Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46738

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorБуранич, Олег
dc.contributor.authorBuranych, Oleh
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationБуранич О. Особливості вибору бізнес стратегії для підвищення конкурентоспроможності в галузі туризму та гостинності / Олег Буранич // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 17–18. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46738-
dc.format.extent17-18
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua
dc.titleОсобливості вибору бізнес стратегії для підвищення конкурентоспроможності в галузі туризму та гостинності
dc.title.alternativePeculiarities of choosing a business strategy to increase competitiveness in the tourism and hospitality industry
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 55-68.
dc.relation.references2. Сливенко В. А., Єрмакова А. О. Класичні та сучасні бізнес стратегії туристичних підприємств. Ефективна економіка. 2018. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення: 25.10.2024).
dc.relation.referencesen1. Nosyriev O., Dedilova T., Tokar I. Rozvytok turyzmu ta industrii hostynnosti v stratehii postkonfliktnoho vidnovlennia ekonomiky Ukrainy. Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 1 (26). P. 55-68.
dc.relation.referencesen2. Slyvenko V. A., Yermakova A. O. Klasychni ta suchasni biznes stratehii turystychnykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2018. No 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (Date of appeal: 25.10.2024).
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage17
dc.citation.epage18
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Буранич О. Особливості вибору бізнес стратегії для підвищення конкурентоспроможності в галузі туризму та гостинності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 17–18.
dc.identifier.citationenAPABuranych, O. (2024). Osoblyvosti vyboru biznes stratehii dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti v haluzi turyzmu ta hostynnosti [Peculiarities of choosing a business strategy to increase competitiveness in the tourism and hospitality industry]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 17-18. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOBuranych O. (2024) Osoblyvosti vyboru biznes stratehii dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti v haluzi turyzmu ta hostynnosti [Peculiarities of choosing a business strategy to increase competitiveness in the tourism and hospitality industry]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 17-18 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.