Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46620

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБудна, Ю. А.
dc.contributor.authorBudna, Y.
dc.coverage.temporal11 жовтня 2024 року
dc.coverage.temporal11 October 2024
dc.date.accessioned2024-12-11T13:21:48Z-
dc.date.available2024-12-11T13:21:48Z-
dc.date.created2024-10-11
dc.date.issued2024-10-11
dc.identifier.citationБудна Ю. А. Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів / Будна Ю. А. // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 11 жовтня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 19–20.
dc.identifier.isbn978-617-7875-84-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46620-
dc.format.extent19-20
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 2024
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
dc.relation.urihttps://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
dc.titleГейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів
dc.title.alternativeGamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.46
dc.subject.udc658
dc.relation.references1. Dirsehan, T., Cankat, E. Role of mobile food-ordering applications in developing restaurants’ brand satisfaction and loyalty in the pandemic period. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102608. 2021.
dc.relation.references2. Nastasoiu, A., Vandenbosch, M. Competing with loyalty: How to design successful customer loyalty reward programs. Business Horizons. 2019. URL: https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002.
dc.relation.references3. Renaldi, A., Hati, S.R.H., Ghazali, E., Sumarwan, U. & Ramayah, T. The determinants of customer loyalty in the sharing economy: a study of the largest local food delivery apps in Indonesia. Cogent Business & Management, 11(1). 2024. URL: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
dc.relation.references4. Flacandji, M., Passebois Ducros, J., & Ieva, M. Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value. Journal of Service Theory and Practice. 2023.
dc.relation.references5. Loyalty Barometer Report. Merkle. URL: https://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
dc.relation.referencesen1. Dirsehan, T., Cankat, E. Role of mobile food-ordering applications in developing restaurants’ brand satisfaction and loyalty in the pandemic period. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102608. 2021.
dc.relation.referencesen2. Nastasoiu, A., Vandenbosch, M. Competing with loyalty: How to design successful customer loyalty reward programs. Business Horizons. 2019. URL: https://doi.org/10.1016/J.BUSHOR.2018.11.002.
dc.relation.referencesen3. Renaldi, A., Hati, S.R.H., Ghazali, E., Sumarwan, U. & Ramayah, T. The determinants of customer loyalty in the sharing economy: a study of the largest local food delivery apps in Indonesia. Cogent Business & Management, 11(1). 2024. URL: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2364055
dc.relation.referencesen4. Flacandji, M., Passebois Ducros, J., & Ieva, M. Redesigning loyalty marketing for a better world: the impact of green loyalty programs on perceived value. Journal of Service Theory and Practice. 2023.
dc.relation.referencesen5. Loyalty Barometer Report. Merkle. URL: https://www.merkle.com/en/merkle-now/ebooks/2021-loyalty-barometer-report.html
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
dc.citation.spage19
dc.citation.epage20
dc.citation.conferenceⅫ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
dc.identifier.citation2015Будна Ю. А. Гейміфікація, мобільні додатки та програми лояльності: нові можливості для залучення клієнтів // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, Тернопіль, 11 жовтня 2024 року. 2024. С. 19–20.
dc.identifier.citationenAPABudna, Y. (2024). Heimifikatsiia, mobilni dodatky ta prohramy loialnosti: novi mozhlyvosti dlia zaluchennia kliientiv [Gamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 11 October 2024, Ternopil, 19-20. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOBudna Y. (2024) Heimifikatsiia, mobilni dodatky ta prohramy loialnosti: novi mozhlyvosti dlia zaluchennia kliientiv [Gamification, mobile apps and loyalty programs: new opportunities for customer engagement]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“ (Tern., 11 October 2024), pp. 19-20 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅻ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.