Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОсухівська, Галина Михайлівна-
dc.contributor.advisorOsukhivska, Galina Mykhailivna-
dc.contributor.authorОлійник, Максим Романович-
dc.contributor.authorOliinyk, Maxim Romanovych-
dc.date.accessioned2024-07-12T09:54:49Z-
dc.date.available2024-07-12T09:54:49Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.date.submitted2024-06-28-
dc.identifier.citationОлійник М.Р. Комп'ютеризована система візуалізації розкладу дня для дитини з аутимзмом : робота на здобуття кваліфікаційна ступеня бакалавр: спец. 123 — комп’ютерна інженерія / наук.кер. Г.М. Осухівська. — Тернопіль: ТНТУ, 2024. — 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46085-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці системи, для візуалізації розкладу для дитини з аутизмом. В результаті огляду та аналізу сучасних комп’ютеризованих засобів для підтримки дітей з аутизмом виявлено, що важливим аспектом є створення інтуїтивно зрозумілих і візуально привабливих розкладів. Розроблено структурну схему системи, яка включає в себе зручний користувацький інтерфейс, інтеграцію з мобільними пристроями для доступу батьків, а також можливість адаптації під індивідуальні потреби дитини. Описано алгоритм роботи системи, який включає в себе можливість налаштування розкладу, додавання візуальних підказок і нагадувань для дитини. Всі ці функції спрямовані на поліпшення адаптації дитини для щоденних завдань та зниження стресу, пов’язаного зі зміною діяльності.uk_UA
dc.description.abstractQualification work is devoted to the development of a system for visualizing a schedule for a child with autism.. As a result of the review and alalysis of modern computerized tools to support children with autism, it has been found an important aspect is the creation of intuitive and visually appealing schedules. A structural diagram of the system has been developed, which includes a user-friendly interface, integration with mobile devices for parental access, and the ability to adapt to the individual needs of the child. The system operation algorithm is described, which includes the ability to set up schedules, add visual cues and reminders for the child. All these functions are aimed at improving the child’s adaptation to daily tasks and reducing stress associated with changes in activitieuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 6 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 7 1.1 Аналіз вимог до комп’ютеризованої системи 9 1.2 Аналіз можливих рішень поставленого завдання 10 1.3 Огляд джерел і аналогів комп’ютеризованих систем 14 РОЗДІЛ 2 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 18 2.1 Розробка узагальненої структури комп’ютеризованої системи 18 2.2 Обґрунтування вибору апаратного забезпечення проектованого комп'ютерного засобу 20 2.3 Обґрунтування вибору програмного забезпечення КСРДДА 23 2.4 Проектування комп’ютерного засобу 28 РОЗДІЛ 3 РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ 34 3.1 Реалізація програмного забезпечення 34 3.2 Апаратна реалізація 40 3.3 Тестування 42 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 46 4.1 Долікарська допомога при отруєннях 46 4.2 Заходи щодо захисту установки від короткого замикання 48 ВИСНОВКИ 50 СПИСКИ ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТОК А. Технічне завдання 53 ДОДАТОК Б. Лістинг програми 58uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectКОМП’ЮТЕРИЗОВRASBERRY PI,РОЗКЛАДАНА СИСТЕМАuk_UA
dc.subjectПЛАТАuk_UA
dc.subjectДОДАТОКuk_UA
dc.subjectПРОГРАМАuk_UA
dc.subjectCOMPUTERIZED SYSTEMuk_UA
dc.subjectRASPBERRY PIuk_UA
dc.subjectSCHEDULEuk_UA
dc.subjectBOARDuk_UA
dc.subjectAPPLICATIONuk_UA
dc.subjectPROGRAM.uk_UA
dc.titleКомп'ютеризована система візуалізації розкладу дня для дитини з аутимзмомuk_UA
dc.title.alternativeComputer-aided Schedule Visualization System for a Child with Autismuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Олійник Максим Романович, 2024uk_UA
dc.rights.holder© Oliinyk Maxim Romanovych, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДмитроца, Леся Петрівна-
dc.contributor.committeeMemberDmytrots, Lesya Pavlovna-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages52-
dc.subject.udc004.42uk_UA
