Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46077
Назва: Організація маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ПрАТ “Чортківський сирзавод”
Інші назви: Organization of marketing research at the enterprise ( PJSC “Chortkiv Cheese Factory" as a case study)
Автори: Стельмащук, Сергій Ігорович
Stelmaschuk, Sergey
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Стельмащук С.І. Організація маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ПрАТ “Чортківський сирзавод” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 65 с.
Bibliographic description: Stelmashchuk S.I. Organization of marketing research at the enterprise, on the example of PJSC "Chortkivskyi syrzavod". Bachelor's qualifying work. Spec. 073 "Management"/ scientific director M.F. Zialyk Ternopil Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. 2024. 65 p.
Дата публікації: 10-лип-2024
Дата подання: 27-чер-2024
Дата внесення: 11-лип-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Україна
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Члени комітету: Андрушків, Богдан Миколайович
УДК: 339.138
Теми: маркетингові дослідження
управління маркетингом
маркетингова інформаційна система
ринкова діяльність
методи проведення маркетингових досліджень.
marketing research
marketing management
marketing information system
market activity
marketing research methods
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти організації маркетингових досліджень. Об'єкт дослідження – маркетингові дослідження. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації маркетингових досліджень на підприємстві. Методи дослідження − системного, фактичного та логічного аналізу, порівняння та узагальнення, абстрактно-логічний; економічного аналізу та ін. Запропоновано провести реорганізацію аналітичного відділу у відділ маркетингу з описом функціональних обов’язків працівників, подані пропозиції по узагальненню науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо покращення організації маркетингових досліджень на досліджуваному підприємстві. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ПрАТ “Чортківський сирзавод”.
The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of the organization of marketing research at the enterprise. The object of the study is the process of organizing marketing research at the enterprise. The purpose of the work is to substantiate the theoretical provisions and develop practical recommendations for the organization of marketing research at the enterprise. Research methods - systematic, factual and logical analysis, comparison and generalization, abstract-logical; economic analysis, etc. It is proposed to reorganize the analytical department into a marketing department with a description of the functional responsibilities of employees, proposals are made to generalize scientific and theoretical and develop practical provisions for improving the organization of marketing research at the investigated enterprise. The results of the conducted research are recommended for implementation in the activities of PrJSC “Chortkiv Cheese Factory".
Опис: Сьогодні вже важко недооцінювати корисність маркетингових досліджень в діяльності підприємства. Їх мета - дати можливість компанії ефективно ідентифікувати потреби своїх клієнтів, ситуацію на ринку та обрати найкращий спосіб ведення бізнесу. На рівні підприємства маркетингові дослідження дозволяють краще зрозуміти позицію на ринку, очікування споживачів, імідж компанії та конкурентів, зміни в оточенні та зрілість ринку.
Зміст: Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві 1.1 Наукові основи організації маркетингових досліджень 1.2 Організаційні форми проведення маркетингових досліджень Розділ 2. Аналіз організації маркетингових досліджень на ПрАТ “Чортківський сирзавод” 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Маркетинговий підхід в оцінці управління маркетинговою діяльністю ПрАТ “Чортківський сирзавод” Розділ 3. Удосконалення організації маркетингових досліджень на ПрАТ «Чортківський сирзавод» 3.1 Обґрунтування доцільності проведення маркетингових досліджень на досліджуваному підприємстві 3.2 Пропозиції щодо покращення діяльності служби маркетингу на ПрАТ “Чортківський сирзавод” Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Актуальність безпеки життєдіяльності людини 4.2 Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів Висновки Бібліографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46077
Власник авторського права: © Стельмащук С.І., 2024
Перелік літератури: 1. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.ua
2. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021. 224 с.
3. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. URL:http://internal.khntusg.com.ua/fulltext/PAZK/UCHEBNIKI/MARKE TYN_%20DOSLID_2020_.pdf
4. Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с. – Режим доступу : http://nmu.org.ua
5. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С., М 25 Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. та ін.. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. - 300 с.
6. Організація і методика маркетингових досліджень (навчально-методичний посібник для самостійного вивчення) / В.Г. В’юн, І.Т. Кіщак, С.П. Шевчук, В.В. Лагодієнко. – Миколаїв: Іліон, 2015. – 312 с. 7. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. Допоміжна
7. Амонс С. Е., Красняк О. П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926
8. Арестенко В.В., Арестенко Т.В. Перспективні напрямирозвиткринку маркетингових досліджень у системі Social Media Marketng. Наукововиробничий журнал «Інноваційна економіка». 2017. №1-2 [67]. С. 109-113.
9. Дума О. І., Мельник М. С. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, № 2 (6), 2021, C. 29 - 39
10. Курбан О.В., Курбан С.О. Нейромаркетинг. Реклама, PR, digital-marketing, брендинг: навчальний посібник. Видавництво «Білий тигр», 2019. 148 с 5
Зінорук Л. В. Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства . Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2017. № 5. С. 123-128.
Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/ автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424
Маркетингові дослідження: сучасні тенденції. URL: https://www.braintank.ua/stories/marketyngovidoslidgennya-sychasni-tendentsiyi
Окландер М. А., Окландер Т. О., Яшкіна О. І. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129.
Пряхіна К. А. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Ефективна економіка. 2020. № 12. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8455
Рудь Н.Т. Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг. Економічний форум. 2020. Вип. 1(4) С. 131-137. https://doi.org/10.36910/6775- 2308-8559-2020-4-17.
Сотніков Ю., Єрешко А. Вig data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача. Науковий вісник. 2019. № 4 (267), С. 123.
Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. №7. C. 346–352.
Старостіна, А. Маркетингові дослідження URL:http://library.kpi.ua:8991/F?func=findb&request=000185348&find_code=SYS . – Назва з екрану.
Ткаченко В. В., Громова А. М. Ринок маркетингових досліджень в Україні. Економіка та держава. 2018. № 3. С. 84–87. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/3_2018/20.pdf
Черчілль, Г. Маркетингові дослідження. URL: https://www.livelib.ru/book/1000183830-marketingovye-issledovaniyagilbert-cherchill-tom-braun
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Стельмащук (1).pdf507,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
СТЕЛЬМАЩУК.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора