Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46826

Název: Проблема українського підприємництва – маркетинг
Další názvy: the problem of ukrainian entrepreneurship is marketing
Autoři: Маряш, Микола
Mikola, Mariash
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Маряш М. Проблема українського підприємництва – маркетинг / Микола Маряш // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 77–78. — (Сучасний розвиток фінансового ринку України: можливості, виклики, загрози).
Bibliographic reference (2015): Маряш М. Проблема українського підприємництва – маркетинг // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 77–78.
Bibliographic citation (APA): Mikola, M. (2024). Problema ukrainskoho pidpryiemnytstva – marketynh [the problem of ukrainian entrepreneurship is marketing]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 77-78. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Mikola M. (2024) Problema ukrainskoho pidpryiemnytstva – marketynh [the problem of ukrainian entrepreneurship is marketing]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 77-78 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
Conference/Event: ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Datum vydání: 25-lis-2024
Date of entry: 19-pro-2024
Nakladatel: ФОП Паляниця В. А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25 листопада 2024 року
25 November 2024
Supervisor: Мариненко, Наталія Юріївна
Marynenko, Natalia
UDC: 330
Number of pages: 2
Page range: 77-78
Start page: 77
End page: 78
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46826
ISBN: 978-617-7875-87-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
https://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
https://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
References (Ukraine): 1. Закриття ФОПів в Україні зросло на 54%, а компаній - на 15% URL:https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
2. A Study on Digital Marketing and its Impact on Revenue Generation URL:https://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
3. Вплив маркетингу на прибуток у період рецесії URL:https://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
References (International): 1. Zakryttia FOPiv v Ukraini zroslo na 54%, a kompanii - na 15% URL:https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
2. A Study on Digital Marketing and its Impact on Revenue Generation URL:https://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
3. Vplyv marketynhu na prybutok u period retsesii URL:https://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.