Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46238

Назва: Перспективи зростання доходів е-бізнесу в Україні в умовах нестабільності
Інші назви: Prospects of e-business income growth in Ukraine in conditions of instability
Автори: Слав’юк, Ростислав Анатолійович
Хомич, Павло Юрійович
Slav’yuk, Rostyslav
Khomych, Pavlo
Приналежність: Національний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна
Lviv Polytechnic National University, Lviv, Ukraine
Бібліографічний опис: Слав’юк Р. А. Перспективи зростання доходів е-бізнесу в Україні в умовах нестабільності / Слав’юк Ростислав Анатолійович, Хомич Павло Юрійович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2024. — Том 88. — № 3. — С. 186–193. — (Підприємництво та торгівля).
Bibliographic description: Slav’yuk R., Khomych P. (2024) Perspektyvy zrostannia dokhodiv e-biznesu v Ukraini v umovakh nestabilnosti [Prospects of e-business income growth in Ukraine in conditions of instability]. Galician economic journal (Tern.), vol. 88, no 3, pp. 186-193 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 3 (88), 2024
Galician economic journal, 3 (88), 2024
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 3
Том: 88
Дата публікації: 18-чер-2024
Дата подання: 14-бер-2024
Дата внесення: 28-сер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.03.186
УДК: 334.722
004
Теми: е-бізнес
е-комерція
е-послуги
доходи електронного бізнесу
ділова активність
e-business
e-commerce
e-services
revenues from e-business
business activity
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 186-193
Початкова сторінка: 186
Кінцева сторінка: 193
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти розвитку електронного бізнесу в системі реалізації продукції, товарів, послуг. Доведено, що незважаючи на скорочення споживання частини товарів та послуг е-бізнес є передумовою економічного зростання в Україні за умов продовження військових дій. Показано, що завдяки адаптації механізмів збуту формується низка переваг у е-бізнесі в порівнянні з традиційними методами організації торговельної діяльності та сфери послуг. Доведено, що формування нових механізмів збуту товарів та надання послуг забезпечує альтернативні джерела економічного зростання. Доведено, що в Україні відбулася воєнна корекція економіки, під час якої бізнес спочатку був дезорієнтований, але протягом двох років почалося відновлення до рівня, котрий забезпечить базовий рівень ділової активності для всіх діючих підприємств. Відновлення ділової активності зумовлює необхідність використання сучасних і особливих форм та методів організації електронного бізнесу, який слугуватиме забезпеченню зростаючого попиту підприємств на постачання комплектуючих, а також отримання різноманітних послуг інформаційного, маркетингового, фінансового, навчального та інших видів. Бізнес також потребує нових методів захисту та забезпечення стабільної діяльності як з боку урядових установ так і ІТ-компаній, які, у свою чергу, є формою ведення е-бізнесу. Доведено, що одним з факторів зростання доходів підприємств є активізація електронного бізнесу, зокрема шляхом розширення напрямів реалізації товарів та надання послуг. У сучасних умовах знову зростає попит на товари та послуги в населення та підприємств, які часто є недоступними через об’єкти інфраструктури. Прогноз розвитку електронного бізнесу показує, що цей сегмент буде розвиватися досить швидко й забезпечуватиме зростаючий попит на товари та послуги, які часто є недоступними через руйнування інфраструктури. В умовах загроз для е-бізнесу значно зростають перспективи розвитку завдяки особливостям використання інфраструктури, системи розрахунків, маркетингових систем. Зростання економіки у повоєнний період тісно пов’язане з розвитком електронного бізнесу.
The article examines the theoretical and practical aspects of electronic business evolution in the system of selling products, goods, and services. It is proved in the article that e-business is a prerequisite for economic growth in Ukraine in the context of ongoing military operations despite the reduction in consumption of some goods and services. It is shown that due to the adaptation of sales mechanisms a number of advantages in e-business are formed in comparison with traditional methods of organizing trade and services. It is proved that the formation of new mechanisms for selling goods and rendering services provides alternative sources of economic growth. The article demonstrates that Ukraine underwent a military economic correction, during which business was initially disoriented, but within two years it began to recover to a level that would ensure a basic level of business activity for all operating enterprises. The resumption of business activity calls for the use of modern and special forms and methods of organizing e-business, which will serve to meet the growing demand of enterprises for the supply of components, as well as for various information, marketing, financial, educational and other services. Business also needs new methods of protecting and ensuring stable operations by both government agencies and IT companies, which themselves are a form of e-business. The article proves that one of the factors of enterprise revenue growth is the intensification of e-business, in particular by expanding to other places for distributing goods and services. In modern conditions, the demand from the public and enterprises for goods and services, which are often inaccessible due to infrastructure facilities, is growing again. The e-business forecast shows that this segment will develop rapidly and meet the growing demand for goods and services that are often inaccessible due to the destruction of infrastructure. In the face of threats to e-business, the potential for its development is growing significantly due to the specifics of using infrastructure, payment systems, and marketing systems. Economic growth in the postwar period is closely related to the development of e-business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46238
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.statista.com./markets/413/topic/544/key-figures-of-e-commerce/#overview
https://ain.ua/2022/11/14/perspektyvy-ecommerce-biznesu-dlya-ukrayincziv/
Перелік літератури: 1. Вербівська Л. В. Стратегічний розвиток електронного бізнесу в системі національної економіки України: теорія, методологія, практика: монографія. Київ: ЗВО «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая», 2021. 320 с.
2. Краус К. М., Краус Н. М. Манжура О. В. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально- методичний посібник. Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. 454 с.
3. Ключові показники електронної комерції. Statista – The Statistics Portal. URL: https://www.statista.com./markets/413/topic/544/key-figures-of-e-commerce/#overview (дата звернення: 17.12.2023).
4. Перспективи ecommerce-бізнесу для українців: чи є вони в умовах війни? URL: https://ain.ua/2022/11/14/perspektyvy-ecommerce-biznesu-dlya-ukrayincziv/ (дата звернення: 28.12.2023).
References: 1. Verbivska L. V. (2021). Stratehichnyi rozvytok elektronnoho biznesu v systemi natsionalnoi ekonomiky Ukrayiny: teoriia, metodolohiia, praktyka: monohrafiia. [Strategic development of e-business in the system of the national economy of Ukraine: theory, methodology, practicee: monograph]. Kyiv: ZVO “Mizhnarodnyi naukovo-tekhnichnyi universytet imeni akademika Yuriia Buhaia”. (in Ukrainian).
2. Kraus K. M., Kraus N. M. Manzhura O. V. (2021). Elektronna komertsiia ta Internet-torhivlia: navchalno- metodychnyi posibnyk [Electronic commerce and Internet trade: educational and methodological guide]. Kyiv: Ahrar Media Hrup. (in Ukrainian).
3. Kliuchovi pokaznyky elektronnoi komertsii. Statista – The Statistics Portal [Key indicators of electronic commerce. Statista – The Statistics Portal]. Available at: https://www.statista.com./markets/413/topic/544/key-figures-of-e-commerce/#overview (accessed 17 December 2023).
4. Perspektyvy ecommerce-biznesu dlia ukrayintsiv: chy ie vony v umovakh vijny? [Prospects of e-commerce business for Ukrainians: are they there in the conditions of war?]. Available at: https://ain.ua/2022/11/14/perspektyvy-ecommerce-biznesu-dlya-ukrayincziv/ (accessed 28 December 2023).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2024, № 3 (88)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.