Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887
Назва: Деякі аспекти гейміфікації навчання у контексті реалізації цілей сталого розвитку
Автори: Письменний, Віталій
Бібліографічний опис: Письменний В. Сталий розвиток суспільства: концептуальні та практичні аспекти: збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції. Рівненський державний гуманітарний університет спільно з Рівненською обласною радою (11 черв. 2021 р., м. Рівне). Рівне, 2021. С. 386–389
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 6-лип-2024
Теми: сталий розвиток
гейміфікація навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pysmennyi.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора