霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46620

Title: Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів
Other Titles: Gamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement
Authors: Будна, Ю. А.
Budna, Y.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Будна Ю. А. Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів / Будна Ю. А. // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 11 жовтня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 19–20.
Bibliographic reference (2015): Будна Ю. А. Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, Тернопіль, 11 жовтня 2024 року. 2024. С. 19–20.
Bibliographic citation (APA): Budna, Y. (2024). Heimifikatsiia, mobilni dodatky ta prohramy loialnosti: novi mozhlyvosti dlia zaluchennia kliientiv [Gamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 11 October 2024, Ternopil, 19-20. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Budna Y. (2024) Heimifikatsiia, mobilni dodatky ta prohramy loialnosti: novi mozhlyvosti dlia zaluchennia kliientiv [Gamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“ (Tern., 11 October 2024), pp. 19-20 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 2024
Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 2024
Conference/Event: Ⅻ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
Journal/Collection: Матеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
Issue Date: 11-十月-2024
Date of entry: 11-十二月-2024
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 11 жовтня 2024 року
11 October 2024
UDC: 338.46
658
Number of pages: 2
Page range: 19-20
Start page: 19
End page: 20
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46620
ISBN: 978-617-7875-84-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002
https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
https://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
References (Ukraine): 1. Dirsehan, T., Cankat, E. Role of mobile food-ordering applications in developing restaurants’ brand satisfaction and loyalty in the pandemic period. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102608. 2021.
2. Nastasoiu, A., Vandenbosch, M. Competing with loyalty: How to design successful customer loyalty reward programs. Business Horizons. 2019. URL: https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002.
3. Renaldi, A., Hati, S.R.H., Ghazali, E., Sumarwan, U. & Ramayah, T. The determinants of customer loyalty in the sharing economy: a study of the largest local food delivery apps in Indonesia. Cogent Business & Management, 11(1). 2024. URL: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
4. Flacandji, M., Passebois Ducros, J., & Ieva, M. Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value. Journal of Service Theory and Practice. 2023.
5. Loyalty Barometer Report. Merkle. URL: https://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
References (International): 1. Dirsehan, T., Cankat, E. Role of mobile food-ordering applications in developing restaurants’ brand satisfaction and loyalty in the pandemic period. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102608. 2021.
2. Nastasoiu, A., Vandenbosch, M. Competing with loyalty: How to design successful customer loyalty reward programs. Business Horizons. 2019. URL: https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002.
3. Renaldi, A., Hati, S.R.H., Ghazali, E., Sumarwan, U. & Ramayah, T. The determinants of customer loyalty in the sharing economy: a study of the largest local food delivery apps in Indonesia. Cogent Business & Management, 11(1). 2024. URL: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
4. Flacandji, M., Passebois Ducros, J., & Ieva, M. Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value. Journal of Service Theory and Practice. 2023.
5. Loyalty Barometer Report. Merkle. URL: https://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
Content type: Conference Abstract
�蝷箔����:Ⅻ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“



�DSpace銝剜�������★��������雿��.