТЕМАХ 10 1.1 Характеристика сучасних CRM-систем у бізнес-процесах 10 1.2 Аналіз проблем автоматизації контенту у CRM-системах 12 1.3 Використання штучного інтелекту для автоматизації бізнес-процесів 16 1.3.1 Огляд ключових технологій штучного інтелекту для бізнесу 16 1.3.2 Автоматизація бізнес-процесів за допомогою ШІ 18 1.3.3 Можливості штучного інтелекту в CRM-системах 20 1.3.4 Виклики впровадження штучного інтелекту 22 1.4 Визначення потреби у впровадженні ШІ-рішення для створення та управління контентом 24 1.5 Актуальність та цінність автоматизації для підвищення ефективності роботи користувачів CRM 25 2 РОЗРОБКА РІШЕННЯ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ 27 2.1 Постановка технічних вимог 27 2.2 Архітектура та дизайн рішення 28 2.3 Розробка моделі штучного інтелекту 32 2.4 Реалізація інтеграції з CRM-системою 39 2.5 Тестування та валідація моделі 43 3 ТЕСТУВАННЯ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОГО РІШЕННЯ 51 3.1. Розробка плану тестування 51 3.2. Перевірка функціональності окремих компонентів 55 3.3. Аналіз продуктивності системи в реальному CRM-середовищі 58 3.3.1 Інструменти для автоматизації інтеграційного тестування 61 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 63 4.1 Охорона праці 63 4.2 Комп’ютерне забезпечення процесу оцінки радіаційної та хімічної обстановки 65 ВИСНОВКИ 68 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТОК А 74 ДОДАТОК Б 77uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject121uk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТuk_UA
dc.subjectCRM-СИСТЕМАuk_UA
dc.subjectАВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУuk_UA
dc.subjectGPT-МОДЕЛІuk_UA
dc.subjectPYTHONuk_UA
dc.subjectRESTAPIuk_UA
dc.subjectPYTORCHuk_UA
dc.subjectAI ENGINEuk_UA
dc.subjectHUGGING FACEuk_UA
dc.titleРозробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системахuk_UA
dc.title.alternativeDeveloping AI-based solutions for content automation in modern CRM systemsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Кулішова Каріна Дмитрівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМарценко, Сергій Володимирович-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages77-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Buttle, F., & Maklan, S. (2019). Customer Relationship Management: Concepts and Technologies (4th ed.). Routledge.uk_UA
dc.relation.references2. Realizing Business Benefits Through CRM: Hitting the Right Target in the Right Way. [Електронний ресурс]. URL: https://www.researchgate.net/publication/220500536 (дата звернення: 07.11.24)uk_UA
dc.relation.references3. Що Таке Автоматизація Маркетингу. [Електронний ресурс]. URL: https://gudhub.com.ua/blog/marketing/avtomatyzatsija-marketyngu/ (дата звернення: 07.11.24)uk_UA
dc.relation.references4. Top Challenges in CRM Implementation. [Електронний ресурс]. URL: https://www.sagesoftware.co.in/blogs/top-challenges-in-crm-implementation/ (дата звернення: 07.11.24)uk_UA
dc.relation.references5. Petryk, M. , Doroshenko, A. , Mykhalyk, D. , Ivanenko, P. , Yatsenko, O. Automated Parallelization of Software for Identifying Parameters of Intraparticle Diffusion and Adsorption in Heterogeneous Nanoporous Media Lecture Notes in Networks and Systems, 2023, 667 LNNS, pp. 33–47uk_UA
dc.relation.references6. Shai Shalev-Shwartz, Shai Ben-David. (2014). Understanding Machine Learning: From Theory to Algorithms. Режим доступа: https://www.cs.huji.ac.il/~shais/UnderstandingMachineLearning/understanding-machine-learning-theory-algorithms.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Artificial Intelligence (AI) Forecasting. [Електронний ресурс]. URL: https://www.zoho.com/analytics/glossary/ai-forecasting.html (дата звернення: 10.11.24)uk_UA
dc.relation.references8. AI in CRM. [Електронний ресурс]. URL: https://www.ibm.com/think/topics/ai-crm (дата звернення: 10.11.24)uk_UA
dc.relation.references9. Zdzisław S. Hippe, Juliusz L. Kulikowski, Teresa Mroczek. (2014) Issues and Challenges in Artificial Intelligence (Studies in Computational Intelligence, 559)uk_UA
dc.relation.references10. Генерування природної мови. [Електронний ресурс]. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Генерування_природної_мови (дата звернення: 10.11.24)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:121 — інженерія програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_Kulishova_2024.pdf2,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools