Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46062
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorВишньовський, Василь Володимирович-
dc.contributor.advisorVyshnovskyi, Vasyl-
dc.contributor.authorЗаброцька, Марія Тарасівна-
dc.contributor.authorZabrotska, Mariia-
dc.date.accessioned2024-07-11T10:59:19Z-
dc.date.available2024-07-11T10:59:19Z-
dc.date.issued2024-06-25-
dc.date.submitted2024-06-25-
dc.identifier.citationЗаброцька М. Т. Значущість особистісних подій та їх роль у становленні особистості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. В. В. Вишньовський. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46062-
dc.descriptionДослідження значущих особистісних подій та їх ролі у становленні особистості є актуальним та важливим завданням, яке має як теоретичне, так і практичне значення. Теоретично це дослідження дозволяє розширити знання про психологічні механізми впливу значущих особистісних подій на особистість, вивчити фактори, які сприяють або заважають успішній адаптації до таких подій, а також розробити нові методи психологічної допомоги людям, які пережили ці події. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів для розробки програм профілактики та психологічної допомоги людям, які знаходяться в групі ризику пережити значущі особистісні події. Крім того, результати дослідження можуть бути корисними для підвищення кваліфікації психологів, які надають допомогу таким людям, та для розробки рекомендацій для державних органів і громадських організацій щодо надання психологічної допомоги населенню. В ході дослідження було виявлено, що значущі особистісні події можуть мати як позитивний, так і негативний вплив на особистість. Вплив цих подій залежить від багатьох факторів, таких як характер події, індивідуальні особливості особистості та соціальна підтримка. Існують різні механізми психологічної адаптації до значущих особистісних подій, включаючи копінг-механізми та психологічну стійкість. Також були визначені фактори, які сприяють або заважають успішній адаптації, такі як самооцінка, локус контролю, стресостійкість і соціальна підтримка. На основі результатів дослідження були розроблені психологічні програми, тренінги та методи допомоги людям, які пережили значущі особистісні події, і сформульовані відповідні рекомендації. Отримані результати дозволяють зробити висновок, що значущі особистісні події відіграють важливу роль у становленні особистості.Психологічна допомога людям, які пережили такі події, є необхідною та важливою, і існують ефективні методи надання цієї допомоги.uk_UA
dc.description.abstractЗаброцька М.Т, кваліфікаційна робота на тему «Значущість особистісних подій та їх роль у становленні особистості» на здобуття освітнього рівня «бакалавр». ТНТУ ім. Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, кафедра психології; науковий керівник: доцент, кандидат психологічних наук, Вишньовський В,В,, 2024. 70 с. У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено значущість особистісних подій та їх роль у становленні особистості. Дослідження дозволяє розширити знання про психологічні механізми впливу значущих особистісних подій на особистість, а також розробити нові методи психологічної допомоги людям, які пережили ці події. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів для розробки програм профілактики та психологічної допомоги людям, які знаходяться в групі ризику пережити значущі особистісні події. Крім того, результати дослідження можуть бути корисними для підвищення кваліфікації психологів, які надають допомогу таким людям. В ході дослідження було виявлено, що значущі події можуть мати як позитивний, так і негативний вплив на особистість. Вплив цих подій залежить від багатьох факторів, таких як характер події, індивідуальні особливості особистості та соціальна підтримкаuk_UA
dc.description.abstractM.T. Zabrotska, qualifying work on the topic "Significance of personal events and their role in the formation of personality" for obtaining the bachelor's degree. TNTU named after Ivan Pulyuya, Faculty of Economics and Management, Department of Psychology; supervisor: associate professor, candidate of psychological sciences, Vyshnovsky V, V, 2024. 70 p. In the qualification work, the significance of personal events and their role in the formation of a personality is theoretically substantiated and empirically investigated. The research makes it possible to expand knowledge about the psychological mechanisms of the influence of significant personal events on the personality, as well as to develop new methods of psychological assistance to people who have experienced these events. The practical significance of the research lies in the possibility of using its results for the development of programs of prevention and psychological assistance for people who are at risk of experiencing significant personal events. In addition, the results of the study can be useful for improving the qualifications of psychologists who provide assistance to such people. In the course of the study, it was found that significant events can have both positive and negative effects on a person. The impact of these events depends on many factors, such as the nature of the event, individual personality traits, and social support.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ ... 4 Розділ І. Теоретичний аналіз особистісних подій ... 9 1.1. Огляд монографічної та періодичної літератури,аналіз відомих теоретичних та практичних підходів до вивчення особистісних подій та їх впливу на особистість ...9 1.2. Визначення робочого поняття дослідження особистісних подій ... 15 1.3. Вивчення складових проблеми дослідження особистісних подій ...19 Висновок до розділу 1 ... 24 Розділ ІІ. Експериментальне дослідження значущості особистісних подій та їх роль у становленні особистості ... 25 2.1. Методологічні та теоретичні підходи до емпіричного вивчення проблеми значущості особистісних подій ... 25 2.2. Обґрунтування вибору напряму досліджень значущості особистісних подій та методів вирішення задач ...31 2.3. Викладення результатів експериментального дослідження значущості особистісних подій та їх роль у становленні особистості ...34 Висновок до розділу 2 ...45 Розділ ІІІ. Розробка психологічних програм та розвивальних методів...48 3.1. Обґрунтувати концептуальні засади змісту та основних напрямків розробки психологічних програм для людей, які пережили значущі особистісні події. ... 48 3.2. Розробка психологічних програм, тренінгів та розвивальних методів для допомоги людям, які пережили значущі особистісні події...54 3.3. Психологічні рекомендації та перспективи надання психологічної допомоги людям, які пережили значущі особистісні події ...58 Висновок до розділу 3 ...60 Розділ IV. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці...62 4.1.Інформаційно-психологічна безпека особистості ...62 4.2. Охорона праці в процесі діяльності психолога...64 Загальні висновки ... 68 Список використаних джерел ... 69uk_UA
dc.format.extent1-70-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectpersonuk_UA
dc.subjectподіяuk_UA
dc.subjecteventuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectself-improvementuk_UA
dc.subjectпідтримкаuk_UA
dc.subjectsupportuk_UA
dc.subjectзначущістьuk_UA
dc.subjectsignificanceuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectemotions.uk_UA
dc.titleЗначущість особистісних подій та їх роль у становленні особистостіuk_UA
dc.title.alternativeSignificance of personal events and their role in personality developmentuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Заброцька М.Т., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc159.9uk_UA
dc.relation.references1. Варій М. Й. Психологія особистості: Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2018. 592 с.uk_UA
dc.relation.references2. Скрипченко О.В., ДолинськаЛ.В., Огороднійчук З.В. та ін. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посібник К.: Просвіта, 2021. 416 с.uk_UA
dc.relation.references3. Дуткевич Т. В., Яцюк В. А. Вікова і педагогічна психологія (курс лекцій та практикум): Навч. посібник. Кам’янець-Подільський, 2015, 47с.uk_UA
dc.relation.references4. Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія (курс лекцій і практикум): Навчальний посібник. К.: Центр учбової книги, 2020. 320 с.uk_UA
dc.relation.references5. Занюк С. С. Психологія мотивації та емоцій. Луцьк: ВДУ, 208. 180с.uk_UA
dc.relation.references6. Кучинська І. О. Виховання духовних цінностей дітей і молоді у творчій спадщині Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2022. 104с.uk_UA
dc.relation.references7. Максименко С. Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці. – К.: Наукова думка, 2020. 441 с.uk_UA
dc.relation.references8. М’ясоїд П. А. Загальна психологія: навчальний посібник. К.: Вища школа, 2020. 479 сuk_UA
dc.relation.references9. М’ясоїд П. А. Проблема психології розвитку . Педагогіка і психологія. 2020. № 1.12с.uk_UA
dc.relation.references10. Леонтьєва О. Особистість у загально-психологічній теорії діяльності. Психолог № 8, 2023 р. 31с.uk_UA
dc.relation.references11. Основи глибинної психокорекції: феноменологія, теорія і практика: Навч. посіб. К.: Вища шк., 206. С. 157–158.uk_UA
dc.relation.references12. Роменця В. А. К.: Либідь Основи психології .За заг. ред. Киричука О. В., 2018. 630 с.uk_UA
dc.relation.references13. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія: Посібник. К.Академвидав, 2013. 448 с.uk_UA
dc.relation.references14. Психологія діяльності та навчальний менеджмент. Навч. – методичний посібник .за ред. В. А. Козакова. К.: КНЕУ. 2013. С. 407410.uk_UA
dc.relation.references15. Психологія: Підручник .за ред. Трофімова Ю.Л. К.: Либідь, 2020. 560с.uk_UA
dc.relation.references16. Психологія особистості: Словник-довідник . За ред. П. П. Горностая. К.: Рута, 2021. 320 с.uk_UA
dc.relation.references17. Роменець В. А. Історія психології XIX – початку XX століття. К.: Вища школа, 2019. 614 с.uk_UA
dc.relation.references18. Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки. К.: Україна-Віта, 1996. 130 с.uk_UA
dc.relation.references19. Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності: Навч. посіб. К.: Вища школа, 2014. 249–251с.uk_UA
dc.relation.references20. Федоров В. Д. Психодіагностика особистості в системі диференціації.науково-методичний збірник з 6 брошур. Хм.РВВ, 2013. 42с.uk_UA
dc.relation.references21. Федорчук В. М. Соціально-комунікативний тренінг «Розвиток комунікативної компетентності викладача»: Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: Абетка, 2023. С. 48uk_UA
dc.relation.references22. Яценко Т. С. Основи глибинної психокорекції: Навчальний посібник. К.: Вища шк., 2016. 382 с.uk_UA
dc.relation.references23. Бенеш Г. Психологія: dtv-Atlas: Довідник: Пер. з нім. К.: Знання-Прес, 2007. 510 сuk_UA
dc.identifier.citationenZabrotska M.T. The significance of personal events and their role in the formation of a personality: work on obtaining a bachelor's degree: special. 053 - psychology / scientific manager. V.V. Vyshniovskyi: Ternopil: Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. 2024. 70s.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:053 — Психологія (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
дипломна робота Заброцька.pdf1,29 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка Заброцька (1).doc54 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak