Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46826

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМариненко, Наталія Юріївна
dc.contributor.advisorMarynenko, Natalia
dc.contributor.authorМаряш, Микола
dc.contributor.authorMikola, Mariash
dc.coverage.temporal25 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal25 November 2024
dc.date.accessioned2024-12-19T14:51:52Z-
dc.date.available2024-12-19T14:51:52Z-
dc.date.created2024-11-25
dc.date.issued2024-11-25
dc.identifier.citationМаряш М. Проблема українського підприємництва – маркетинг / Микола Маряш // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 77–78. — (Сучасний розвиток фінансового ринку України: можливості, виклики, загрози).
dc.identifier.isbn978-617-7875-87-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46826-
dc.format.extent77-78
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
dc.relation.ispartofProceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
dc.relation.urihttps://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
dc.relation.urihttps://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
dc.relation.urihttps://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
dc.titleПроблема українського підприємництва – маркетинг
dc.title.alternativethe problem of ukrainian entrepreneurship is marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc330
dc.relation.references1. Закриття ФОПів в Україні зросло на 54%, а компаній - на 15% URL:https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
dc.relation.references2. A Study on Digital Marketing and its Impact on Revenue Generation URL:https://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
dc.relation.references3. Вплив маркетингу на прибуток у період рецесії URL:https://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
dc.relation.referencesen1. Zakryttia FOPiv v Ukraini zroslo na 54%, a kompanii - na 15% URL:https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/4/716199/
dc.relation.referencesen2. A Study on Digital Marketing and its Impact on Revenue Generation URL:https://ijrpr.com/uploads/V5ISSUE5/IJRPR28528.pdf
dc.relation.referencesen3. Vplyv marketynhu na prybutok u period retsesii URL:https://www.wordstream.com/blog/ws/2020/09/24/marketing-during-recession
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage77
dc.citation.epage78
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.identifier.citation2015Маряш М. Проблема українського підприємництва – маркетинг // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 77–78.
dc.identifier.citationenAPAMikola, M. (2024). Problema ukrainskoho pidpryiemnytstva – marketynh [the problem of ukrainian entrepreneurship is marketing]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 77-78. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMikola M. (2024) Problema ukrainskoho pidpryiemnytstva – marketynh [the problem of ukrainian entrepreneurship is marketing]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 77-78 [in Ukrainian].
Appears in Collections:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.