Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46737

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна
dc.contributor.authorКуриляк, Петро
dc.contributor.authorKurylyak, Peter
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКуриляк П. Теоретичні підходи маркетингу взаємовідносин до управління лояльністю споживачів / Петро Куриляк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 110–111. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46737-
dc.format.extent110-111
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleТеоретичні підходи маркетингу взаємовідносин до управління лояльністю споживачів
dc.title.alternativeTheoretical approaches of relationship marketing to consumer loyalty management
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Виноградова О.В., Писар Н.Б. Управління лояльністю споживачів: навчальний посібник. К. ДУТ, 2021. 154 с.
dc.relation.references2. Іванова Л.О. Лояльність споживачів та формування їх видів на споживчому ринку. Науковий вісник НЛТУ України. 2013. Вип. 23.7. С. 164-172.
dc.relation.references3. Краузе О.І. Дослідження поведінки споживачів та методів формування споживчого попиту /Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції]: колективна монографія /за аг ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2021. – С. 89-122. (351 с.)
dc.relation.references4. Сіньковська В.М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т 3. № 4. С. 40-53.
dc.relation.referencesen1. Vynohradova O.V., Pysar N.B. Upravlinnia loialnistiu spozhyvachiv: navchalnyi posibnyk. K. DUT, 2021. 154 p.
dc.relation.referencesen2. Ivanova L.O. Loialnist spozhyvachiv ta formuvannia yikh vydiv na spozhyvchomu rynku. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy. 2013. Iss. 23.7. P. 164-172.
dc.relation.referencesen3. Krauze O.I. Doslidzhennia povedinky spozhyvachiv ta metodiv formuvannia spozhyvchoho popytu /Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii]: kolektyvna monograph /za ah red. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V.B., 2021, P. 89-122. (351 p.)
dc.relation.referencesen4. Sinkovska V.M. Vymiriuvannia loialnosti spozhyvachiv v umovakh konkurentsii. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2019. T 3. No 4. P. 40-53.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage110
dc.citation.epage111
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Куриляк П. Теоретичні підходи маркетингу взаємовідносин до управління лояльністю споживачів // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 110–111.
dc.identifier.citationenAPAKurylyak, P. (2024). Teoretychni pidkhody marketynhu vzaiemovidnosyn do upravlinnia loialnistiu spozhyvachiv [Theoretical approaches of relationship marketing to consumer loyalty management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 110-111. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKurylyak P. (2024) Teoretychni pidkhody marketynhu vzaiemovidnosyn do upravlinnia loialnistiu spozhyvachiv [Theoretical approaches of relationship marketing to consumer loyalty management]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.