dc.relation.referencesПалат О.Т, Хаєр К. В., Методики оцінки розвитку дитКалан Т. В., Основи діагностики дітей з розладами аутистичного спектру. Київ, КНУ. 2015. 126 с. (Дата звернення 24.05.2024).ини з аутизмом. Стокгольм, SU. 2018. 29 с. (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesСтартовий сет графічних таблиць для дітей з аутизмом URL: https://autis-mlittlelearners.com/free-visual-supports/ (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesОпис плати Raspberry Pi 3 Uno URL: https://raspberry.com.ua/p/raspberrypi-3ode-l-b-armv8-with-1g-ram/ (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesОпис монітор Raspberry Pi Display URL: https://www.raspberrypi.com/prod-ucts/raspberry-pi-touch-display/ (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesРекомендації поведінкових неврологів URL: https://www.mayinstitute.o-rg/autism-schools/index.html (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesБібліотека управління дисплеями по SPI з DMA. Версія 1.4 (https://githu-b.com/vadrov/stm32-display-spi-dma) (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesОсухівська Г. М., Тиш Є. В., Луцик Н. С., Паламар А. М. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» усіх форм навчання. Тернопіль, ТНТУ. 2022. 28 с. (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesМикитишин А. Г., Митник М. М., Стухляк П. Д. Телекомунікаційні системи та мережі. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. 384 с. (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesОсухівська Г.М., Шаблій Н.Р. Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Технологія проектування комп’ютерних систем». Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 150 с. (Дата звернення 29.05.2024).Коротке замикання: що це та які причини. URL: https://vsee.com/ua/novo-sti/korotkoe-zamykanie-chto-eto-i-kakie-prichiny/. (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesПроект роботи файлового менеджера з використанням бібліотеки FATFS (https-://github.com/vadrov/stm32-filemanager-sd-fatfs-display-buttons). (Дата звер-нення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesHow autism can affect you and your family URL: https://www.nhs.uk/conditi-ons/autism/autism-and-everyday-life/help-for-families/ (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesHow to help your autistic child with day-to-day life URL: https://www.nhs.k/condit-ions/autism/autism-and-everyday-life/help-for-day-to-day-life/ (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesParenting a Child on the Autism Spectrum URL: https://www.webmd.com/-brain/autism/parenting-child-with-autism (Дата звернення 24.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesAcceptance and commitment therapy URL: https://raisingchildren.net.au/autism/ther-apies-guide/acceptance-commitment-therapyuk_UA
dc.relation.referencesRaspberry Pi Schematics URL: https://www.flux.ai/sitemap/schematics/rasp-berrypi-?page=1 (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesSchematics diagram of wiring connection to the Raspberry Pi. URL: https://www.re-searchgate.net/figure/Schematics-diagram-of-wiring-connection-to-the-RaspberryPi_fi-g1_363327637 (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesOrganizations and resources for families with an autistic child URL: https://www.w-ellchild.org.uk/get-support/information-hub/organisations-andresources-for-families-with-an-autistic-child/ (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesParenting an autistic child URL: https://www.gingerbread.org.uk/findinformat-ion/p-arenting-perspectives/parenting-autistic-child/ (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesПодії розкладу дня дитини із аутизмом URL: https://www.istockphoto.co-m/uk/%D1%96%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/autistic-child-and-parent (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesRoutine for child with Autism URL: https://spectrumofhope.com/blog/create-routine-for-kids-with-autism/ (Дата звернення 29.05.2024).uk_UA
dc.identifier.citationenOliinyk M. Computer-aided Schedule Visualization System for a Child with Autism : Bachelor Thesis „123 — Computer Engineering“ / Maxim Romanovych Oliinyk - Ternopil, TNTU, 2024 – 52 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Universityuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Author_Notes_Maxim Romanovych_Oliinyk.docx10,8 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Maxim Romanovych_Oliinyk.pdf24,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора