Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887| Назва: | Деякі аспекти гейміфікації навчання у контексті реалізації цілей сталого розвитку |
| Автори: | Письменний, Віталій |
| Бібліографічний опис: | Письменний В. Сталий розвиток суспільства: концептуальні та практичні аспекти: збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції. Рівненський державний гуманітарний університет спільно з Рівненською обласною радою (11 черв. 2021 р., м. Рівне). Рівне, 2021. С. 386–389 |
| Дата публікації: | 2021 |
| Дата внесення: | 6-лип-2024 |
| Теми: | сталий розвиток гейміфікація навчання |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pysmennyi.pdf | 2,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора