Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZiailyk, Mariia-
dc.contributor.authorУніят, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorUniyat, Yuri-
dc.date.accessioned2024-07-11T18:46:13Z-
dc.date.available2024-07-11T18:46:13Z-
dc.date.issued2024-07-10-
dc.date.submitted2024-06-26-
dc.identifier.citationУніят Ю. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М.Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46076-
dc.descriptionСьогодні практично неможливо передбачити роботу любого підприємства без маркетингу. Проводячи маркетингові дослідження, фірми змінюють свою діяльність, у відповідності до передбачень ринку. Головне завдання маркетингу - досягнення прибутковості, задовільняючи смаки та уподобання споживачів. Таким чином, маркетингова діяльність стає необхідністю в теперішніх умовах ринкового середовища.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розробка напрямів удосконалення управління маркетинговою підсистемою підприємства. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність мебельної фабрики. Предмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо забезпечення ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Методи дослідження: статистичні методи дослідження числових даних, метод економічного аналізу метод управлінської діагностики та прогнозування управління маркетинговою підсистемою та визначення ефективності проєкту. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результати дослідження. Розроблені в бакалаврській роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу мебельної фабрики, де було визнано можливість їх практичного застосування. Тому, запропоновані рекомендапції можуть впроваджені у діяльності фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ».uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to consider theoretical aspects and develop directions for improving the management of the marketing subsystem of the enterprise. The object of the study is the marketing activity of a furniture factory. The subject of the study is theoretical and methodical provisions on ensuring effective management of the enterprise's marketing activities. Research methods: statistical methods of numerical data research, the method of economic analysis, the method of managerial diagnostics and forecasting management of the marketing subsystem and determination of project effectiveness. Based on the results of the research, a project was developed to improve the management of the company's marketing activities. Research results. The proposals developed in the bachelor thesis were presented to the management of the furniture factory for consideration, where the possibility of their practical application was recognized. Therefore, the proposed recommendations can be implemented in the activities of the furniture factory "ELEGANT".uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства 1.1 Значення маркетингової діяльності в умовах сучасної ринкової економіки 1.2 Маркетингові концепції та зміст комплексу маркетингу Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності фабрики меблів «Елегант» 2.1 Загальна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності мебельної фабрики Розділ 3. Вдосконалення управління маркетинговою діяльністю фабрики меблів «Елегант» 3.1 Пропозиції щодо розробки складових комплексу маркетингу для досліджуваного підприємства 3.2 Економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю фабрики Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Вплив діяльності людини на довкілля 4.2 Проведення інструктажів з охорони праці Висновки Бібліографіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвідділ маркетингуuk_UA
dc.subjectринкова стійкість підприємстваuk_UA
dc.subjectінструменти В2В маркетингуuk_UA
dc.subjectпросуваанняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing departmentuk_UA
dc.subjectmarket stability of the enterpriseuk_UA
dc.subjectB2B marketing toolsuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі фабрики меблів «ЕЛЕГАНТ»uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the enterprise's marketing activities (Furniture factory “Elegant” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Уніят Юрій Васильович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesБойчук І. В., В2В маркетинг як сучасний напрям розвитку підприємств. Економіка та управління підприємствами. 2018. №18. С. 272-279. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/18_ukr/38.pdfuk_UA
dc.relation.referencesДергалюк Б. В., Журенко О. В., Головні аспекти використання на ринку маркетингової системи «В2В». Економічні студії. 2018. № 4 (22). С. 34-38. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/538943.pdfuk_UA
dc.relation.referencesКрасовська О.Ю. Маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2018. № 29. С. 104-108. URL: https://bit.ly/3ODYdAKuk_UA
dc.relation.referencesПунін Ю.О., Федорченко А.В. Особливості Інтернет-маркетингу в секторі В2В. Збірник наукових праць XII Всеукраїнської науково-практичної конференції «В2В МАРКЕТИНГ». 2018. С. 73-75 (дата звернення: 12.04.2023).uk_UA
dc.relation.referencesМурована Т.О. Вплив воєнного стану на підприємництво в Україні: поточний стан та перспективи його стабілізації. Економічна наука. 2022. №13-14. С. 34-39. URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/16928/1/Inv%2013- 14_2022.pdf#page=35 .uk_UA
dc.relation.referencesАмонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.referencesАналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.uk_UA
dc.relation.referencesБабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170uk_UA
dc.relation.referencesБезугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. 59 Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.referencesБойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.uk_UA
dc.relation.referencesГордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2016. 404 с.uk_UA
dc.relation.referencesДіброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. Суми: Діса плюс, 2016. 192 с.uk_UA
dc.relation.referencesМ.Зяйлик, О.Вівчар «Динаміка складових інноваційного маркетингу».[Електроннипй ресурс]/ Марія Зяйлик, Оксана Вівчар //Соціально- економічні проблеми і держава . – 2021.- Вип.2(25). с.281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesКарпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. 252 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетингові комунікації – Одеса: Одеський державний економічний Університет, 2016. – 234 с.uk_UA
dc.relation.referencesБенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.uk_UA
dc.relation.referencesSWOT-аналіз як основний інструмент стратегічного управління, його переваги і недоліки [Електронний ресурс] // Криворізький економічний інститут ДВНЗ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/3_SND_2010/Economics/58123.doc.htm.uk_UA
dc.relation.referencesКількість українських користувачів мережі Інтернет [Електронний ресурс] // Гордон. –2021. – Режим доступу до ресурсу: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley- facebook- dostiglo-11-mln-228544.html.uk_UA
dc.relation.referencesІнстаграм як інструмент просування бренду [Електронний ресурс]// Фінансово-економічний аналіз. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.uk_UA
dc.relation.referencesНавчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль:ФОП Паляниця В.А.,156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424.uk_UA
dc.identifier.citationenUniyat Yu.V. Management of the marketing activity of the enterprise, on the example of the furniture factory "ELEGANT" Work to obtain the qualification level "bachelor": special. 073 "Management"/ scientific management. Zialyk M.F. Ternopil: Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, 2024, 63 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Уніят.pdf246,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
УНІЯТ ЮРА.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора