Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZiailyk, Mariia-
dc.contributor.authorСтельмащук, Сергій Ігорович-
dc.contributor.authorStelmaschuk, Sergey-
dc.date.accessioned2024-07-11T19:05:36Z-
dc.date.available2024-07-11T19:05:36Z-
dc.date.issued2024-07-10-
dc.date.submitted2024-06-27-
dc.identifier.citationСтельмащук С.І. Організація маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ПрАТ “Чортківський сирзавод” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46077-
dc.descriptionСьогодні вже важко недооцінювати корисність маркетингових досліджень в діяльності підприємства. Їх мета - дати можливість компанії ефективно ідентифікувати потреби своїх клієнтів, ситуацію на ринку та обрати найкращий спосіб ведення бізнесу. На рівні підприємства маркетингові дослідження дозволяють краще зрозуміти позицію на ринку, очікування споживачів, імідж компанії та конкурентів, зміни в оточенні та зрілість ринку.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти організації маркетингових досліджень. Об'єкт дослідження – маркетингові дослідження. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації маркетингових досліджень на підприємстві. Методи дослідження − системного, фактичного та логічного аналізу, порівняння та узагальнення, абстрактно-логічний; економічного аналізу та ін. Запропоновано провести реорганізацію аналітичного відділу у відділ маркетингу з описом функціональних обов’язків працівників, подані пропозиції по узагальненню науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо покращення організації маркетингових досліджень на досліджуваному підприємстві. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ПрАТ “Чортківський сирзавод”.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of the organization of marketing research at the enterprise. The object of the study is the process of organizing marketing research at the enterprise. The purpose of the work is to substantiate the theoretical provisions and develop practical recommendations for the organization of marketing research at the enterprise. Research methods - systematic, factual and logical analysis, comparison and generalization, abstract-logical; economic analysis, etc. It is proposed to reorganize the analytical department into a marketing department with a description of the functional responsibilities of employees, proposals are made to generalize scientific and theoretical and develop practical provisions for improving the organization of marketing research at the investigated enterprise. The results of the conducted research are recommended for implementation in the activities of PrJSC “Chortkiv Cheese Factory".uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1 Теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві 1.1 Наукові основи організації маркетингових досліджень 1.2 Організаційні форми проведення маркетингових досліджень Розділ 2. Аналіз організації маркетингових досліджень на ПрАТ “Чортківський сирзавод” 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Маркетинговий підхід в оцінці управління маркетинговою діяльністю ПрАТ “Чортківський сирзавод” Розділ 3. Удосконалення організації маркетингових досліджень на ПрАТ «Чортківський сирзавод» 3.1 Обґрунтування доцільності проведення маркетингових досліджень на досліджуваному підприємстві 3.2 Пропозиції щодо покращення діяльності служби маркетингу на ПрАТ “Чортківський сирзавод” Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Актуальність безпеки життєдіяльності людини 4.2 Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів Висновки Бібліографіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectринкова діяльністьuk_UA
dc.subjectметоди проведення маркетингових досліджень.uk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing information systemuk_UA
dc.subjectmarket activityuk_UA
dc.subjectmarketing research methodsuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень на підприємстві, на прикладі ПрАТ “Чортківський сирзавод”uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of marketing research at the enterprise ( PJSC “Chortkiv Cheese Factory" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Стельмащук С.І., 2024uk_UA
aaa.yyy.authorZiailyk Mariia-
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references2. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021. 224 с.uk_UA
dc.relation.references3. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с. URL:http://internal.khntusg.com.ua/fulltext/PAZK/UCHEBNIKI/MARKE TYN_%20DOSLID_2020_.pdfuk_UA
dc.relation.references4. Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с. – Режим доступу : http://nmu.org.uauk_UA
dc.relation.references5. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С., М 25 Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. та ін.. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. - 300 с.uk_UA
dc.relation.references6. Організація і методика маркетингових досліджень (навчально-методичний посібник для самостійного вивчення) / В.Г. В’юн, І.Т. Кіщак, С.П. Шевчук, В.В. Лагодієнко. – Миколаїв: Іліон, 2015. – 312 с. 7. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. Допоміжнаuk_UA
dc.relation.references7. Амонс С. Е., Красняк О. П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926uk_UA
dc.relation.references8. Арестенко В.В., Арестенко Т.В. Перспективні напрямирозвиткринку маркетингових досліджень у системі Social Media Marketng. Наукововиробничий журнал «Інноваційна економіка». 2017. №1-2 [67]. С. 109-113.uk_UA
dc.relation.references9. Дума О. І., Мельник М. С. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, № 2 (6), 2021, C. 29 - 39uk_UA
dc.relation.references10. Курбан О.В., Курбан С.О. Нейромаркетинг. Реклама, PR, digital-marketing, брендинг: навчальний посібник. Видавництво «Білий тигр», 2019. 148 с 5uk_UA
dc.relation.referencesЗінорук Л. В. Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства . Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2017. № 5. С. 123-128.uk_UA
dc.relation.referencesНавчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/ автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424uk_UA
dc.relation.referencesМаркетингові дослідження: сучасні тенденції. URL: https://www.braintank.ua/stories/marketyngovidoslidgennya-sychasni-tendentsiyiuk_UA
dc.relation.referencesОкландер М. А., Окландер Т. О., Яшкіна О. І. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129.uk_UA
dc.relation.referencesПряхіна К. А. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Ефективна економіка. 2020. № 12. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8455uk_UA
dc.relation.referencesРудь Н.Т. Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг. Економічний форум. 2020. Вип. 1(4) С. 131-137. https://doi.org/10.36910/6775- 2308-8559-2020-4-17.uk_UA
dc.relation.referencesСотніков Ю., Єрешко А. Вig data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача. Науковий вісник. 2019. № 4 (267), С. 123.uk_UA
dc.relation.referencesСохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. №7. C. 346–352.uk_UA
dc.relation.referencesСтаростіна, А. Маркетингові дослідження URL:http://library.kpi.ua:8991/F?func=findb&request=000185348&find_code=SYS . – Назва з екрану.uk_UA
dc.relation.referencesТкаченко В. В., Громова А. М. Ринок маркетингових досліджень в Україні. Економіка та держава. 2018. № 3. С. 84–87. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/3_2018/20.pdfuk_UA
dc.relation.referencesЧерчілль, Г. Маркетингові дослідження. URL: https://www.livelib.ru/book/1000183830-marketingovye-issledovaniyagilbert-cherchill-tom-braunuk_UA
dc.identifier.citationenStelmashchuk S.I. Organization of marketing research at the enterprise, on the example of PJSC "Chortkivskyi syrzavod". Bachelor's qualifying work. Spec. 073 "Management"/ scientific director M.F. Zialyk Ternopil Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. 2024. 65 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Стельмащук (1).pdf507,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
СТЕЛЬМАЩУК.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора