Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46790

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.date.accessioned2024-12-19T13:22:02Z-
dc.date.available2024-12-19T13:22:02Z-
dc.date.created2024-05-21
dc.date.issued2024-05-21
dc.identifier.citationПіняк І. Л. Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій / Піняк Ірина Любомирівна, Шпилик Світлана Василівна // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія. — Т. : ФОП Шпак В. Б., 2024. — С. 44–52. — (Розділ 1).
dc.identifier.isbn978-966-457-295-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46790-
dc.format.extent44-52
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Шпак В. Б.
dc.relation.ispartofМаркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, 2024
dc.relation.ispartofMarketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 2024
dc.relation.urihttps://business.diia.gov.ua/cases/novini/vijna-ta-regioni-ukraini-ak-zminuetsa-privablivist-dla-pidpriemciv
dc.relation.urihttps://ua.sudohodstvo.org/eba-indeks-investyczijnoyi-pryvablyvosti-ukrayiny-zminy-ta-ochikuvannya/
dc.titleЗалучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій
dc.typeBook Chapter
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2024,
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages9
dc.relation.references1. Війна та регіони України: як змінюється привабливість для підприємців. URL: https://business.diia.gov.ua/cases/novini/vijna-ta-regioni-ukraini-ak-zminuetsa-privablivist-dla-pidpriemciv
dc.relation.references2. Войнаренко, М. П. Управління інвестиційною діяльністю промислових підприємств: монографія / М. П. Войнаренко, І. Ю. Єпіфанова. – Вінниця: ВНТУ, 2011. – 188 с.
dc.relation.references3. EBA: Індекс інвестиційної привабливості України: Зміни та очікування. URL: https://ua.sudohodstvo.org/eba-indeks-investyczijnoyi-pryvablyvosti-ukrayiny-zminy-ta-ochikuvannya/
dc.relation.references4. Botschen, G., Promberger, K., Bernhart, J. (2017) Brand-driven Identity Development of Places. Journal of Place Management and Development. 10(2), pp.152–172.
dc.relation.referencesen1. Viina ta rehiony Ukrainy: yak zminiuietsia pryvablyvist dlia pidpryiemtsiv. URL: https://business.diia.gov.ua/cases/novini/vijna-ta-regioni-ukraini-ak-zminuetsa-privablivist-dla-pidpriemciv
dc.relation.referencesen2. Voinarenko, M. P. Upravlinnia investytsiinoiu diialnistiu promyslovykh pidpryiemstv: monograph, M. P. Voinarenko, I. Yu. Yepifanova, Vinnytsia: VNTU, 2011, 188 p.
dc.relation.referencesen3. EBA: Indeks investytsiinoi pryvablyvosti Ukrainy: Zminy ta ochikuvannia. URL: https://ua.sudohodstvo.org/eba-indeks-investyczijnoyi-pryvablyvosti-ukrayiny-zminy-ta-ochikuvannya/
dc.relation.referencesen4. Botschen, G., Promberger, K., Bernhart, J. (2017) Brand-driven Identity Development of Places. Journal of Place Management and Development. 10(2), pp.152–172.
dc.citation.journalTitleМаркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія
dc.citation.spage44
dc.citation.epage52
dc.identifier.citation2015Піняк І. Л., Шпилик С. В. Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територій // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, Тернопіль. 2024. С. 44–52.
dc.identifier.citationenAPAPiniak, I. L., & Shpilik, S. V. (2024). Zaluchennia investytsii yak element stratehichnoho marketynhu terytorii. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 44-52. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOPiniak I. L., Shpylyk S. V. (2024) Zaluchennia investytsii yak element stratehichnoho marketynhu terytorii. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph (Tern.), pp. 44-52 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.