Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46076
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ»
Інші назви: Management of the enterprise's marketing activities (Furniture factory “Elegant” as a case study)
Автори: Уніят, Юрій Васильович
Uniyat, Yuri
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Уніят Ю. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М.Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 63 с.
Bibliographic description: Uniyat Yu.V. Management of the marketing activity of the enterprise, on the example of the furniture factory "ELEGANT" Work to obtain the qualification level "bachelor": special. 073 "Management"/ scientific management. Zialyk M.F. Ternopil: Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, 2024, 63 p.
Дата публікації: 10-лип-2024
Дата подання: 26-чер-2024
Дата внесення: 11-лип-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Україна
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Члени комітету: Малюта, Людмила Ярославівна
УДК: 339.138
Теми: маркетингова діяльність
відділ маркетингу
ринкова стійкість підприємства
інструменти В2В маркетингу
просуваання
реклама
marketing activity
marketing department
market stability of the enterprise
B2B marketing tools
promotion
advertising
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розробка напрямів удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність мебельної фабрики. Предмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо забезпечення ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Методи дослідження: статистичні методи дослідження числових даних, метод економічного аналізу метод управлінської діагностики та прогнозування управління маркетинговою підсистемою та визначення ефективності проєкту. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результати дослідження. Розроблені в бакалаврській роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу мебельної фабрики, де було визнано можливість їх практичного застосування. Тому, запропоновані рекомендапції можуть впроваджені у діяльності фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ».
The purpose of the work is to consider theoretical aspects and develop directions for improving the management of the marketing subsystem of the enterprise. The object of the study is the marketing activity of a furniture factory. The subject of the study is theoretical and methodical provisions on ensuring effective management of the enterprise's marketing activities. Research methods: statistical methods of numerical data research, the method of economic analysis, the method of managerial diagnostics and forecasting management of the marketing subsystem and determination of project effectiveness. Based on the results of the research, a project was developed to improve the management of the company's marketing activities. Research results. The proposals developed in the bachelor thesis were presented to the management of the furniture factory for consideration, where the possibility of their practical application was recognized. Therefore, the proposed recommendations can be implemented in the activities of the furniture factory "ELEGANT".
Опис: Сьогодні практично неможливо передбачити роботу любого підприємства без маркетингу. Проводячи маркетингові дослідження, фірми змінюють свою діяльність, у відповідності до передбачень ринку. Головне завдання маркетингу - досягнення прибутковості, задовільняючи смаки та уподобання споживачів. Таким чином, маркетингова діяльність стає необхідністю в теперішніх умовах ринкового середовища.
Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства 1.1 Значення маркетингової діяльності в умовах сучасної ринкової економіки 1.2 Маркетингові концепції та зміст комплексу маркетингу Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності фабрики меблів «Елегант» 2.1 Загальна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності мебельної фабрики Розділ 3. Вдосконалення управління маркетинговою діяльністю фабрики меблів «Елегант» 3.1 Пропозиції щодо розробки складових комплексу маркетингу для досліджуваного підприємства 3.2 Економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю фабрики Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Вплив діяльності людини на довкілля 4.2 Проведення інструктажів з охорони праці Висновки Бібліографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46076
Власник авторського права: © Уніят Юрій Васильович, 2024
Перелік літератури: Бойчук І. В., В2В маркетинг як сучасний напрям розвитку підприємств. Економіка та управління підприємствами. 2018. №18. С. 272-279. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/18_ukr/38.pdf
Дергалюк Б. В., Журенко О. В., Головні аспекти використання на ринку маркетингової системи «В2В». Економічні студії. 2018. № 4 (22). С. 34-38. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/538943.pdf
Красовська О.Ю. Маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2018. № 29. С. 104-108. URL: https://bit.ly/3ODYdAK
Пунін Ю.О., Федорченко А.В. Особливості Інтернет-маркетингу в секторі В2В. Збірник наукових праць XII Всеукраїнської науково-практичної конференції «В2В МАРКЕТИНГ». 2018. С. 73-75 (дата звернення: 12.04.2023).
Мурована Т.О. Вплив воєнного стану на підприємництво в Україні: поточний стан та перспективи його стабілізації. Економічна наука. 2022. №13-14. С. 34-39. URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/16928/1/Inv%2013- 14_2022.pdf#page=35 .
Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.ua
Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.
Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170
Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. 59 Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.
Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.
Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2016. 404 с.
Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.
Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. Суми: Діса плюс, 2016. 192 с.
М.Зяйлик, О.Вівчар «Динаміка складових інноваційного маркетингу».[Електроннипй ресурс]/ Марія Зяйлик, Оксана Вівчар //Соціально- економічні проблеми і держава . – 2021.- Вип.2(25). с.281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.
Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.
Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. 252 с.
Маркетингові комунікації – Одеса: Одеський державний економічний Університет, 2016. – 234 с.
Бенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.
SWOT-аналіз як основний інструмент стратегічного управління, його переваги і недоліки [Електронний ресурс] // Криворізький економічний інститут ДВНЗ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/3_SND_2010/Economics/58123.doc.htm.
Кількість українських користувачів мережі Інтернет [Електронний ресурс] // Гордон. –2021. – Режим доступу до ресурсу: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley- facebook- dostiglo-11-mln-228544.html.
Інстаграм як інструмент просування бренду [Електронний ресурс]// Фінансово-економічний аналіз. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.
Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль:ФОП Паляниця В.А.,156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Уніят.pdf246,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
УНІЯТ ЮРА.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора