Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46513
Titolo: Іміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростання
Titoli alternativi: IMAGE-MAKING AS A PROFESSIONAL ACTIVITY AND A TOOL FOR PERSONAL GROWTH
Autori: Луциків, Іванна Василівна
Котовська, Ірина Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Луциків І.В., Котовська і.В. Іміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростання. Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0 : матеріали ХІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 11 жовтня 2024 року). Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. С. 65-66.
Conference/Event: Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0
Data: ott-2024
Submitted date: ott-2024
Date of entry: 4-dic-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 331
Parole chiave: Іміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростання
імідж
іміджмейкер
лідерство
образ
суспільна думка
Page range: 65-66
Abstract: Іміджмейкерство – це професійна діяльність, спрямована на створення, розвиток та підтримку позитивного іміджу особистості, компанії чи бренду в очах суспільства або цільової аудиторії. Воно поєднує в собі різноманітні елементи психології, маркетингу, комунікацій, стилю, соціології та PR-технологій, сприяючи формуванню привабливого та впізнаваного образу.
Descrizione: Окрім професійної діяльності, іміджмейкерство можна розглядати як елемент PR та маркетингу, інструмент особистісного зростання, а також як культурне та соціальне явище.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46513
References (Ukraine): Луциків І.В. Особливості формування позитивного іміджу та репутації керівника. Реалії та пріоритети розвитку науки та освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Чернігів, 7 березня 2024 р). 2024. С. 109-112.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
ЗБІРНИК ТЕЗ ХІІ Чумаченка_2024 (1).pdf4,09 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Offer Gweinyddol