Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуциків, Іванна Василівна-
dc.contributor.authorКотовська, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-04T18:58:13Z-
dc.date.available2024-12-04T18:58:13Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.date.submitted2024-10-
dc.identifier.citationЛуциків І.В., Котовська і.В. Іміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростання. Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0 : матеріали ХІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 11 жовтня 2024 року). Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. С. 65-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46513-
dc.descriptionОкрім професійної діяльності, іміджмейкерство можна розглядати як елемент PR та маркетингу, інструмент особистісного зростання, а також як культурне та соціальне явище.uk_UA
dc.description.abstractІміджмейкерство – це професійна діяльність, спрямована на створення, розвиток та підтримку позитивного іміджу особистості, компанії чи бренду в очах суспільства або цільової аудиторії. Воно поєднує в собі різноманітні елементи психології, маркетингу, комунікацій, стилю, соціології та PR-технологій, сприяючи формуванню привабливого та впізнаваного образу.uk_UA
dc.format.extent65-66-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростанняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectіміджмейкерuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectобразuk_UA
dc.subjectсуспільна думкаuk_UA
dc.titleІміджмейкінг як професійна діяльність та інструмент особистісного зростанняuk_UA
dc.title.alternativeIMAGE-MAKING AS A PROFESSIONAL ACTIVITY AND A TOOL FOR PERSONAL GROWTHuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc331uk_UA
dc.relation.referencesЛуциків І.В. Особливості формування позитивного іміджу та репутації керівника. Реалії та пріоритети розвитку науки та освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Чернігів, 7 березня 2024 р). 2024. С. 109-112.uk_UA
dc.citation.conferenceУправління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ТЕЗ ХІІ Чумаченка_2024 (1).pdf4,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора